• Ik ga stoppen met Quizlet.
    Om maar meteen met de deur in huis te vallen.

    Ik sta al maandenlang in twijfel, aangezien het nu eenmaal erg lastig is om afstand te doen van vaste gewoonten. Toch heb ik besloten, na al enige tijd minder actief te zijn hier op Q, er volledig mee te stoppen.
    De hoofdreden is voor mij dat ik het gevoel heb de site nu toch echt 'ontgroeit' te zijn, toch zeker als ik op het forum zit en de geopende topics doorlees.
    Misschien ook wel logisch, gezien we dat punt allemaal wel ooit bereiken.
    Daarbij ben ik 2 jaar geleden op Q gekomen omdat het een leuke plek is waar ik m'n schrijfsels kan delen, maar ook schrijven is in de afgelopen maanden zoveel geminderd - simpel gezegd, gestopt - en ik zie het de komende maanden, misschien zelfs jaren, echt niet beteren.

    Ik heb de beslissing lange tijd uitgesteld, aangezien ik hier natuurlijk ook vrienden heb gemaakt, of hoe je zoiets wilt noemen via internet, maar uiteindelijk zijn er ook nog genoeg andere media om contact te houden. Daar heb ik Quizlet niet voor nodig. Hoe langer hoe meer ik erover nadenk, lijkt de site steeds meer een blok aan m'n been te zijn door de gewoonte die ik ervan gemaakt heb om altijd tussendoor op het forum te kijken. Eigenlijk steek ik er op die manier nodeloos tijd en energie in, terwijl ik die twee dingen zoveel beter aan andere dingen kan besteden.

    Niet dat iedereen me kent, en me hoeft te kennen, maar ik vind het toch netjes om te laten weten dat ik ga stoppen met Q. Zodat de mensen die me (her)kennen toch op de hoogte zijn. Ik ga m'n account tegen volgende week definitief opheffen, zodat ik alles hier netjes kan afsluiten en de nodige mensen m'n email en/of FB kan geven, die contact willen houden.

    Meer valt er eigenlijk niet te zeggen, dus ik ga het ook hier bij laten, aangezien ik zo niet te vinden ben voor sentimenteel gedoe.
    Neem maar gewoon een stukje taart of een cupcake en geniet ervan.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Aw, wat jammer. :c
    Ik ken je niet echt, maar op het forum was je altijd een gezellig persoon en een van die vaste gezichten. Het zou me in ieder geval zijn opgevallen als je zomaar zou zijn verdwenen, dus toch fijn dat je een topic maakt om je redenen voor deze beslissing duidelijk te maken (al ben je natuurlijk niemand een uitleg verschuldigd). Ik begrijp je redenering ook volkomen. Ik ben zelf niet van plan weg te gaan, maar zelfs ik als achttienjarige heb zo nu en dan al het gevoel dat ik te oud word voor Q. :')

    Ik wens je nog heel veel succes en plezier met je gezin en waar je verder besluit je Q-tijd aan te besteden, en je blijft natuurlijk altijd welkom mocht je toch ooit weer eens langs willen komen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo jammer dat je stopt, al kan ik het ook wel begrijpen. Zelf blijf ik vooral voor de verhalen (en mn eigen verhalen tuurlijk) en op het forum ben ik nooit echt actief geweest (om de ene of andere reden loopt elk topic dat ik leuk vind en waar ik mee in ga altijd vrij snel dood, dus ben ik niet zo geneigd verder in topics mee te doen). Maar ik kan het idee van 'Q ontgroeid zijn' ook best wel begrijpen, af en toe heb ik dat gevoel ook, maar ach, ik kan de verhalen en het schrijven niet missen.

