• Het is eindelijk zover!

    Er staat een releasedatum om het nieuwe album van Tokio Hotel. In Duitsland kan je hem op 3 oktober bemachtigen, de rest van de wereld moet wachten tot 6 oktober.
    In tussentijd worden er ook drie nieuwe liedjes gereleased.

    Het eerste is Run, Run Run.


    Girl Got a Gun


    Love Who Loves You Back


    Wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 11:36 ]


    Let the Night embrace you

    Ik als niet-TH-fan moet zeggen dat ik het een heel mooi nummer vind, maar echt waar, Bill ziet er echt uit als een oude man, sorry, ieuw. :'D En ik vind die rookscène niet bijzonder of zo - ik rook zelf niet, maar ik stoor me er niet heel erg aan als ik het mensen zie doen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 13:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Erg mooi nummer, hoewel het niet echt mijn smaak is. Ik vond het trouwens wel fijn om een bekende klank terug te horen in de stem van Bill, maar zo te zien ben ik de enige die dit gehoord heeft, haha.
    Ik vind alleen dat Tom eruit ziet alsof hij een Arabier is geworden, met dat baardje haha.


    Your make-up is terrible

    Hah, lang geleden dat ik weer 'ns wat heb geluisterd. Het nummer zou best mooi zijn als Bills stem niet zo vervormd was. Daar stoor ik me gewoon aan.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 15:30 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind hem, even gemeen gezegd, vreselijk. :'D


    wat was dit ookalweer

    Katarina schreef:
    (...)
    Idd ik ook, maar met het nieuwe album ben ik toch stiekem weer aan het hypen. Ik heb nooit nog zo'n goede artiesten gevonden zoals ik Tokio Hotel goed vond, dus ik denk dat ik mijzelf nog wel 'fan' kan noemen. Ik luister nog vaak naar hun oude liedjes.

    Dit liedje vind ik ook mooi. Typisch Bill met zijn emoties.
    Maar ik vind alleen dat zijn stem zo vreselijk vervormd lijkt. :/


    Ja precies ik ben het met je eens. Ik heb een tijdje naar one direction geluisterd maar het gaf me gewoon niet dat heerlijke gevoel wat tokio hotel me wel geeft. Ik luisterde altijd naar de oude liedjes en ik werd toch steeds weer verdrietig dat ze er niet meer waren. Iedergeval niet meer zoals vroeger. Daarom ben ik zo superblij met het nieuwe album, het liedje is geweldig en ik ben weer een trouwe tokio hotel tv kijker elke woensdag vijf uur :) xx


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Trouwens, ik moet ook heel erg wennen aan de stem van bill hoor. Maar ik vind het geen vervelende stem nu ofzo maar het is gewoon anders net alsof die voor de tweede keer de baard in zn keel heeft ofzo haha (mijnhumor)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik vind het nummer wel mooi alleen beetje jammer van bill zijn stem...
    ik vind dat niet zo hopelijk rest van album wat beter ben er namelijk wel erg benieuwd naar ^_^


    You can't touch music but music touch you

    Eventjes een MT. Op mijn mobiel kan ik het nummer niet beluisteren en ik behoor te slapen, hahaha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het was even wennen, maar ik vind het wel een heel leuk lied toch wel. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is heel anders dan ik verwacht had maar I like it though (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    The making of Run, Run, Run


    Hahaha, Tomchita Wurst. :'D

    Ik vind het best wel verbazend hoe simpel de making of is, terwijl de videoclip echt heel mooi is en veel emotie uitstraalt. Dat is best wel opmerkelijk.


    Let the Night embrace you

    Jah nog nieuw nummer van hun^^
    deze vind ik al veeeeellllll beter dan Run Run Run...
    Ben nu alleen maar meer nieuwschierig naar het album!!!!!

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 14:32 ]


    You can't touch music but music touch you

    De beat is lekker, maar daarmee is alles gezegd. Meh, I don't like it. Dan vond ik de vorige beter.


    Your make-up is terrible

    Wáárom toch altijd die autotune?
    Ik zal het vast nog wel leuk vinden na een paar keer luisteren. Ik snap alleen niet waarom Bill zijn stem zo vervormd moet worden terwijl we weten dat hij kán zingen.


    Let the Night embrace you

    Girl got a gun vind ik wel tof. :3 Alleen, inderdaad, autotune. :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''