• Dit topic was al eerder geopend. Wegens een bericht van een van de oude spelers, die het gezellig vond en leuk, heb ik deze rpg heropend.



    Het is 24 jaar later na de slag om Zweinstein en de dooddoeners zijn zich aan het herenigen. Sommige leerlingen horen bij hun andere juist niet. Vrienden en vriendinnen kunnen tegenover elkaar te komen staan. Iedereen weet dat de dooddoeners Zweinstein willen binnendringen, of zijn ze al binnen? De SVP is terug alleen dan met een andere naam. De SVH, oftewel de Strijder Van Hogwarts. Beter gezegd HA, Hogwarts Army. Wie kun je vertrouwen, en wie niet?

    Invullen:

    - Naam + achternaam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Afdeling:
    Bloedsoort:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen: -Houd jongens, meisjes en afdelingen gelijk. Op dit moment is er een stop op meisjes.-

    Ravenclaw:
    - Brooklynn Olivia Lockhart - LoveHemmings
    - Syl Kensington - Peredhel
    - Elijah Nicolah Mikaelson - LadyStark
    -
    -

    Slytherin:
    - Louis William Tomlinson - Thaluke
    - Zayn Javadd Malik - RocketRaccoon
    - Meisje - Shuck
    -Clive Pritchard - Peredhel
    - Meisje - Ceaden

    Hufflepuff:
    - Emilia Boycot - Nuevo
    - David Morrison Parker - Cogitationes
    -
    -
    -

    Gryffindor:
    - Cheryl Isabella Lewis - Thaluke
    - Matthew Tyler Jones - LoveHemmings
    - Jacelyn Carfelia Deveraux - Mikaelsons
    -
    -

    REGELS:

    - Minstens 150 woorden, meer mag altijd! (: In gevallen van geen tijd of geen inspiratie zie ik dit door de vingers (:
    - Zoals ik al eerder zei hou de afdelingen gelijk en de jongens en meisjes (:
    - Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf.
    - Naamsveranderingen doorgeven graag!
    - OOC tussen haakjes () [] {}
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand vraag.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan oftewel 48 uur.
    - 2 rollen per persoon, en dan 1 jongen en 1 meisje (:
    - Heb respect voor elkaar!
    - De belangrijkste: HAVE FUN!

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 17:33 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cogitationes schreef:
    Mag ik een Hufflepuff jongen, als ik hem vandaag helemaal invul?


    Maar natuurlijk. Zodra ik mijn computer heb zet ik je erbij.
    ————-——--—-

    Note voor iedereen:
    Om 7 uur wil ik het speeltopic openen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik schrijf me uit. Het spijt me verschrikkelijk, maar ik heb hier eerlijk gezegd weinig zin in.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Legare schreef:
    Ik schrijf me uit. Het spijt me verschrikkelijk, maar ik heb hier eerlijk gezegd weinig zin in.


    Nooo :c.
    Jammer, maar okay..
    Harry is bij deze dus open.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 15:40 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Naam + achternaam: David ‘Dave’ Morrison Parker.
    Leeftijd: Dave is zeventien jaar oud.
    Leerjaar: Hij zit in zijn laatste leer jaar.
    Afdeling: Hufflepuff.
    Bloedsoort: Hij is een volbloed tovenaar.
    Beste vakken: Herbology en Charms.
    Slechtste vakken: Potions en Transfiguration.
    Innerlijk: Dave is een jongen die wel van grappen en dollen houdt. Dit doet hij dan ook vaak met zijn vrienden en vriendinnen. Hij is echt zo’n typische levensgenieter die doet wat hij niet laten kan. Toch gaat hij nooit te ver, omdat hij mensen niet wilt kwetsen. Als iemand ook zegt dat hij moet stoppen stopt hij ook. Je kunt Dave vertrouwen, omdat hij dingen echt niet doorvertelt. Als je het nodig hebt geeft hij je ook advies.
    Toch is hij nog wel eens ietsjes arrogant. En hier wijzen mensen hem wel eens op, alleen boeit dit hem niets. Dan maakt hij gewoon een opmerking, die sarcastisch is. Ook wordt Dave wel snel boos. Hier kan hij niets aan doen, en hij probeert ook om dit niet te worden. Zijn lontje is wel wat langer bij geliefden. Als jij hem niet mag en je laat dit blijken, laat hij ook blijken dat hij jou totaal niet mag. En dan is hij ook gemeen tegen je, simpel als wat.
    Ondanks dit is hij een erg gezellige jongen.
    Uiterlijk: [FC: Andrew Garfield] Dave is niet echt een hele lelijke jongen. Zijn haren hebben een lichtbruine kleur, die door de zon een blonde gloed krijgen. Deze haren zitten meestal warrig in model, maar een enkele keer weer niet. Zijn kijkers hebben een honing bruine kleur en er zitten altijd wel twinkelingen in. Bijna altijd kijken deze ogen vrolijk en ondeugend. Dave’s huid is licht en wordt wel redelijk snel bruin. Hij is ongeveer 1 meter en 78 centimeter lang, en dan ook nog wel een van de gemiddelde jongens van Hogwarts met zijn lengte. Vaak loopt hij met een glimlach rond.
    Extra: Zijn patronus is een hond. Trouw en meestal wel vrolijk.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    ....le dead

