• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Galeanthropy schreef:
    (...)

    Geniet van de tijd dat je nog geen achttien bent D:


    Ach ik krijg wel een leuk kado: de laatste twee afl van UtD, hahahh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    How is it possible that I always get sick on mondays?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    How is it possible that I always get sick on mondays?


    Ugh vertel mij wat, alleen ben ik al grieperig sinds vrijdag :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En toen had ik m'n allereerste vriendje, oh my god. Maar godverdomme. Zo. Ontzettend. Awkward. Maar nu ben ik echt onbeschrijfelijk blij! *O*

    *sounds childish (and is childish)*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novosel schreef:
    En toen had ik m'n allereerste vriendje, oh my god. Maar godverdomme. Zo. Ontzettend. Awkward. Maar nu ben ik echt onbeschrijfelijk blij! *O*

    *sounds childish (and is childish)*

    Ik wil details!


    -

    Novosel schreef:
    En toen had ik m'n allereerste vriendje, oh my god. Maar godverdomme. Zo. Ontzettend. Awkward. Maar nu ben ik echt onbeschrijfelijk blij! *O*

    *sounds childish (and is childish)*


    Gefeliciteerd meid! Geniet ervan :3


    26 - 02 - '16

    Goddammit. Ik houd zo godganse veel van jou hé, koffie. You make me happy <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Labonair schreef:
    Soms een ontmoet je een persoon waarmee je gelijk een klik hebt, en waarvan je hoopt dat diegene nog lang in jouw leven zal zijn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Geen zin meer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Crap, nu al zenuwachtig als ik aan vrijdag denk dat ik je ga aanspreken en meer dan gedag ga zeggen. :'D
    En morgen rijles, blugh. Ik wil er echt zó graag mee stoppen! Sowieso na deze 7 lessen doe ik een stop en ga ik mezelf even niet inschrijven bij een nieuwe rijschool. Dan maar geen rijbewijs met mijn 18e. Hmpf. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik haat school. Ze verneuken mijn leuke stage.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En weer ben ik verdrietig, terwijl ik niet echt weet waar het vandaan komt... In ieder geval mis ik hem wel heel erg. ):


    Stenenlikker

    Okay, leuk dat er weer niks gezegd wordt.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 23:49 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Novosel schreef:
    En toen had ik m'n allereerste vriendje, oh my god. Maar godverdomme. Zo. Ontzettend. Awkward. Maar nu ben ik echt onbeschrijfelijk blij! *O*

    *sounds childish (and is childish)*

    Gefeliciteerd!

    Ik snap niet dat mensen zo kortzichtig kunnen zijn en/of dat ze geen eens de moeite doen om naar het verhaal van een ander te luisteren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I found my soulmate, and he has a cute face. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."