• Voor diegene die Double Standards hebben gelezen, zouden jullie hier willen stemmen! als jullie het het beste verhaal vinden!

    Dan zijn jullie de grootste schatten. <3
    Grapje, dat zijn jullie al.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 2:50 ]

    Wat kies je?

    50.0% (6 stemmen)
     
    Ashton met een bandana

    0.0% (0 stemmen)
     
    Ashton met lang haar

    25.0% (3 stemmen)
     
    Ashton met lange vingers

    25.0% (3 stemmen)
     
    Of Ashton


    Danmarks Dynamite.

    Hoe heet de klas die niet je mentorklas is ook alweer? Waar je bij zit met vakken zoals ak, maatschappijleer, bio en nask, van die keuzevakken. Ik ben de naam even kwijt.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 20:38 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tahereh schreef:
    Hoe heet de klas die niet je mentorklas is ook alweer? Waar je bij zit met vakken zoals ak, maatschappijleer, bio en nask, van die keuzevakken. Ik ben de naam even kwijt.


    Cluster klassen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lichael schreef:
    (...)

    School was goed, ik zit blijkbaar bij een meisje die ik kende van de middelbaar in de klas, dus ik vind het al veel leuker. c:
    Bij jou?


    Das inderdaad wel leuker, blij dat jij tenminste een leuke dag had, want ik had een kl*tedag :(


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE....
    Weer mensen die mij om huiswerk gaan vragen :'(


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lichael schreef:
    (...)

    Cluster klassen.

    Oh ja. Thanks.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Lichael schreef:
    (...)

    Nee, hoor, ik ben tevreden met de aanvraag. :'D


    Oh, die is niet zo erg haha, ik had allerlei scenario's in gedachte die je zou aanvragen haha. Ja, let maar niet op mij, ik ben een beetje weird.


    'Darling, just hold on'

    Naharis schreef:
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE....
    Weer mensen die mij om huiswerk gaan vragen :'(


    Pfft, negeren die handel.


    'Darling, just hold on'

    Ik Blue Velvet van Lana Del Rey te zingen met een stem alsof ik keihard aan het huilen ben. HET IS HILARISCH.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    CalmxSavedMe schreef:
    (...)

    Das inderdaad wel leuker, blij dat jij tenminste een leuke dag had, want ik had een kl*tedag :(


    Iets ergs? :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gake schreef:
    (...)

    Oh, die is niet zo erg haha, ik had allerlei scenario's in gedachte die je zou aanvragen haha. Ja, let maar niet op mij, ik ben een beetje weird.


    Dat je een verkrachtingsscène moest schrijven? :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lichael schreef:
    (...)

    Iets ergs? :c


    Mijn eerste buis al van het jaar, en ben achter iets gekomen waar ik niet blij mee ben en ben terug begonnen met slechte gewoonte


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Lichael schreef:
    (...)

    Dat je een verkrachtingsscène moest schrijven? :'D


    Oh god. Als ik dat ooit moet gaan doen, echt. OMG.
    HAHAHAHAHAHA.
    God. Ik zou de aanvraag iets aanpassen, en OMG. HAHAHAHAHAHAHAHA. IK HEB ECHT EEN HILARISCH IDEE :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lichael schreef:
    (...)

    Dat je een verkrachtingsscène moest schrijven? :'D


    Ik kan alles zo'n beetje schrijven, dus ja, dat dacht ik eigenlijk wel.


    'Darling, just hold on'

    Naharis schreef:
    (...)

    Oh god. Als ik dat ooit moet gaan doen, echt. OMG.
    HAHAHAHAHAHA.
    God. Ik zou de aanvraag iets aanpassen, en OMG. HAHAHAHAHAHAHAHA. IK HEB ECHT EEN HILARISCH IDEE :'D


    Oeh, vertel?


    'Darling, just hold on'

    Gake schreef:
    (...)

    Oeh, vertel?


    Nee, echt niet. Dat hou ik geheim. Tot het moment dat iemand het aanvraagt, hihi :x


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]