• Dit topic was al eerder geopend. Wegens een bericht van een van de oude spelers, die het gezellig vond en leuk, heb ik deze rpg heropend.



    Het is 24 jaar later na de slag om Zweinstein en de dooddoeners zijn zich aan het herenigen. Sommige leerlingen horen bij hun andere juist niet. Vrienden en vriendinnen kunnen tegenover elkaar te komen staan. Iedereen weet dat de dooddoeners Zweinstein willen binnendringen, of zijn ze al binnen? De SVP is terug alleen dan met een andere naam. De SVH, oftewel de Strijder Van Hogwarts. Beter gezegd HA, Hogwarts Army. Wie kun je vertrouwen, en wie niet?

    Invullen:

    - Naam + achternaam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Afdeling:
    Bloedsoort:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen: -Houd jongens, meisjes en afdelingen gelijk. Op dit moment is er een stop op meisjes.-

    Ravenclaw:
    - Brooklynn Olivia Lockhart - LoveHemmings
    - Syl Kensington - Peredhel
    - Elijah Nicolah Mikaelson - LadyStark
    -
    -

    Slytherin:
    - Louis William Tomlinson - Thaluke
    - Zayn Javadd Malik - RocketRaccoon
    - Meisje - Shuck
    -Clive Pritchard - Peredhel
    - Meisje - Ceaden

    Hufflepuff:
    - Emilia Boycot - Nuevo
    - David Morrison Parker - Cogitationes
    -
    -
    -

    Gryffindor:
    - Cheryl Isabella Lewis - Thaluke
    - Matthew Tyler Jones - LoveHemmings
    - Jacelyn Carfelia Deveraux - Mikaelsons
    -
    -

    REGELS:

    - Minstens 150 woorden, meer mag altijd! (: In gevallen van geen tijd of geen inspiratie zie ik dit door de vingers (:
    - Zoals ik al eerder zei hou de afdelingen gelijk en de jongens en meisjes (:
    - Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf.
    - Naamsveranderingen doorgeven graag!
    - OOC tussen haakjes () [] {}
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand vraag.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan oftewel 48 uur.
    - 2 rollen per persoon, en dan 1 jongen en 1 meisje (:
    - Heb respect voor elkaar!
    - De belangrijkste: HAVE FUN!

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 17:33 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zayn is goed. Alle reserveringen heb ik erbij gezet, min Nuevo.
    Dit is in verband met dat iedereen wel twee rollen mag, maar dan jongen en meisje. En niet twee meisjes, of twee jongens.
    Er is ook nu een stop op meisjes,

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 19:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Thaluke schreef:
    Zayn is goed. Alle reserveringen heb ik erbij gezet, min Nuevo.
    Dit is in verband met dat iedereen wel twee rollen mag, maar dan jongen en meisje. En niet twee meisjes, of twee jongens.


    O, sorry. Niet goed gelezen. Ik zal het zo wel aanpassen.

    Edit: Aangepast.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 19:45 ]




    • Naam + achternaam •
    Jacelyn Carfelia Deveraux
    • Leeftijd •
    Zeventien jaar
    • Leerjaar •
    Zeven
    • Afdeling •
    Gryffindor
    • Bloedsoort •
    Pureblood
    • Beste vakken •
    Transfiguration & Defence Against the Dark Arts
    • Slechtste vakken •
    History of Magic & Astronomy
    • Innerlijk •
    • Jace is echt iemand die uit haar dak gaat als ze niet krijgt wat ze wilt en is dan ook een bazig type. Je kan zeggen dat Jace een perfectionist is, want ze wilt echt letterlijk alles perfect hebben en kan er absoluut niet tegen als iets niet 'perfect' is. Ze is ook wel iemand die graag de leiding neemt, zonder dat het haar eigen bedoeling was. Jace kan nogal sarcastisch zijn als ze strest en is dan ook niet meer te genieten. Je wilt haar dan ook niet aan het stressen maken, want dan is er ook wel een kans dat ze je klappen gaat geven, ze kan namelijk niet erg goed tegen de stress.

