• Dit topic was al eerder geopend. Wegens een bericht van een van de oude spelers, die het gezellig vond en leuk, heb ik deze rpg heropend.



    Het is 24 jaar later na de slag om Zweinstein en de dooddoeners zijn zich aan het herenigen. Sommige leerlingen horen bij hun andere juist niet. Vrienden en vriendinnen kunnen tegenover elkaar te komen staan. Iedereen weet dat de dooddoeners Zweinstein willen binnendringen, of zijn ze al binnen? De SVP is terug alleen dan met een andere naam. De SVH, oftewel de Strijder Van Hogwarts. Beter gezegd HA, Hogwarts Army. Wie kun je vertrouwen, en wie niet?

    Invullen:

    - Naam + achternaam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Afdeling:
    Bloedsoort:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen: -Houd jongens, meisjes en afdelingen gelijk. Op dit moment is er een stop op meisjes.-

    Ravenclaw:
    - Brooklynn Olivia Lockhart - LoveHemmings
    - Syl Kensington - Peredhel
    - Elijah Nicolah Mikaelson - LadyStark
    -
    -

    Slytherin:
    - Louis William Tomlinson - Thaluke
    - Zayn Javadd Malik - RocketRaccoon
    - Meisje - Shuck
    -Clive Pritchard - Peredhel
    - Meisje - Ceaden

    Hufflepuff:
    - Emilia Boycot - Nuevo
    - David Morrison Parker - Cogitationes
    -
    -
    -

    Gryffindor:
    - Cheryl Isabella Lewis - Thaluke
    - Matthew Tyler Jones - LoveHemmings
    - Jacelyn Carfelia Deveraux - Mikaelsons
    -
    -

    REGELS:

    - Minstens 150 woorden, meer mag altijd! (: In gevallen van geen tijd of geen inspiratie zie ik dit door de vingers (:
    - Zoals ik al eerder zei hou de afdelingen gelijk en de jongens en meisjes (:
    - Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf.
    - Naamsveranderingen doorgeven graag!
    - OOC tussen haakjes () [] {}
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand vraag.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan oftewel 48 uur.
    - 2 rollen per persoon, en dan 1 jongen en 1 meisje (:
    - Heb respect voor elkaar!
    - De belangrijkste: HAVE FUN!

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 17:33 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Naam + achternaam: Louis William Tomlinson.

    Leeftijd: Hij is zeventien jaar oud, en verjaart op 24 december.

    Leerjaar: Het zevende leerjaar.

    Afdeling: Slytherin, natuurlijk.

    Bloedsoort: Volbloed. Hier is Louis ook erg trots op.

    Beste vakken: Defences to the Dark Arts.

    Slechtste vakken: Best veel.

    Innerlijk: Hij was altijd een rustige en vriendelijke jongen. Die nooit zo veel zei of zich ergens mee bemoeide. In de loop der jaren is dit veranderd. Hij is bijna gevoelloos geworden. En erg streng. Hij zal niet snel rusten voordat iets is opgelost. Louis is erg ongeduldig en wordt ook nogal gauw boos. Hij ziet vaak of mensen liegen, en hij volgt ook echt zijn instinct. Des ondanks is dit nog wel eens mis. Omdat hij dan te gehaast is. Louis geeft erg veel om de mensen die hij nog heeft en laat dit ook alleen aan hun merken. En doe je hun pijn dan kun je je beter verstoppen. Voor de buitenwereld is hij hard maar voor geliefden niet. Zijn gevoelens toont hij niet, waardoor het lijkt alsof hij ze niet heeft. Hij heeft er ook geen problemen mee om een van de Unforgettable Curses te gebruiken. Bij zijn vrienden is hij en gezellige jongeman, waar je lol mee kunt trappen. Hij heeft ook nog vaak streken. En ook je ei bij kwijt kunt. Hij is namelijk een erg goede luisteraar. Op dit moment is hij erg beschermend over zijn zusjes, aangezien hij niet wilt dat hun zoals hem worden. Hij wilt dat zij gewoon een zorgeloos leven hebben. Louis is een goede leider, en is dit altijd ook wel geweest. Ook wilt hij zijn familie en vrienden beschermen, ook al kost dit zijn leven. Als je hem iets flikt zal hij wraak nemen, en dit is misschien wel op een vuile manier. Louis is ook nog best slim, als hij niet van een puur Slytherin familie kwam zat hij volgens de hoed in Ravenclaw. Zijn trots is ook erg hoog, en als je dit beschadigd moet je wel erg ver zijn gegaan.


    Uiterlijk: Louis heeft middelmatige lange haren. Niet mega lang, maar ook niet kort. Deze haren hebben een donkerbruine kleur en er hoeft vrij weinig aangedaan te worden. Hand er door en klaar. Zijn ogen hebben een ijsblauwe kleur en deze kunnen je ondeugend tot kil aan kijken. Verder staan ze meestal dreigend, zodat niet iedereen bij hem in de buurt durft te komen. Louis is ongeveer 1 meter en 79 centimeter lang. Hij heeft een hekel aan het uniform, maar draagt het meestal wel. Al hij meestal het gewaad weglaat, en soms het vest. Zijn huid is redelijk licht, en dit boeit hem ook niet erg veel. Op zijn linker onderarm staat The Darkmark. Hier is Louis trots op, al laat hij hem niet zien. Wat logisch is.