    Ik ga je sowieso wel missen als je niet meer op Q zit, ik had toch altijd erg sterk de neiging te gaan kijken als ik je naam ergens zag staan. En al is het alweer even geleden, ik vond het altijd geweldig als we weer eens een reeks pb'tjes uitwisselden die zoveel langer werden dan verwacht ;)
    Anyway, als jij het zou zien zitten, wil ik best contact houden via fb ofzo. Ik ben eigenlijk erg benieuwd naar je dochtertje (en ik vond het ook altijd geweldig om nieuwtjes over Thomas te lezen)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE *3 uur later* EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE *weer 3 uur later* EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

    En na dit dramatische gedoe; ik vind het echt heel erg jammer :c Maar als je er zeker van bent, dan moet je doen wat voor jou goed voelt. Ik wil je in ieder geval heel erg bedanken voor de leuke gesprekken die we hadden, en de hulp die je me gaf met schrijven. Wil je me je FB geven? c:
    Veel succes met alles nog, en stiekem hoop ik dat je binnenkort nog eens komt kijken c:
    X :c


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Al jullie reacties zijn zo verschrikkelijk lief. Ik ben dan ook een veel te grote softie voor dit soort dingen en wil bijna roepen dat ik blijf, gewoon omdat ik deze contacten en vriendschappen hier op Q dus zo ga missen, maar ik heb me voorgenomen niet toe te geven aan die neiging. Ondanks dat FB nu niet bepaald het meest geheime is en de mijne feitelijk nog best heel gemakkelijk valt op te zoeken, I guess, zal ik de personen die me willen blijven volgen en willen weten hoe het met de zwangerschap staat (en met Thomasje :3) een pb sturen. Is toch net wat persoonlijker, en ja, sommige mensen verdienen ook gewoon een meer persoonlijk 'afscheid', als je het zo moet noemen.
    Want dat ik ervoor kies om definitief weg te gaan, betekend niet dat ik het hier niet ga missen.

    (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ken maar weinig mensen hier, maar ik herkende je username (:
    Jammer dat je weggaat, maar ik snap het ook wel. Het is ook een pubersite, en als je je daar niet maar tussen voelt passen of als de lol eraf gaat is het zonde om energie/tijd in te steken.


    Not all those who wander are lost.

    Nawh, jammer! Quizlet verliest dan een goede schrijfster/RPGer en covermaker plus een hele gezellige user. Maar idd. Het zou vreemd zijn als we hier nooit weggaan en hier op ons vijftigste nog zitten... (wel een leuke uitdaging om dat vol proberen te houden ^^). Heel veel succes met alles en ik wens jou, je vriend en allebei je kindjes alle gezondheid en geluk toe. Hopelijk verloopt de rest van de zwangerschap zeer voorspoedig!

    Omdat Heath Ledger gifs niet mogen ontbreken bij een mooi afscheid:




    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga je wel missen, ook al is het een lange tijd geleden sinds ik je heb aangesproken. Door jouw wedstrijd en participatie in de Q-Writers ben ik zelf eigenlijk gaan schrijven, dus super bedankt voor je hulp. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Taart en cupcakes eet je op een feestdag, zoals een verjaardag. Als het een feestdag is, dan is het een leuke, vrolijke, gezellige dag en eet je taart/cupcakes om het te vieren. Maar wat valt er nu te vieren? DAT JE WEGGAAT? En bovendien is dit geen feestdag.
    Ik vind het gewoon zo onverwachts. Toen ik de titel las dacht ik dat je gewoon iets heb besloten te doen. MAAR NIET DIT.
    Ik snap het niet eigenlijk. Waarom? Nouja, er staat een hele uitleg bij natuurlijk en het is ook erg duidelijk, maar toch. Het is gewoon.. ja. Ik vond dat je gewoon mooie covers maakte en bovendien schrijf je ook goed, vind ik. Bij sommigen van deze site ben je ook een gezellige user. Ik vind het moedig van je dat je deze keuze hebt genomen, maar ik denk dat het ook handig is aangezien je volgens jou alleen maar op Q komt om alleen een beetje op 't forum te en verder niets. Hoewel ik niet snap waarom je niet meer schrijft. Zul je ooit in je leven nog is schrijven, ondanks dat je niet meer op Q bent?

