• Dit topic was al eerder geopend. Wegens een bericht van een van de oude spelers, die het gezellig vond en leuk, heb ik deze rpg heropend.



    Het is 24 jaar later na de slag om Zweinstein en de dooddoeners zijn zich aan het herenigen. Sommige leerlingen horen bij hun andere juist niet. Vrienden en vriendinnen kunnen tegenover elkaar te komen staan. Iedereen weet dat de dooddoeners Zweinstein willen binnendringen, of zijn ze al binnen? De SVP is terug alleen dan met een andere naam. De SVH, oftewel de Strijder Van Hogwarts. Beter gezegd HA, Hogwarts Army. Wie kun je vertrouwen, en wie niet?

    Invullen:

    - Naam + achternaam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Afdeling:
    Bloedsoort:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen: -Houd jongens, meisjes en afdelingen gelijk. Op dit moment is er een stop op meisjes.-

    Ravenclaw:
    - Brooklynn Olivia Lockhart - LoveHemmings
    - Syl Kensington - Peredhel
    - Elijah Nicolah Mikaelson - LadyStark
    -
    -

    Slytherin:
    - Louis William Tomlinson - Thaluke
    - Zayn Javadd Malik - RocketRaccoon
    - Meisje - Shuck
    -Clive Pritchard - Peredhel
    - Meisje - Ceaden

    Hufflepuff:
    - Emilia Boycot - Nuevo
    - David Morrison Parker - Cogitationes
    -
    -
    -

    Gryffindor:
    - Cheryl Isabella Lewis - Thaluke
    - Matthew Tyler Jones - LoveHemmings
    - Jacelyn Carfelia Deveraux - Mikaelsons
    -
    -

    REGELS:

    - Minstens 150 woorden, meer mag altijd! (: In gevallen van geen tijd of geen inspiratie zie ik dit door de vingers (:
    - Zoals ik al eerder zei hou de afdelingen gelijk en de jongens en meisjes (:
    - Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf.
    - Naamsveranderingen doorgeven graag!
    - OOC tussen haakjes () [] {}
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand vraag.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan oftewel 48 uur.
    - 2 rollen per persoon, en dan 1 jongen en 1 meisje (:
    - Heb respect voor elkaar!
    - De belangrijkste: HAVE FUN!

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 17:33 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    I learn from failure, not from success


    Naam + achternaam:


    Emilia Boycot
    Leeftijd:
    16, 18 Augustus
    Leerjaar:
    Zes
    Afdeling:
    Huffelpuf
    Bloedsoort:
    Muggleborn
    Beste vakken:
    Care of Magical Creatures
    Slechtste vakken:
    Potions, Defence Against the Dark Arts.
    Innerlijk:
    Emilia leeft in een klein wereldje met een aantal vrienden. Veel heeft ze er niet, maar dat vindt ze ook niet erg nodig. Ze is erg trouw aan degenen om wie ze geeft en ze zal je dan ook nooit laten vallen. Met die personen waarmee ze bevriend is is ze ontzettend close, alslof die anderen personen een andere helft van haar zijn. Lachen doet ze meestal ook alleen met hun. Tegenover anderen is ze juist erg gesloten en stil. Met vreemden in de buurt voelt ze zich ontzettend onzeker en doet ze ook erg verlegen. Ze denkt dat ze erg onhandig en klungelig overkomt, al hebben haar gebrekken ook iets charmants wat ze zelf niet zo snel zou zien. Ze is ook wel onzeker over zichzelf, waardoor ze zich automatisch meer op de achtergrond houd, bang om iets fout te doen. Aan de ene kant hoeft ze helemaal geen andere vrienden, maar aan de andere kant lijkt het haar wel leuk om ook eens in het middelpunt te staan. Dat doet ze alleen nooit omdat ze bang is dat het mislukt. Vanaf haar kinderjaren is ze al zo onzeker, omdat ze vroeger altijd heeft gestotterd. Nooit zei ze wat, omdat anderen haar dan zouden uitlachen. Nu heeft ze geen problemen meer met haar praten, enkel heel soms, als ze echt ontzettend onzeker is. Toch gebeurd het bijna nooit, waar ze erg blij mee is. Wel is ze altijd bang dat het terugkomt. Emilia is een erg ijverig meisje, wie soms ietwat onder faalangst leid. Ze is erg gedreven in de dingen die ze doet en alles moet perfect zijn volgens haar. Ze probeert dat een beetje los te laten, maar dat gaat moeilijk. Ze houdt zich vast aan haar oude gewoontes die haar onzeker laten zijn. Ze wilt graag veranderen, maar willen en doen zijn twee verschillende dingen, wat Emilia maar al te goed weet. Soms is ze dan ook een beetje gefrustreerd over dat alles niet helemaal gaat zoals ze zelf wilt. Met haar vrienden is zo ontzettend anders dat bij anderen mensen. Als ze op haar gemak is, is ze een ontzettend vrolijke en grappige, doodnormale tiener die van alles een feestje wilt maken. Op die momenten kan ze erg impulsief zijn en zeggen wat ze denkt. Ze houdt ervan om over onzin te praten. Als ze bij vreemden in de buurt is verdwijnt die kant van haar helemaal. Emilia vindt besluiten maken erg lastig. Ze stelt dat soort dingen dan ook altijd tot het laatst uit. Later krijgt ze er sowieso spijt van.
    Uiterlijk:
    Emilia heet dun, donkerbruin haar wat tot over haar schouders reikt. Er zit soms een beetje slag in, maar nooit echte krullen. Haar haar zit door het model ervan meestal een beetje voor haar ogen, waardoor ze haar lokken vaak achter haar oren houdt wanneer ze voorover buigt om iets op te schrijven. Haar ogen zijn gijsblauw en kunnen soms erg groot lijken. Daarom zijn ze soms wel een beetje opvallend. Ze heeft volle lippen en een mooie, rechte neus. Haar huid is erg bleek, maar ook egaal. De witte kleur is niet lelijk, maar het heeft wel iets, vooral in combinatie met haar donkere haren. Emilia heeft altijd al een tenger postuur gehad, waardoor ze soms erg klein en breekbaar lijkt.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 21:46 ]

    Doe dan maar en jongen, zijn naam zal Elijah Nicolah Mikaelson zijn.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Hogwarts Party!


    Bowties were never Cooler

    LadyStark is goed.

    Wil en kan iedereen die zijn rol niet af heeft voor aanstaande zondag invullen?
    Dan open ik zondag avond het speeltopic, en dan kunnen we dan beginnen.
    Als je dit niet lukt voor zondag, zou je dit willen doorgeven?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Meh, dat duurt nog lang. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mikaelsons schreef:
    (...)

    Doe maar dan als vriend, haha.

    Of vriendje/vriendinnetje?


    Bowties were never Cooler

    RocketRaccoon schreef:
    (...)
    Of vriendje/vriendinnetje?


    Wat je maar wilt ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jou keuze. Ik sta overal voor open. Zeker omdat ze een puurbloedje is


    Bowties were never Cooler

    Hmhmh.. Vriendinnetje?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sure. Leuk!
    Lang? Kort? Staat van de relatie? Misschien dat er n geheim ofzo tussen hen rust


    Bowties were never Cooler

    RocketRaccoon schreef:
    Sure. Leuk!
    Lang? Kort? Staat van de relatie? Misschien dat er n geheim ofzo tussen hen rust


    Nuhmnuhm, een lange relatie die wel bestaat uit geflirt, maar ook uit spanningen? Een geheim lijkt me wel leuk ja c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Misschien een keer dronken naar home base gegaan, maar daar hebben ze t nooit over en hopen ze van dat niemand t weet?


    Bowties were never Cooler

    Ja dat is wel leuk (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Gezellig.


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een Hufflepuff jongen, als ik hem vandaag helemaal invul?


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''