• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Er zijn zoveel films, maar toch kan ik er niet uitkomen welke..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Soms heb ik echt het gevoel dat je mijn vriendin niet meer wilt zijn. Soms doe je zo kortaf en zo vreemd tegen mij en soms doe je heel aardig alsof er niks aan de hand is. Het is zo mindfucking.


    "Ignite, my love. Ignite."

    WTF kut trailer van Under the Dome.

    Nu weet ik dus dat die afgrond je naar buiten de dome brengt.
    Tsk... het was zo spannend en nu is het alweer verpest. Fuck you sbs6

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 21:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Spoilers, Kelly. Thank you.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Oh, shit. (cat)

    Ik heb het geprobeerd weg te vegen, maar er blijven toch zwarte vlekken over. Ik heb geen zin om het met zeep te doen, haha. En er zitten ook nog zwarte vlekken bij mijn tattoo, maar eroverheen wrijven doet nog pijn.


    Heb je t niet gewassen toen je thuis kwam? En die vlekken komen altijd op kleding. Had ik ook bij al mijn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Handles schreef:
    Spoilers, Kelly. Thank you.


    Moet je niet bij mij zijn. Sbs6 did it


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sigil schreef:
    (...)

    Heb je t niet gewassen toen je thuis kwam? En die vlekken komen altijd op kleding. Had ik ook bij al mijn.


    Een beetje, niet zo veel, haha. Ik zei al, eroverheen gaan doet nog pijn. Maar ik heb een zwart topje aan, geen idee of het afgeeft.


    Your make-up is terrible

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    Moet je niet bij mij zijn. Sbs6 did it


    Het mag wel onder een spoiler, aangezien ik geen sbs6 aan het kijken ben. Ik moet nog 2 afleveringen.


    Your make-up is terrible

    Here you go ^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thank youuu. ;3


    Your make-up is terrible

    BoterBabbelaar schreef:
    WTF kut trailer van Under the Dome.
    Nu weet ik dus dat die afgrond je naar buiten de dome brengt.
    Tsk... het was zo spannend en nu is het alweer verpest. Fuck you sbs6


    Dan had ik het wel goed dat Sam niet echt dood is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Handles schreef:
    (...)

    Een beetje, niet zo veel, haha. Ik zei al, eroverheen gaan doet nog pijn. Maar ik heb een zwart topje aan, geen idee of het afgeeft.

    Je moet t wel goed wassen, i know it hurts like hell na t zetten maar is wel beter.
    T geeft altijd nog wel iets af. Maar op zwart zal je t minder zien.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    FonQ schreef:
    (...)

    Dan had ik het wel goed dat Sam niet echt dood is.


    Hoop het eigenlijk wel, hij is in die korte tijd een van mijn fave personages geworden, ondanks alles x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ maak anders een speciaal UTD topic aan? (:
    Gewoon een suggestie. Denk niet dat het kwaad bedoelt is, het maakt me ook niet uit als al die UTD berichten hier geplaatst worden. Ik dacht gewoon dat dat misschien leuk is. Kun je met meerdere fans erover fangirlen enzo. (:


    OT: Hmm you're cheering me up. I always love talking to you. :3 Ookal woon je in een totaaaaaaal ander land, ik heb soms echt het gevoel dat jij gewoon mijn beste vriend bent. Wel jammer dat je helemaal in Brazilië woont though, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zal morgen even kijken ^

    Ot: Ik ga maar eens vroeg naar bed. Voel me al wat grieperig en wil morgen wel naar school.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.