    Extra: Zijn patronus is een vos. Sluw en slim, zoals hij. Ook is hij Beater in het Quidditchteam van Slytherin. Dit is hij al sinds zijn tweede jaar, ook zijn beste maat Zayn zit in het team.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 17:36 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    RocketRaccoon schreef:
    Ze is een puurbloedje, dus zeg jij t maar


    Vrienden?

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 20:57 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sure. Het betekent wel dat ze het waarschijnlijk flik te voorduren krijgen...


    Bowties were never Cooler

    Zeg t maar. Zayn vind alles best


    Bowties were never Cooler

    Naam: Clive Pritchard
    Leeftijd: zeventien.
    Leerjaar: zeven.
    Afdeling: Zwadderich.
    Bloedsoort: Volbloed.
    Beste pvakken: oude runen, verzorging van fabeldieren, bezweringen, transfiguratie en toverdranken. Hij scoort op de meeste vakken erg hoog.
    Slechtste vakken: kruidenkunde
    Innerlijk: Clive is graag op zichzelf. Er zijn geen mensen die hij zijn vrienden noemt, maar dat komt doordat hij niemand echt toelaat in zijn leven. Hij heeft een achterdochtige aard, ziet vaak de negatieve kanten van mensen. Hij ziet anderen graag lijden en deinst nergens voor terug. Er doen verscheidene geruchten de ronde: hij zou zowel zijn ouders als zijn vriendin hebben vermoord. De meesten mijden hem, maar de enkelingen die hem wel als een gewone medeleerling behandelen hebben al snel zijn respect verdiend. Hij is niet bereid om zomaar iets voor een ander te doen, maar voor de juiste prijs wil hij anderen nog wel eens verbazen.
    Extra: Clive is een weerwolf, maar dat weet niemand (behalve het schoolhoofd).

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 22:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Syl Kensington.
    Leeftijd: zestien.
    Leerjaar:zes.
    Afdeling: Ravenklauw
    Bloedsoort: Halfbloed, haar vader is een dreuzel.
    Beste vakken: Syl blinkt vooral uit in toverdranken en verweer tegen de zwarte kunsten.
    Slechtste vakken: transfiguratie en voorspellend rekenen.
    Innerlijk: Syl is zo'n persoon die iedereen kent. Ze is erg aanwezig, staat graag in het middelpunt en heeft maling aan anderen. Sommigen beschouwen haar als asociaal, maar Syl vind het belangrijk dat ze zichzelf is en moedigt iedereen daartoe aan. Ze heeft een vlotte babbel, maakt snel een praatje met vreemden en geen uitdaging is haar te groot. Ze heeft altijd de neiging om naar grenzen te zoeken en doet graag dingen die eigenlijk niet mogen. 's Nachts sneakt ze er graag tussenuit en ze heeft de gave om op jongens te vallen die helemaal niet zo zuiver van hart zijn.
    Voordat Syl naar Zweinstein ging, was ze altijd omringd door mannen. Haar vader is de leider van een motorbende en ze heeft vier oudere broers. Haar moeder is verdwenen toen ze zeven jaar oud was en ze vermoedt dat ze het Dreuzelleven van haar vader toch niet zo goed kon händelen. Ze voelt zich daardoor ook sneller op haar gemak bij jongens dan bij meiden, vooral omdat ze niet zoveel op heeft met hun gekonkel en het feit dat ze nooit zeggen waar het op staat.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 22:38 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Meisje in Ravenclaw?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    LadyStark schreef:
    Meisje in Ravenclaw?


    Ik heb een stop op meisjes gezet. Als je een jongen wilt hoor ik het wel, en anders jammer.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Thaluke schreef:
    (...)

    Ik heb een stop op meisjes gezet. Als je een jongen wilt hoor ik het wel, en anders jammer.


    Wauw... oké... wat maakt het nou uit, een paar meer of minder. =S


    Every villain is a hero in his own mind.

    RocketRaccoon schreef:
    Zeg t maar. Zayn vind alles best


    Vijanden of vrienden? :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Allebei prima. Wil je een deatheater als vriend of vijand?


    Bowties were never Cooler

    Ik heb mijn rollen zelf beiden af.
    Zoals ik gisteren ook al zei; voor beiden sta ik open voor allerlei relaties.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    RocketRaccoon schreef:
    Allebei prima. Wil je een deatheater als vriend of vijand?


    Doe maar dan als vriend, haha.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jacelyn is ook af trouwens. Ik sta nog open voor relaties.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alvast het praattopic. Hier kun je ook de relaties gaan bespreken.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 19:14 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded