• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Novosel schreef:
    Damnit, hoe erg kun je iemand stalken dat je me zelfs om middernacht wakker maakt om te vragen wat ik aan het doen ben en dat je al m'n kledingstukken controleert en dan vragen stelt over m'n maandstonden en wat er fout ging toen ik die cola morste? Oh my god. Ik word echt bang van jou. Wat wordt je volgende stap? Iedere voetstap die ik zet noteren en vragen waar ik naartoe ging? Mijn dagboek voor laten lezen? Me een vragenlijst geven over het merk shampoo dat ik gebruik? What the fuck, echt waar, ga weg. Je bent nu letterlijk aan m'n vader aan het vragen wat hij na het eten na het boodschappen doen na het tv-kijken na het dieren voederen na het luieren in de zetel gaat doen.
    Ugh, wattaheck doet dat?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Dandy schreef:
    (...)

    wow dat is wel echt extreem

    Unforgettable schreef:
    (...)Ugh, wattaheck doet dat?

    Mijn stiefmoeder. En ja, ze is echt heel, heel erg. Ik overdrijf niet als zeg dat ik in de auto alleen maar naar muziek durf te luisteren die zij graag hoort, geen vrienden durf uit te nodigen omdat ik dan eerst hun hele leven aan haar moet vertellen en ze hen op Facebook moet hebben toegevoegd, geen frisdrank op school of extra belkrediet durf te kopen omdat ik na de week al mijn zakgeld op tafel moet leggen en moet vertellen wat ik ermee gekocht heb, ik mijn tanden niet met een nieuwe tandenborstel durf te poetsen omdat ze dan wil weten waarom de vorige niet nat is na het tandenpoetsen, enzovoort, enzovoort. Ze is best wel ziekelijk. :')

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 14:04 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novosel schreef:
    (...)
    Mijn stiefmoeder. En ja, ze is echt heel, heel erg. Ik overdrijf niet als zeg dat ik in de auto alleen maar naar muziek durf te luisteren die zij graag hoort, geen vrienden durf uit te nodigen omdat ik dan eerst hun hele leven aan haar moet vertellen en ze hen op Facebook moet hebben toegevoegd, geen frisdrank op school of extra belkrediet durf te kopen omdat ik na de week al mijn zakgeld op tafel moet leggen en moet vertellen wat ik ermee gekocht heb, ik mijn tanden niet met een nieuwe tandenborstel durf te poetsen omdat ze dan wil weten waarom de vorige niet nat is na het tandenpoetsen, enzovoort, enzovoort. Ze is best wel ziekelijk. :')
    Ugh, ik heb een hekel aan zoke mensen. Kom maar hierheen. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Het gaat zó verschrikkelijk druk worden D:

    Novosel schreef:
    (...)
    Mijn stiefmoeder. En ja, ze is echt heel, heel erg. Ik overdrijf niet als zeg dat ik in de auto alleen maar naar muziek durf te luisteren die zij graag hoort, geen vrienden durf uit te nodigen omdat ik dan eerst hun hele leven aan haar moet vertellen en ze hen op Facebook moet hebben toegevoegd, geen frisdrank op school of extra belkrediet durf te kopen omdat ik na de week al mijn zakgeld op tafel moet leggen en moet vertellen wat ik ermee gekocht heb, ik mijn tanden niet met een nieuwe tandenborstel durf te poetsen omdat ze dan wil weten waarom de vorige niet nat is na het tandenpoetsen, enzovoort, enzovoort. Ze is best wel ziekelijk. :')


    Ik heb echt zoveel medelijden met je. Je durft bijna geen dingen te doen die een tiener eigen zijn


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ga geen huiswerk maken, ugh.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Aanstellen is ook een vak.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een tattoo, ik heb een tattoo!


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Ik heb een tattoo, ik heb een tattoo!

    Zo cool! Foto? Topic? :9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hawkins schreef:
    (...)
    Zo cool! Foto? Topic? :9~


    Ik maak zo wel een topic, ghehe.


    Your make-up is terrible

    Ugh, pap ga niet zo doen of zo!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Novosel schreef:
    (...)
    Mijn stiefmoeder. En ja, ze is echt heel, heel erg. Ik overdrijf niet als zeg dat ik in de auto alleen maar naar muziek durf te luisteren die zij graag hoort, geen vrienden durf uit te nodigen omdat ik dan eerst hun hele leven aan haar moet vertellen en ze hen op Facebook moet hebben toegevoegd, geen frisdrank op school of extra belkrediet durf te kopen omdat ik na de week al mijn zakgeld op tafel moet leggen en moet vertellen wat ik ermee gekocht heb, ik mijn tanden niet met een nieuwe tandenborstel durf te poetsen omdat ze dan wil weten waarom de vorige niet nat is na het tandenpoetsen, enzovoort, enzovoort. Ze is best wel ziekelijk. :')


    Ze doet me een beetje denken aan die moeder van die Freddy in iCarly. Echt eng.


    "Ignite, my love. Ignite."

    FonQ schreef:
    (...)

    Ze doet me een beetje denken aan die moeder van die Freddy in iCarly. Echt eng.
    Ja klopt! nu je het zegt, ugh.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Oh my god. Ik heb zo'n honger. En ik mis je zo erg D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn hand doet pijn van het schrijven... :/


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.