• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    En toen werd je uit elkaar gehaald D:


    wat was dit ookalweer

    Wow, die film was echt raar.. Maar ik kon het natuurlijk wel aan zien komen dat die film een flop was door dat wijf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    Och, ik kom niet eens door het boek heen x'D ik ben voor de tweede keer begonnen en kom weer niet verder dan superflop x'D


    Bij mij duurde het ook echt zes weken voordat ik het boek uit had maar ik was gewoon heel nieuwsgierig hoe het af liep. Dit is een van de zeldzame keren dat ik de serie beter dan het boek vindt. Het einde was echt teleurstellend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    The fuck. Really? Argh.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik had mijn auotheorie kunnen halen als we gewoon twee seconden langer kregen om de vraag te beantwoorden, stomme correctieknop >.<


    Credendo Vides

    Lang geleden dat ik een smoothie gemaakt heb met ons smoothiemaker. Omnom... griekse yoghurt, banaan en honing *.*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom waarom waarom waarom waarom waarom. Waarom gebeurde dat en waarom zei ik dat en waarom weet ik niet wat ik wil. Ik heb het verkloot en dat vind ik erg, maar aan de andere kant heb ik zoiets van: laat maar. Dus ja. Waarom.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Waarom waarom waarom waarom waarom waarom. Waarom gebeurde dat en waarom zei ik dat en waarom weet ik niet wat ik wil. Ik heb het verkloot en dat vind ik erg, maar aan de andere kant heb ik zoiets van: laat maar. Dus ja. Waarom.


    wat was dit ookalweer

    Vandaag zou/is mijn opa jarig..
    Iedere 15 September is gewoon een rot dag.
    Ondanks na jaren, gaat dat ooit slijten??


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    You and me, we're searching for the same light..


    26 - 02 - '16

    Sonyara schreef:
    Vandaag zou/is mijn opa jarig..
    Iedere 15 September is gewoon een rot dag.
    Ondanks na jaren, gaat dat ooit slijten??


    :c
    Heel veel sterkte


    26 - 02 - '16

    Blegh, over een uurtje weer naar school. Ik haat school zeg. -.- Kon ik maar thuisstudie doen. Het is niet alsof die lelaar zoveel verschil maken.


    -

    Ugh, lekker dan, shag bijna op. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom blijven mensen mij vragen of ik wel eens drink en of ik vaak dronken ben en of ik wel eens rook/joints rook of zo. Ik ben puur tegen drank, roken en drugs. Why would I do that --' Mensen zijn dom.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 18:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je: ik heb teveel papieren!
    ik: koop een mappie
    Je: moet ik eigg nog doen maar ben lui
    Ik:"Had dan wat gezegd! Ik heb tienduizend mappies thuis. Dan neem ik er een voor je mee flapdrol"
    M: dus wanneer gaan jullie trouwen?
    Jas: vergeet geen uitnodiging te sturen!
    Je: sorry schat ik wist niet dat je boos werd! M ik weet niet of ik in huwelijksgeloften geloof. En jas je bent de eerste die een uitnodiging ontvangt bud.
    Me: *awkward silence.* well that escalated quickly


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]