    • Aan de andere kant kan Jace een goede vriendin voor je zijn. Met alle sarcasme, bazigheid en perfectionisme kan ze toch een bezorgd iemand zijn. Je komt nooit van Jace af als je een goede vriendin van haar bent. Ze zal toch door het vuur voor je gaan als je dat ook zou doen voor haar. Ze is dan wel mentaal nog een kind, dat ze nog de 'pinky swear' doet. Je ziet haar meestal met een glimlach rond haar lippen als ze bij de mensen is die ze echt mag. Vrienden met haar zijn is niet bepaald makkelijk, ze ziet al soort van aan je uiterlijk en hoe je je gedraagt wat voor persoon je bent. Ze observeert je van een afstandje en kijkt dan of je toegankelijk bent, daarna gaat ze op je af en gaat dan een gesprek met je of te kijken of je dan echt een goede vriend/vriendin voor haar kan zijn.

    • Jace is ook niet echt iemand die hopeloos verliefd op iemand zal worden. Het is erop of eronder bij haar in liefde, maar ze wordt niet erg snel verliefd en zal ook niet snel een relatie aangaan tenzij ze het echt zeker weet dat ze het überhaupt wil. Buiten de echte relaties flirt ze ook wel graag her en der, maar gaat niet op iedere jongen af.

    • Angst is een woord dat niet in haar woordenboek zit. Ze ken absoluut geen angst en dat wilt en kan ze ook tonen. Dat was ook de voornamelijke rede dat ze een flyer wilde zijn, ze wilde aantonen dat ze geen angst had en ook haar lenigheid zou van pas komen. Je kan haar de meest idiote dingen zien doen, ze is op zestienjarige leeftijd van een muurtje van tweeënhalve meter gesprongen en had daarbij een been gebroken. Dat weerhield haar echter niet om meer stomme dingen te doen.

    • Jace geeft veel om haar reputatie op school en zou alles doen om haar reputatie hoog te houden. Ze wilt geen slechte imago voor iedereen en dat zou een schande voor haar zijn. Zo nu en dan zet ze wel een ego op, maar die valt dan wel snel weg doordat ze opeens aardig tegen iemand doet. Ze heeft gewoonweg twee kanten, een kant die je alleen als vriend/vriendin ziet en de andere kant is een kant die wel iedereen doorkrijgt. Een egoïstische, sarcastische, idiote, perfectionistische Jace die alles ervoor doet om iedereen trots te maken terwijl dat natuurlijk niet altijd gaat.
    • Uiterlijk • [FC: Nina Dobrev]
    • Jace heeft bruine lokken die net over haar borsten vallen en hazelnoot bruine ogen. Ze heeft een lengte van 1.71 en draagt dan daarom ook alleen hakken als het een speciaal evenement is. Jurken en rokken zijn niet echt haar stijl, maar als ze er echt aan toe is draagt ze ook wel rokken of jurken tijdens school. Jace is vrij lenig en maakt daar graag gebruik van. Haar lange benen maken daar goed gebruik van. Jace heeft stiekem wel een onmenselijk grote kledingkast thuis en daar kan ze wel de hele dag in zitten. Ze is dan niet iemand die van jurken en rokken houdt, maar ze is wel negen van de tien keer op de hoogte van de mode.
    • Extra •
    Jace's patronus is een arend.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 17:23 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    Naam + achternaam: Cheryl Isabella Lewis.

    Leeftijd: Ze is zestien jaar en jarig op 8 mei.

    Leerjaar: Het zesde leerjaar.

    Afdeling: Gryffindor.

    Bloedsoort: Halfbloed. Haar moeder is een volbloed heks en haar vader een muggleborn.

    Beste vakken: Charms en Defences to the Dark Arts.

    Slechtste vakken: History of Magic en Herbology.

