• Het is eindelijk zover!

    Er staat een releasedatum om het nieuwe album van Tokio Hotel. In Duitsland kan je hem op 3 oktober bemachtigen, de rest van de wereld moet wachten tot 6 oktober.
    In tussentijd worden er ook drie nieuwe liedjes gereleased.

    Het eerste is Run, Run Run.


    Girl Got a Gun


    Love Who Loves You Back


    Wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 11:36 ]


    Let the Night embrace you

    River_Song schreef:
    Sinds humanoid (wat ik echt slecht vind behalve zoom) ben ik geen fan meer.

    Maar really not bad, not bad...

    Maar hoe the fuck zien de twins eruit?!


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Macabre schreef:
    Girl got a gun vind ik wel tof. :3 Alleen, inderdaad, autotune. :c


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Assassin schreef:
    De beat is lekker, maar daarmee is alles gezegd. Meh, I don't like it. Dan vond ik de vorige beter.

    Ja, de beat is lekker. Maar het lied zelf is een heel ander verhaal.


    -

    Dat nieuwe is idd een flop.:x


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik luisterde en ik voelde wel de emotie alleen het is zo raar want ik herkende Bill's stem er bijna niet meer in. Op sommige punten kwa hoge en lange uithalen dan weer wel. Ik zelf vind het juist best wel tegen vallen, vanwege al dat autotune.

    Humanoid viel net mee het was anders dan de vorige nummers alleen het is weer zo erg wennen van die overstap van Schrei/483/Zoom naar Humanoid en nu naar Kings Of Suburbia. Kwa looks vind ik dat ze ook zo veranderd zijn alleen dat vind ik niet erg. Alleen toen ik Tokio hotel veel luisterde spraken de liedjes me zo aan en hebben ze me echt geholpen om gewoon toch nog even door te gaan. "Don't Jump" referentie. Alleen hier voel ik wel de emotie zoals hierboven geschreven is alleen het is zo raar dat ik Bill hier niet meer in herken.

    En natuurlijk zijn wij wel gegroeid net zoals de jongens zelf dus ik denk dat dat ook een reden is waarom ik het nummer minder vind. Het geeft me wel een beetje het oude gevoel terug dat er iemand voor me is als ik me alleen voel.

    Ik zat eigenlijk al te wachten op een topic ;x
    haha ik was super blij toen ik het nieuws hoorde, maar toen ik Run, Run, Run hoorde, was ik eigenlijk wel teleurgesteld.
    Ze zijn totaal niet meer wat ze geweest zijn, maar dat betekend niet dat ik dit slecht vind. Ik moest alleen even slikken en er aan wennen.
    Girl got a gun, vind ik trouwens ook wel echt leuk, ik vind het alleen enorm jammer dat er zo enorm veel autotune in zit en ik vraag me behoorlijk af hoe ze dit live gaan neerzetten.
    Ik ben in ieder geval enorm benieuwd naar de rest van het album!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ^ Ik denk dat ik vrij zeker kan zeggen dat ik vooral de live versies zal gaan luisteren als die uit zijn. Ik hou echt niet van duidelijke autotune. =P


    Let the Night embrace you

    whahahaha OMG menen ze dit serieus???
    dit is de video clip van het nummer girl got a gun egt wtf is dit... xD

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 20:21 ]


    You can't touch music but music touch you

    Echt wtf.


    Your make-up is terrible

    ik ben echt getraumatiseerd door die videoclip.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Echt geen woorden voor.
    Is dit de band die ik ooit leuk vond?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ten eerste: wat is er in godsnaam met de stem van Bill gebeurt
    Ten tweede: het eerste liedje is wel mooi
    Ten derde: waar zijn gustav en georg naar toe want in beide clips zie ik ze niet
    Ten vierde: ik ben Tokio hotel allang ontgroeid
    Ten vijfde: toen ik Bill en Tom zag moest ik janken.... omdat het oude herinneringen naar boven haalde.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Lol dat fapping deel gaat er toch wel over. Ik snap de videoclip niet echt, vrees ik.
    Ik zie er echt geen verklaring in waarom ze zo opgemaakt zijn en waarom er een knuffeldier met gigantische penis rondloopt.

    Liedje daarentegen hoor ik ondertussen wel graag.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 22:21 ]


    Let the Night embrace you

    Ik snap het al kwa die overdreven clip van Girl Got A Gun. Omdat ze het zo overdreven doen onthoud je het makkelijker.

    Heb beide nummers geluisterd en bekeken. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden :-/

    Ben ik overigens de enige die zich afvraagt waar Georg en Gustav zijn? O.o


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]