• De stelling van deze week luidt:
    Gevangenen zouden niet vervroegd vrij mogen komen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Soe schreef:
    Eens, ik vind dat ze hun straf mooi mogen uitzitten, ze zijn daar niet voor niks gestoken.


    ik ben hiermee eens... als je gevangenis straf heb gekregen voor een bepaalde tijd hebben ze daar een reden voor...en niet om eerder vrij te komen door "goed gedrag" dat kan serieus iedereen faken. Ff leuk doen en je bent eerder vrij om weer terug te verkrachten stalken i dont care wat nog meer.. je hebt zoveel dagen weken jaren gekregen en blijf die dan ook maar mooi uitzitten

    Eens !!! anders leren ze er niks van vind ik . Ze hebben iets slechts gedaan en daar zullen ze voor moeten boeten en als je dat steeds verkort hebben de straffen ook geen nu meer.


    Don't trust anyone . . .

    mee eens ik vind dat ze de volledige straf moeten uitzitten maar je hebt van die geluksvogels


    a cuvelier

    Abbott schreef op 7 sep 2014 - 9:43:
    Eens. Ze hebben die bepaalde straf gekregen en die moeten ze uitzitten. Punt.


    Echt een goede stelling. Eens. Ze zitten daar niet voor niets en ze hebben straf voor iets. Wat heeft een paar jaar nu voor zin?

    [ bericht aangepast op 11 sep 2014 - 19:52 ]


    Darling, in the end, you've got to be your own hero, because everybody's busy trying to save themselves.

    Soe schreef:
    Eens, ik vind dat ze hun straf mooi mogen uitzitten, ze zijn daar niet voor niks gestoken.


    You dare to gaze upon me?

    Eens. Zeker als het om moord of verkrachting gaat. De slachtoffers willen echt niet dat de dader te vroeg vrij komt. Voor de andere misdaden, geld mijn mening ook nog steeds eens, ze moeten hun lesje maar leren.


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Eens: De straf die ze is opgelegd, hebben ze niet voor niets gekregen, maar wegens omstandigheden vind ik in uitzonderlijke gevallen dat ze toch wel een nieuwe kans mogen in de maatschappij.
    Want als jij 3/4 straf heb uitgezeten, is het voor de persoon ook duidelijk dat zijn straf bijna voorbij is.
    Maar ik vind niet dat ze vervroegd vrij mogen komen. Bij erge gevallen!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Square schreef:
    Oneens. Ik kan begrijpen dat mensen vinden dat straffen helemaal moeten worden uitgezeten, maar uiteindelijk wordt niemand daar beter van. Als ze uitzicht hebben op een iets eerdere vrijlating, hebben gevangen een reden om zich goed te gedragen terwijl ze vastzitten. Bovendien is het bijna altijd zo dat hoe langer je mensen vasthoudt, hoe groter hun moeilijkheden als ze de gevangenis weer uitkomen, omdat ze een compleet nieuwe start moeten maken. De kans dat mensen weer op het slechte pad belanden nadat ze hun straf hebben uitgezeten wordt daardoor ook groter.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ligt aan de misdaad die ze gepleegt hebben.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Eens, het vonnis van de rechter bepaald hun straf en die moeten ze gewoon uitzitten.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Oneens, als ze maar niet zomaar vrij komen. Dus echt bij uitzonderlijke gevallen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    mee eens laaat ze maar mooi hun straf uitzitten


    a cuvelier

    Oneens.
    Het is voor hun een reden om zich beter te gedragen. Natuurlijk moet er wel goed op gelet worden.


    Spoiler alert: you will save yourself