• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bitch.


    wat was dit ookalweer

    School is pas één week geleden begonnen en mijn motivatie is nu alweer tot een nulpunt gedaald. Hallelujah.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oh, ik ben momenteel zo boos op mezelf! *grrrrrrrrr*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zo, en nu verander ik mijn profiel een tijdje niet meer. Ik ben er heel blij mee nu. *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    GoodGame Café. Volwassen Tamara. :'D


    wat was dit ookalweer

    Ik zit onder de inktvlekken. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik verpest het echt altijd met onze chatgesprekken, waarom?


    I fake a smile, so I won't let you down

    Handles schreef:
    Ik zit onder de inktvlekken. (cat)


    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :'D
    Of heb je het over je tattoo? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :'D
    Of heb je het over je tattoo? :p


    Ja, haha. Het zit echt overal!


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Ja, haha. Het zit echt overal!


    Hahaha veeg het eraf? Tenzij je het écht over de tattoo zelf hebt zegmaar, daar zit je permanent aan vast. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Hahaha veeg het eraf? Tenzij je het écht over de tattoo zelf hebt zegmaar, daar zit je permanent aan vast. :Y)


    Oh, shit. (cat)

    Ik heb het geprobeerd weg te vegen, maar er blijven toch zwarte vlekken over. Ik heb geen zin om het met zeep te doen, haha. En er zitten ook nog zwarte vlekken bij mijn tattoo, maar eroverheen wrijven doet nog pijn.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Oh, shit. (cat)

    Ik heb het geprobeerd weg te vegen, maar er blijven toch zwarte vlekken over. Ik heb geen zin om het met zeep te doen, haha. En er zitten ook nog zwarte vlekken bij mijn tattoo, maar eroverheen wrijven doet nog pijn.


    Hahahaha! :'D

    Tsja als je geen zin hebt om het met zeep te doen (of babyolie?) dan heb je denk ik pech. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben echt fucking gestrest. Ik zit hier echt verschrikkelijk gespannen in de zetel en ik durf geen krimp te geven en telkens als dat rotmens voorbijloopt (wat ze zowat om de tien seconden doet) klik ik snel op Facebook voor het geval dat ze komt kijken wat ik doe. Echt waar, als ik een moord kon plegen zonder gesnapt te worden, dan had ik het met heel veel plezier gedaan.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    .. /zucht. Oké.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Urrrggghhh, ik baal zo hard...!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.