• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Een leuke dag was anders. Leuk dat ik geslaagd ben met kleding, maar dankzij oma is mijn al nooit zo hoog geweeste zelfzekerheid al nog lager. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eerste bier gooien, daarna gelijk verstoppen achter verstandelijke gehandicapten en als mijn vader daar iets van zeg wil je hem ook nog in elkaar slaan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Toen had ik nog geen zin om te slapen, terwijl dat wel moet, wil ik maandag weer om half 7 mn bed uit kunnen komen....


    Stenenlikker

    Oh, what a headache. Darn, ik kan er echt niet tegen dat je, je zo minachtend gedraagt tegenover ons.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Doordat ik me verveelde en andere usernames intypte, typte ik voorde grap deze in. Waarom zijn er overal pop up schermpjes en hier niet?

    Ik haat hem nu al. :c


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vond vandaag echt mega gezellig.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh wauw, volgens mij zit ik in al mijn dromen zwaar onder de drugs of zo, het zijn echt krankzinnige en absurde dromen. Als ik iemand vertel wat ik 's nachts allemaal droom, dan word ik gek verklaard. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novosel schreef:
    Oh wauw, volgens mij zit ik in al mijn dromen zwaar onder de drugs of zo, het zijn echt krankzinnige en absurde dromen. Als ik iemand vertel wat ik 's nachts allemaal droom, dan word ik gek verklaard. :'D
    Oeeeh! Tell me!

    Die film was leuk gisteren! (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Fucking hell. Kun je ook iets normaals uit je strot krijgen? Nee hoor, brabbelen, dat is pas intelligente praat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wil je echt mijn mening over hipsters horen? :'D


    wat was dit ookalweer

    Mijn zus is beneden en gelijk is er een chagrijnige sfeer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat je een vriendje hebt en verliefd bent, oké. Maar ga nou niet heel Facebook onderspammen met onsmakelijke zoen- en knuffelfoto's (Jezus, ben je daar niet wat te jong voor of zo?) en overal "is getrouwd met", "heeft een relatie met", "heeft een geregistreerd partnerschap met" en "is verloofd met"-statussen zetten. Alsjeblieft zeg.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Love my blouse! :3 Yaaaaay hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Damnit, hoe erg kun je iemand stalken dat je me zelfs om middernacht wakker maakt om te vragen wat ik aan het doen ben en dat je al m'n kledingstukken controleert en dan vragen stelt over m'n maandstonden en wat er fout ging toen ik die cola morste? Oh my god. Ik word echt bang van jou. Wat wordt je volgende stap? Iedere voetstap die ik zet noteren en vragen waar ik naartoe ging? Mijn dagboek voor laten lezen? Me een vragenlijst geven over het merk shampoo dat ik gebruik? What the fuck, echt waar, ga weg. Je bent nu letterlijk aan m'n vader aan het vragen wat hij na het eten na het boodschappen doen na het tv-kijken na het dieren voederen na het luieren in de zetel gaat doen.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 13:25 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novosel schreef:
    Damnit, hoe erg kun je iemand stalken dat je me zelfs om middernacht wakker maakt om te vragen wat ik aan het doen ben en dat je al m'n kledingstukken controleert en dan vragen stelt over m'n maandstonden en wat er fout ging toen ik die cola morste? Oh my god. Ik word echt bang van jou. Wat wordt je volgende stap? Iedere voetstap die ik zet noteren en vragen waar ik naartoe ging? Mijn dagboek voor laten lezen? Me een vragenlijst geven over het merk shampoo dat ik gebruik? What the fuck, echt waar, ga weg. Je bent nu letterlijk aan m'n vader aan het vragen wat hij na het eten na het boodschappen doen na het tv-kijken na het dieren voederen na het luieren in de zetel gaat doen.


    wow dat is wel echt extreem


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.