    Innerlijk: Cheryl houdt zich liever op de achtergrond, en doet dit ondertussen ook nog. Al is dit soms wat moeilijk. Ze heeft een goed stel hersens, maar is nou niet overdreven slim. Ze is nogal bang om haar pijn en verdriet te tonen en doet dit dan ook niet. Net zoals ze erg onzeker is. Wat haar ergens tot waanzin brengt. Ze wilt niet zo zijn. Toch laat ze hier niets van merken, omdat ze goed kan liegen. Er zijn enkele mensen die haar kunnen doorzien omdat die haar door en door kennen. Ze is aardig als je dat ook voor haar bent. Zo simpel als wat. Ben je dit niet? Dan is zij dit ook niet. Punt uit. Toch zal ze eerst altijd iemand proberen te leren kennen voordat ze wat van hem of haar denkt. Natuurlijk zijn er kleine vooroordelen, maar dat doet iedereen toch? Je kunt redelijk goed kattenkwaad met haar uithalen, en lachen. Ze is een gezellige meid met het hart op de goede plaats. Kom je aan haar vrienden? Dan heb je toch wel een groot probleem. Boos krijg je haar niet snel. Ongeduldig is ze wel. Door haar adhd kan ze soms ook nogal wat…druk zijn. Dit is enkel als je haar kent. Want als ze je nog niet kent is ze redelijk verlegen en zegt ze niet veel, wat ze sowieso al niet altijd doet. Je kunt haar ook goed vertrouwen, en dan probeert ze je ook te helpen. Ze voelt zich ook redelijk snel ongemakkelijk. Ze kan er niets aan doen. En het maakt niet uit bij wie, ze zal bijna altijd op een gegeven moment. Cheryl is bereid om te sterven voor haar familie en vrienden. En ze zal ook zowat alles doen om ze te beschermen. Vooral haar broertje; David en haar zusje; Lauren. Om haar ouders maakt ze zich sinds een korte tijd niet veel zorgen, die maken toch enkel ruzie waardoor de andere twee ergens wel verdrietig worden. Zij is dan de gene die ze troost en soms brengt ze wat tussen de ruzies van haar ouders, waar die twee niet erg blij mee zijn. Cheryl is iemand die graag avontuur opzoekt, en al zeggen sommigen dat het niet verstandig is, zoekt ze het ook op. Omdat ze eigenwijs is. Toch zal ze wel naar de genen luisteren om wie ze geeft.

    Uiterlijk: Cheryl heeft lichtbruine lange haren. Die slag met zich mee dragen. Een enkele keer heeft ze een pluk naar achteren geschoven met een speldje. Soms heeft ze het in een staart of in een knot.. Maar gewoonlijk is het los. Haar ogen hebben een donkerbruine kleur en hebben meestal een twinkeling met zich. Deze kijkers kunnen erg kil kijken maar ook heel erg vrolijk, het ligt er maar aan hoe ze zich voelt. Ze heeft een rij donkere lange wimpers waar altijd wel een laagje mascara op zit. Cheryls lippen zijn vol en hebben een zacht roze kleur. Meestal heeft ze hier een glos op. Een glimlach is ook vaak op haar gezicht te zien. Haar huid is lichtjes gebruind door de zon. Want als het redelijk goed weer is, die schijnt doet ze haar huiswerk buiten. Ze draagt trouwens lenzen, aangezien haar ogen niet zo goed zijn. En een bril wilt ze niet altijd dragen. Deze draagt ze een enkele keer als ze bijna te laat is. Cheryl heeft een normale lengte voor een zesjarige, en ook dan de normale vrouwelijke rondingen.

    Extra: Cheryls patronus is een buizerd.
    In haar derde, vierde en vijfde school jaar deed ze mee aan Quidditch als Chaser. Maar ze twijfelt of ze dit jaar ook mee wilt gaan doen aan de audities om in het team te komen.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 15:43 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Maeve is af, en Harry zal vanavond waarschijnlijk worden afgerond. Is er misschien iemand die enige vorm van een relatie met haar wilt? Dit kan variëren tot vrienden, vijanden, crushes, etc. Dit geldt ook voor Harry, trouwens. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn vrouwelijke personage wil wel iets met Harry. Ik ga haar (hoop ik) straks maken. Het maakt mij niet uit wat, het mag een bestaande relatie zijn maar het is misschien leuker als dat nog komt.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Iemand interesse in enige verhouding met Zayn? Maakt niet uit wat


