• Voor diegene die Double Standards hebben gelezen, zouden jullie hier willen stemmen! als jullie het het beste verhaal vinden!

    Dan zijn jullie de grootste schatten. <3
    Grapje, dat zijn jullie al.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 2:50 ]

    Wat kies je?

    50.0% (6 stemmen)
     
    Ashton met een bandana

    0.0% (0 stemmen)
     
    Ashton met lang haar

    25.0% (3 stemmen)
     
    Ashton met lange vingers

    25.0% (3 stemmen)
     
    Of Ashton


    Danmarks Dynamite.

    Unforgettable schreef:
    Leuk, dat jullie me negeren.
    Ik ben weg hier, niet alleen om het negeren. Of beter gezegd, ik ben er klaar mee.
    Als het gewone topic er ooit nog komt, haal mij er maar uit weg.


    Ik negeer nu haast iedereen, omdat ik op mijn mobiel zit en dan moeilijk is om te reageren. Es antwoordde op mijn bericht dus antwoord ik terug. Jij antwoord toch ook niet op iedereen? Ik zie het probleem niet, maar het is je eigen keuze.


    Danmarks Dynamite.

    Unforgettable schreef:
    Leuk, dat jullie me negeren.
    Ik ben weg hier, niet alleen om het negeren. Of beter gezegd, ik ben er klaar mee.
    Als het gewone topic er ooit nog komt, haal mij er maar uit weg.


    "Het gewone topic". Wat bedoel je met "Het gewone topic".
    Naar mijn weten is dit "Het gewone topic".
    Er is een beginpost, een titel, topicpagina's, mensen die er in praten, leden, berichtjes.

    Ik zou wel eens willen weten wat "Het ongewone topic" is.
    Hebben die geen titel, geen beginpost, geen berichtjes, etc.?
    Dan is dit volgens mij geen "Het ongewone topic" aangezien dit topic dat wel allemaal heeft.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unforgettable schreef:
    Leuk, dat jullie me negeren.
    Ik ben weg hier, niet alleen om het negeren. Of beter gezegd, ik ben er klaar mee.
    Als het gewone topic er ooit nog komt, haal mij er maar uit weg.


    Sorry Nancy, maar het is meer dat je extreem veel spellingsfouten maakt en soms het idee wekt niet normaal te kunnen schrijven, terwijl je het op andere momenten prima kan? En niet weten wat geil is? Maar wel mijn woorden fout zien, zoals dat dus ook hoorde. Het wekt ietwat het idee dat je een grap bent, of dat je ons allemaal loopt te fucken en we over een week te horen krijgen: GRAPJE, ik kan wel spellen en alles, maar ik hield jullie gewoon voor de gek. Of: Stiekem was ik iemand anders.
    Je lijkt me een lieve en vrolijke meid en het is hier niet erg lekker gelopen. Maar niemand negeert je, of in ieder geval, de intentie je te negeren is er - bij mij in ieder geval niet - nooit geweest. Soms is het gewoon even stil, ben je ergens anders mee bezig of weet je gewoon niet hoe je ergens op moet reageren. Je bent echt niet de enige die wel eens genegeerd word hoor. Zo is het nou eenmaal en dat is erg jammer, maar we moeten er allemaal mee leren leven. Want niet alles loopt zoals je wilt. De wereld is geen sprookje, hoe jammer dat ook is.
    Sorry als dit bot overkomt, het is niet zo bedoeld. Het is meer bedoeld als een: Het was niet de bedoeling je het idee te geven dat we je ngeren. Want dat doen we niet.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 16:29 ]


    Reality's overrated.

    Aloha.


    'Darling, just hold on'

    Unforgettable schreef:
    Leuk, dat jullie me negeren.
    Ik ben weg hier, niet alleen om het negeren. Of beter gezegd, ik ben er klaar mee.
    Als het gewone topic er ooit nog komt, haal mij er maar uit weg.

    Wat
    negeren
    hoezo dat
    wtf
    Overdrijf ajb niet zo, sorry not sorry, maar wat negeren we nu weer?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Psst, he Gabs, jij vond die ene voetballer toch zo leuk? :Y)


    Because I love him, do I need another reason?

