• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Okay, sure. Het is illegaal, maar dit is zo handig, omg.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 19:57 ]


    kindness is never a burden.

    En nu Blokken nog uitlezen. Meeeh, geen zin


    I dress to kill, but tastefully

    Waarom haat ik cliffhangers zo? Ook al gaat het na de reclame verder x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wutt,,, nou snap ik er helemaal niets meer van...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh lol. Ik krijg een spambericht in mijn e-mail over het feit dat ik niet teveel zou moeten betalen voor mijn energierekening. Ik heb nog niet eens een energierekening :W


    26 - 02 - '16

    Galeanthropy schreef:
    Oh lol. Ik krijg een spambericht in mijn e-mail over het feit dat ik niet teveel zou moeten betalen voor mijn energierekening. Ik heb nog niet eens een energierekening :W


    Heel herkenbaar, en ik ben nog niet eens 18. Wel bijna, maar ik had het al veel langer geleden ook al eens gehad x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    You are a liar, and nothing more than all the other people that put a knife in my back after I trusted you.
    Not you mistake, mine. I was the one that trusted you.


    Ik voel me zo down.


    'Darling, just hold on'

    Dang, nog maar een week en dan al 18...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    Dang, nog maar een week en dan al 18...


    Geniet van de tijd dat je nog geen achttien bent D:


    26 - 02 - '16

    Soms een ontmoet je een persoon waarmee je gelijk een klik hebt, en waarvan je hoopt dat diegene nog lang in jouw leven zal zijn.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Eikel. D:


    wat was dit ookalweer

    Damn, dat je daar nog steeds aan denkt. Get over it.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Powermetal + huiswerk = op een awesome en snelle manier je huiswerk afmaken.

    Hoewel headbangen wat minder handig is...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Powermetal + huiswerk = op een awesome en snelle manier je huiswerk afmaken.
    Hoewel headbangen wat minder handig is...

    Hahahaha, ik moet zeggen dat ik het met je eens ben :Y)


    Stenenlikker