• Bij ons staat deze hele week de kermis. Eerst ging ik vandaag met mijn neefje en nichtje en daarna zou een buurmeisje mee gaan. Wij gingen dus naar de Euro Coaster. Ik was er al in geweest met mijn vader en oom en wilde graag nogmaals. Hup wij betaald zie ik een oud klasgenoot met een vriendin. Wij gingen dus met zijn vieren in dat ding zitten.

    Dus wij eenmaal begonnen en gaan omhoog. Vlak voor we boven zijn en het bochtje om gaan maakt het een raar geluid. Dus toen was het gelijk. 'Shit wat was dat' En ja hoor, ik denk dat we amper een meter nog moesten hangt de baan stil. Maar nu komt het leuke, wij hebben dus alle vier stik veel hoogtevrees. Eerst, naja nu denk je er niet over na, maar als je daar boven hangt helaas wel. Dus ik heb me maar groot gehouden voor mijn buurmeisje die keek alsof ze ging huilen terwijl ik allerlei scenario's al door mijn hoofd zag vliegen.

    Gelukkig ging het na vijf minuten weer verder maar echt wat waren wij bang. Er werd verder ook niets gezegd of gedaan. Hoorde ik van mijn broer dat de Boester toen hij leeg was ook al stroomuitval had.....

    Iemand al wel eens vaker ineens stil gezeten in een actractie.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nog nooit maar ik heb er altijd wel een beetje schrik voor!


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb wel eens in een attractie in Denemarken vastgezeten. We zaten bijna verticaal in de attractie en stonden dus stil. De jongen naast me had stijve armen om te zorgen dat hij niet vol tegen me aan leunde. Uiteindelijk zijn we er met een ladder uitgehaald, doodeng overigens.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Augh echt vreselijk..

    Ik heb ooit met Fright Night in Walibi vast gezeten in een achtbaan, wat het nog enger maakte. Maar ik zat tussen allemaal Surinaamse mensen die me echt hebben laten lachen, dus het viel wel mee.


    wat was dit ookalweer

    Augh echt vreselijk..

    Ik heb ooit met Fright Night in Walibi vast gezeten in een achtbaan, wat het nog enger maakte. Maar ik zat tussen allemaal Surinaamse mensen die me echt hebben laten lachen, dus het viel wel mee.


    wat was dit ookalweer

    Ik kan me zo niet 1, 2, 3 herinneren dat ik in een attractie heb vastgezeten. Maar ik heb ook hoogtevrees, dus ik kan begrijpen hoe vreselijk dat moest zijn voor jullie.


    Pretty is just a pretty word.

    -

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 20:06 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Excuses voor het meerdere keer posten. D':

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 20:05 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik eens in de bobslee bij de efteling. En in mijn 1x speed of sound de ronde na mij zat ie vast xD

    Ik eens in de bobslee bij de efteling. En in mijn 1x speed of sound de ronde na mij zat ie vast xD

    Dat is dus de reden waarom ik niet meer naar de kermis ga. Na een vijftal incidenten met kermisattracties hoef ik niet meer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb wel eens gehad dat ik en mijn familie van een rodelbaan wilde. Alleen toen begon het te regenen en dan mag je dus niet meer naar beneden op een rodelbaan en deze rodelbaan zat op een berg. De bui bleef hangen en moesten we met een Jeep naar beneden gebracht worden. Dat was op zich al een attractie zelf met als die hobbels en bomen. Maar echt vast gezeten in een attractie heb ik niet zoals jij hebt gehad.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 20:15 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik heb vorig jaar ook gezien hoe ze de Super Mouse opbouwde en sindsdien heb ik zoiets neeee bedankt. Ik ga ook maar in twee dingen. Maar de hoge zweefmolen en de reuzenrad dat vertik ik echt om in te gaan, als zou mijn vriendje het willen, nee nee nee beadnkt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik mag mezelf toch wel een kenner qua attracties noemen.:p

    Ik kan je vertellen dat als er iets gebeurd de attractie zelf veel veiliger is dan bijvoorbeeld een auto. Elke wagon heeft een eigen computer en de attractie heeft ook een centrale computer. Deze wisselen constant informatie uit en bij het kleinste dat niet klopt komen de wagonnetjes tot stilstand. En daarboven zit je echt veilig, geloof me. Als je langer vast zit treed er een plan voor evacuatie in werking, dus je zou er hooguit een half uur gezeten hebben volgens mij. Hoelang heb je eigenlijk stilgestaan? Een kermisattractie moet aan vele keuringen volstaan voor die effectief open mag.

    Ikzelf heb nog niet vastgezeten.

    De meeste dodelijke ongelukken met (kermis)attracties gebeuren trouwens door fouten van de bezoeker zelf. Bijvoorbeeld je dik maken voor ze de beugel sluiten moet je niet doen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik mag mezelf toch wel een kenner qua attracties noemen.:p

    Ik kan je vertellen dat als er iets gebeurd de attractie zelf veel veiliger is dan bijvoorbeeld een auto. Elke wagon heeft een eigen computer en de attractie heeft ook een centrale computer. Deze wisselen constant informatie uit en bij het kleinste dat niet klopt komen de wagonnetjes tot stilstand. En daarboven zit je echt veilig, geloof me. Als je langer vast zit treed er een plan voor evacuatie in werking, dus je zou er hooguit een half uur gezeten hebben volgens mij. Hoelang heb je eigenlijk stilgestaan? Een kermisattractie moet aan vele keuringen volstaan voor die effectief open mag.

    Ikzelf heb nog niet vastgezeten.

    De meeste dodelijke ongelukken met (kermis)attracties gebeuren trouwens door fouten van de bezoeker zelf. Bijvoorbeeld je dik maken voor ze de beugel sluiten moet je niet doen.
    minuten. maar het was mijn buurmeisje ging bijna huilen, we hebben alle vier best heftige hoogtevrees en ikzelf was bang dat als we zouden beginnen zag ik al voor me dat we van de ketting zouden schieten en omlaag zouden vliegen, lang leve fantasie...

    en dat laatste ik maak me altijd dun en dan ziet ie veelste strak maar dat vind ik dan fijner dan wat losser


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat heb ik gelukkig nooit mee gemaakt. Ik heb het dan ook niet zo op attracties en in het bijzonder achtbanen en dat soort dingen.


    Physics is awesome