• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Je bent leeukkk. Je laat me telkens lachen. En dat is erg fijn atm.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    Hoop het eigenlijk wel, hij is in die korte tijd een van mijn fave personages geworden, ondanks alles x'D


    Klopt. Maar ik heb het boek gelezen en daarin is hij een oude man dus het is heel verwarrend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    This song is so pretty but it makes me so sad. ._.

    GOD I WANNA WRITE ANGST. D:

    Oh geweldig nu moet ik weer zitten huilen fuck this.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 22:11 ]


    help

    Ben je nou helemaal serieus, YouTube, wil je me werkelijk fucking veertig minuten laten wachten voordat een filmpje van ACHT MINUTEN geladen is? Echt waar?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aarrgh, ik word zo gek van het UWV. Je kunt overal vinden hoe het zit als zelf ontslag neemt, of als je een eigen bedrijf, etc, etc. Maar NERGENS vind ik waar ik mijn WW kan opzeggen. Dan maar inderdaad een mailtje zoals mama als zei. Blugh, dat zou toch het belangrijkste zijn, of niet? Of maken ze het graag moeilijk voor werklozen... -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Wacht er drijft een muizenkop in de wc? Nou dat is ook nieuw...


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Met die mail was ik net enorm blij


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oh fuck, is het alweer zo laat?

    Maar ik heb inspiratieeeeee.

    Wordt een leuke avond.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 0:57 ]


    Tijd voor koffie.

    Echt UGH, ik heb het gevoel dat ik vandaag zo hard ga zakken voor mijn autotheorie :( *Fingers Crossed en afkloppen op tafel*


    Credendo Vides

    Wauw het is 2:44
    Ik verveel me
    Eet salade
    Lenigheids oefeningen maken je niet moe
    En mijn muziek maakt me hyper...
    *zucht* ik wil slapen

    Spierpijn *_*


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Are you kidding me?

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 9:21 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    FonQ schreef:
    (...)

    Klopt. Maar ik heb het boek gelezen en daarin is hij een oude man dus het is heel verwarrend.


    Och, ik kom niet eens door het boek heen x'D ik ben voor de tweede keer begonnen en kom weer niet verder dan superflop x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik draai dat album nu helemaal grijs, straks ga ik er nog over dromen.


    'Darling, just hold on'

    WOW. Ik ben twee/drie dagen weg en gelijk 24 pb's en ik weet niet hoeveel topics waar ik nog op kan reageren o.o


    26 - 02 - '16