    Of je nu daarmee stopt of niet: ik wens je veel geluk, met alles. Met je kindjes, met jezelf, met je gezondheid, met de gezondheid van je kinderen, gewoon met alles. Nog steeds kan ik het niet geloven. Ik snap eigenlijk niet waarom een user van Quizlet zou willen stoppen met deze site. Hoewel dat ook logisch is. Je kunt hier niet tot je tachtigste nog steeds sprookjes schrijven en forummen. Dat klinkt een beetje.. freaky. :')
    Ik kan het denk ik niet eens tot me twintigste volhouden hier :3 We zouden allemaal is moeten stoppen. Misschien stopt Rutger zelf ook, dan stopt Quizlet en al. Dan stoppen we met z'n allen tegelijkertijd. Op een of andere manier klinkt dat beter dat iedereen stopt, maar heel erg langzaam, een voor een.
    Maar goed, het blijft nog steeds heel erg jammer. Ik kan me niet herinneren dat je ooit een cover voor me hebt gemaakt die ik ooit echt actief heb gebruikt, maar toch bedankt. Bedankt voor alles! Voor de mooie covers, al zijn ze niet voor mij gemaakt. Gewoon bedankt, namens heel Quizlet, al ken ik je verder niet echt. ;')


    Some people are art and do art at the same time

    Het is altijd jammer als er mensen weggaan, zeker als ze wat ouder zijn - vind ik.
    Maar als je hier inderdaad geen voldoening meer uit kunt halen, is er ook niet echt een reden om te blijven. Want alles hier een beetje bijhouden kost nu eenmaal ook veel tijd. Ik wens je in elk geval veel geluk toe! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Skoda schreef:
    Ga je dan ook echt weg? of gewoon zoals velen een topic aanmaken voor aandacht en vervolgens blijven? (:

    Oh Jezus, sorry dat ik het zeg, maar ik erger me echt aan zulke reacties. Heb je mensen dan echt zo graag weg hier dat ze van jou meteen de eerste dag alles op inactief moeten zetten en maar moeten ophoepelen? Neem dan tenminste de moeite om dingen die in zulke topics gezegd worden eens fatsoenlijk door te lezen.
    Het spijt me, het werd eens tijd voor een aangebrande reactie vond ik, het is niet goed voor me als ik alles voor mezelf houd.


    OT - Hoewel ik je de laatste tijd niet erg vaak online heb gezien, vind ik het jammer dat je stopt. Ik hield inderdaad wel van je "wijze" reacties, je nam altijd je tijd om een topic te lezen en had dan echt nuttige informatie te vertellen, haha. Succes nog met je zwangerschap, hopelijk krijgen jullie een gezond tweede kindje. (bloos)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 22:59 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh, wat een late reactie van mij. Ik ga je zeker missen, vooral omdat ik je gezonde dosis aan vrolijkheid en je goede adviezen altijd al een aanwinst voor de site heb gevonden. Ik hoop in ieder geval dat je deze site met een gerust hart achter je kunt laten en hier ook goede herinneringen aan blijft houden. Nog heel veel succes met je zwangerschap gewenst, en ik hoop dat je stiekem nog wel eens langs komt!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Jullie reacties maken dat ik Q met een heel goed gevoel ga verlaten!
    Ik ben dan ook erg blij dat ik zoveel leuke mensen heb leren kennen hier, de ene al dan beter dan de ander natuurlijk, maar ik heb het hier goed naar m'n zin gehad. Ik heb m'n schrijfsel kunnen delen - met vaak heel veel positieve reacties, en kunnen genieten van verhalen die ik anders nooit zou hebben kunnen lezen. Ook ben ik blij dat ik m'n teken- en photoshop talent heb kunnen delen en dat ik diverse mensjes erg blij heb kunnen maken met een cover. Ik heb echt wel genoten van m'n tijd hier op Q en het doet me erg goed om te horen dat ik toch ook een 'positieve' indruk heb achtergelaten, de afgelopen 2 jaar dat ik hier heb gezeten.
    Ik ga vanavond m'n account op inactief te zetten, zodat ik vandaag tussendoor nog de allerlaatste dingen kan afronden.
    Zoals ik al zei, ik ben niet bepaald het sentimentele type - en degenen die mij beter kennen, weten dat ook wel - dus heel veel meer ga ik ik er ook niet over zeggen. Ik denk ook wel dat alles zo'n beetje al gezegd is inmiddels ^_^
    Ik heb dan ook een hekel aan het woord 'vaarwel' - ik vind het altijd zo over dramatisch klinken :'D -, dus ik hou het gewoon bij een 'tot ziens' en dat iedereen nog heel veel plezier mag beleven aan deze site, net zoals ik dat heb gedaan.
    (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Veel geluk als zowel gezondheid verder met je familie, je man en kind(eren), en jezelf natuurlijk!


    Quiet the mind, and the soul will speak.