    Waarschuwing: lees het volgende dat ik nu ga zeggen niet als je niet kan tegen de bitch inside of me:

    Oh omdat niemand hoi terug zei en reageerde op je spijbelberichtje? Nou sorry dat wij een leven hebben en wel op school zitten. Bovendien kan je niet overal op reageren. Er wordt ook weleens niet op mij gereageerd, maar dan stap ik nog niet meteen uit een topic? Ik snap je punt niet helemaal. Bovendien is het logisch als we onze twijfels bij jou hebben, zoals Noek zei, want de ene keer weet je niet wat geil is en de andere keer snap je een pervy opmerking wel? En soms is je Nederlands goed en dan weer niet. Met als excuus dat je verliefd bent. Ik ben mijn halve leven al verliefd maar ik typ nog steeds redelijk normaal. Ik begin me echt aan dat gezeur over negeren te ergeren. En aan het gezeur over alle andere dingen, want ik vind het goed als je even je hart lucht maar doe dat niet de hele tijd half. Wij weten dat je -je kut voelt, maar waarover? En als we je willen helpen hoeft het niet en lost het niets op en helpt het toch niet. Dat is ook niet leuk voor degene die je probeert te helpen en die zal daar na een tijdje ook mee stoppen. Maar als mensen niet reageren dan negeren we je en moet je meteen weg van jezelf?
    Ik zou je heus willen geloven en begrijpen, maar ik kan het niet. Omdat het allemaal veel te vaag is en je een heel kort lontje hebt.



    Zo dat is ook weer gezegd.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hershel schreef:
    Psst, he Gabs, jij vond die ene voetballer toch zo leuk? :Y)




    HIJ IS NOG STEEDS EEN ACTEUR BUT OMYFUCKINGGOSH OH MY OH MY OH MY. :9~


    Danmarks Dynamite.

    Naharis schreef:
    (...)

    "Het gewone topic". Wat bedoel je met "Het gewone topic".
    Naar mijn weten is dit "Het gewone topic".
    Er is een beginpost, een titel, topicpagina's, mensen die er in praten, leden, berichtjes.

    Ik zou wel eens willen weten wat "Het ongewone topic" is.
    Hebben die geen titel, geen beginpost, geen berichtjes, etc.?
    Dan is dit volgens mij geen "Het ongewone topic" aangezien dit topic dat wel allemaal heeft.

    Ik bedoelde beginpost, sorry was inderdaad onduidelijk. ^^

    Maar ook al dat, ik wou al eerder weg, alleen de maat is nu gewoon vol.


    Rhae schreef:
    (...)

    Sorry Nancy, maar het is meer dat je extreem veel spellingsfouten maakt en soms het idee wekt niet normaal te kunnen schrijven, terwijl je het op andere momenten prima kan? En niet weten wat geil is? Maar wel mijn woorden fout zien, zoals dat dus ook hoorde. Het wekt ietwat het idee dat je een grap bent, of dat je ons allemaal loopt te fucken en we over een week te horen krijgen: GRAPJE, ik kan wel spellen en alles, maar ik hield jullie gewoon voor de gek. Of: Stiekem was ik iemand anders.
    Je lijkt me een lieve en vrolijke meid en het is hier niet erg lekker gelopen. Maar niemand negeert je, of in ieder geval, de intentie je te negeren is er - bij mij in ieder geval niet - nooit geweest. Soms is het gewoon even stil, ben je ergens anders mee bezig of weet je gewoon niet hoe je ergens op moet reageren. Je bent echt niet de enige die wel eens genegeerd word hoor. Zo is het nou eenmaal en dat is erg jammer, maar we moeten er allemaal mee leren leven. Want niet alles loopt zoals je wilt. De wereld is geen sprookje, hoe jammer dat ook is.
    Sorry als dit bot overkomt, het is niet zo bedoeld. Het is meer bedoeld als een: Het was niet de bedoeling je het idee te geven dat we je ngeren. Want dat doen we niet.

    En ik ben géén grapje, en sorry dat ik spellingsfouten maak. Maar ik leer van fouten, hé.
    Maar goed, ik was niet eens van plan dit te gaan lezen. Maar heb dat toch gedaan, woopsy.
    En nu zeg ik helemaal, bye. (doeg)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eva, je hebt gelijk hoor. En hoe vond je je profiel? :x


    Danmarks Dynamite.

    Milbourne schreef:
    Eva, je hebt gelijk hoor.


    "Family don’t end in blood”

    Lekker dan dat je mij negeert.
    Ik ga weg en ik wil een gewoon topic. (cat) (cat) (cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Milbourne schreef:
    Eva, je hebt gelijk hoor. En hoe vond je je profiel? :x

    Hehe. Totally awesomeeeee! Thank you babe. <3


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ga dood door die gif, wtf.


    Danmarks Dynamite.

    Tahereh schreef:
    (...)
    Hehe. Totally awesomeeeee! Thank you babe. <3


    Awh yaay! c:


    Danmarks Dynamite.