    Bowties were never Cooler

    Legare schreef:
    Maeve is af, en Harry zal vanavond waarschijnlijk worden afgerond. Is er misschien iemand die enige vorm van een relatie met haar wilt? Dit kan variëren tot vrienden, vijanden, crushes, etc. Dit geldt ook voor Harry, trouwens. ^^


    Iets met Jacelyn en Harry? Het maakt me niet zo zeer uit of het vijanden, vrienden of crushes zijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    Naam: Matthew ''Matt' Tyler Jones.
    Leeftijd: Matt is zestien jaar en is jarig op 18 juli.
    Leerjaar: 6de.
    Afdeling: Gryffindor.
    Bloedsoort: Volbloed.
    Beste vakken: Verweer tegen de Zwarte Kunsten en Bezweringen.
    Slechtste vakken: Kruidenkunde en Astronomie.
    Uiterlijk: Matt heeft donkerblonde haren die hij altijd in een kuif heeft staan. Hij is ietwat bleek maar hij kan ook snel verkleuren door de zon. Hij heeft ijsblauwe ogen die vele meisjes doen smelten. Aan zijn ogen kun je zien hoe hij zich voelt, als er een vrolijke twinkeling instaat is hij blij en enthousiast maar als ze dof staan is hij verdrietig of depressief. Hij heeft ook een lippiercing die eigenlijk best goed staat bij zijn lichtroze zachte lippen. Hij draagt meestal een zwart shirt, met of zonder print, en daarbij een zwarte broek met gaten en/of scheuren, en daaronder zijn zwarte vertrouwde vans. Matt is geen body-builder maar hij heeft wel sixpack waar hij wel trots op is. Wel is Matt een beetje onhandig en laat snel dingen uit zijn handen vallen.
    Innerlijk: Matt is een lieve aardige jongen die nog geen vlieg kwaad wil doen. Hij gaat voor zijn vrienden en familie letterlijk door het vuur. Hij vindt zichzelf totaal niet perfect en is daarom soms onzeker over zichzelf. Hij is trouw aan zijn vrienden en zal alles doen wat ze van hem vragen. Matt heeft wel een minpuntje aan zijn karakter. Hij is misschien niet sluw of iemand met een kort lontje maar hij zal er alles aan doen dat zijn doelen bereikt worden hoe dan ook. Hij kan daardoor misschien arrogant overkomen maar dat is deze jongen echt niet. Wel is hij heel behulpzaam maar soft is hij niet. Hij is ook geen aansteller of iemand die zijn zin steeds doordrijft en heeft daar dan ook een hekel aan. Ook heeft hij een hekel aan mensen die zich anders voordoen dan ze zijn en leugenaars. Ook is de jongen maar een beetje braaf, hij is ook niet iemand die problemen in de wind slaat maar hij is wel een beetje bad-boy.
    Extra: Matt zijn patronus is een panter. Ook Matt heeft een sneeuwuil genaamd Ash en een zwart-witte kater genaamd Jack.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 20:26 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Iemand die op wat voor manier dan ook een relatie wilt met Louis of Cheryl?
    Overigens maak ik Cheryl morgen af, en maak een beginnetje aan Louis.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Kunnen Zayn en Louis deatheater buddies zijn?


    Bowties were never Cooler

    RocketRaccoon schreef:
    Kunnen Zayn en Louis deatheater buddies zijn?


    En of ze dat kunnen ^-^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hihi.

    Iemand nog interesse in iets te doen met Zaynie? Vriendin, vriend, aardsvijand, slachtoffer


    Bowties were never Cooler

    RocketRaccoon schreef:
    Hihi.

    Iemand nog interesse in iets te doen met Zaynie? Vriendin, vriend, aardsvijand, slachtoffer


    Jacelyn wel ^^ Maakt me niet echt uit wat.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ze is een puurbloedje, dus zeg jij t maar


    Bowties were never Cooler