    Ik zet Dave erbij!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Fangirling! Andrew :9~


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    2 mensen hebben nu al gefangirld om hem.
    I like you 2..gnagna


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Speeltopic één!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Naam: Brooklynn ''Brooke'' Olivia Lockhart.
    Leeftijd: Zeventien.
    Afdeling: Ravenclaw, hoewel de Sorteerhoed ook dacht aan Slytherin.
    Bloedsoort: Halfbloed, haar moeder is een heks maar haar vader is een Dreuzel.
    Beste vakken: Charms en Transfiguration.
    Slechtste vakken: Herbology en Potions.
    Innerlijk: Brooke is een gezellig en lief meisje, ze zal je meteen te hulp schieten als er iets en ze zal mensen altijd goede moed toespreken. Brooke heeft bijna geen zelfvertrouwen dus is dit meisje heel goed te kwetsen. Als je haar kwetst denkt ze altijd dat het haar schuld is en sluit zich dan op om vervolgens alles uit te huilen. Hierdoor heeft ze een scherp randje aan haar karakter gekregen. Want als ze je haar eenmaal boos heeft gemaakt kan je haar niet meer stoppen en gaat ze helemaal door het lint. Op het eerste gezicht lijkt ze helemaal niet zo maar schijn bedriegt. Brooke is een meisje met twee kanten, ze heeft een gezellige en aardige kant die je meestal wel te zien krijgt maar ze heeft ook een kant die prikkelbaar en onzeker is. Als je haar voor het eerst ontmoet zal je meestal de gezellige en aardige kant te zien krijgen maar als je een Slytherin bent of iemand die haar pijn wilt doen ben je bij haar aan het verkeerde adres. Rest volgt in de RPG zelf.
    Uiterlijk: Beschrijving komt.
    Extra: Haar patronus is een kat, en ze heeft een relatie met Dave Parker. Ook heeft ze een sneeuwuil genaamd Cécila.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Kan ik een Ravenclawer krijgen? Liefst een meisje, maar als dat echt niet kan een jongen. Speel meestal jongens dus wil wel eens een meid doen.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Caeden schreef:
    Kan ik een Ravenclawer krijgen? Liefst een meisje, maar als dat echt niet kan een jongen. Speel meestal jongens dus wil wel eens een meid doen.


    Een Ravenclawer kan, maar ik heb een stop op meisjes gezet.


    Al kan ik nog wel bekijken hoeveel jongens er nu zijn, omdat Do ook weer een heeft gemaakt.
    Als het dichtbij elkaar zit mag LadyStark als ze wilt naast een jongen ook een meisje.
    ======================= TELT ========================
    5 jongens en 6 meisjes.
    Dus Ceaden en LadyStark jullie mogen beiden een meisje aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 17:26 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Yeah, top. Als er nog een Slytherin vrij komt, hoor ik het wel graag. Dan maak ik toch een Slytherin van der.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Caeden schreef:
    Yeah, top. Als er nog een Slytherin vrij komt, hoor ik het wel graag. Dan maak ik toch een Slytherin van der.


    Het is niet vol daar hoor.
    Ik had gewoon eerst eventjes zoveel streepjes gezet, omdat ik niet wist in welke afdeling hoeveel zouden komen. En anders stond het ook in de beginpost.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ah, heb ik dan daar overheen gelezen :'] Dan maar ik er Slytherin van


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Dan zal ik je erbij zetten.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded