• Het is eindelijk zover!

    Er staat een releasedatum om het nieuwe album van Tokio Hotel. In Duitsland kan je hem op 3 oktober bemachtigen, de rest van de wereld moet wachten tot 6 oktober.
    In tussentijd worden er ook drie nieuwe liedjes gereleased.

    Het eerste is Run, Run Run.


    Girl Got a Gun


    Love Who Loves You Back


    Wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 11:36 ]


    Let the Night embrace you

    Assassin schreef:
    Ik heb net op Facebook de nieuwe clip gezien en volgens mij is Bill zojuist heel erg biseksueel uit de kast gekomen ermee.

    Ik heb hem ook gezien egt een orgie clip vind ik het hhaha :P


    You can't touch music but music touch you

    Aldea schreef:
    (...)
    Hhaha ja, maar als diehard fans, negeerden we het allemaal. True story :W

    Ja, maar ook vooral omdat ik Bill nog wel wilde geloven als hij zei dat hij hetero was. Ook al kan ik me niet meer herinneren dat hij dat ooit gezegd heeft :y)
    Ik ben wel blij dat ik nu andere mensen niet meer moet uitleggen dat Bill hetero is/was. Dat was altijd een heel gedoe om dat uit te leggen. x)

    edit:
    Wauw, het brave is er toch ook van af.. Bill die een jongen de lift in trekt en zijn hoofd naar zijn broek duwt.. Toch niet zo'n fan van, eigenlijk. :x

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 21:32 ]


    Let the Night embrace you

    Hmmm wauw ik weet niet of ik dit positief of negatief vind. Run run run is toch wel typisch Bill, maar damn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jaaaahhhhhh heb het nieuwe album helemaal geluisterd en ik vind hem egt nice zitten egt wel verslavende nummers tussen het album in geheel is gewoon verslavend je blijft maar luisteren wel totaal andere stijl dan dat we van ze gewend zijn maar ja leuk album lekker om te luisteren ^_^


    You can't touch music but music touch you

    Ik ben, van wat ik tot nu toe gehoord heb, zwaar teleurgesteld. De liedjes op zich vallen wel mee, maar het lijkt alsof ze alle betekenis de deur uit hebben gegooid om en vervangen hebben met extra elektronische effecten.


    Ex astris, sciencia

    Stiekem ben ik heel erg aan het fangirlen(: (: (:
    Ik vind de liedjes inderdaad heel erg autotune, ik weet nog dat Bill live precies hetzelfde klonk als op de cd's. En Bill eindelijk uit de kast, applaus! Ik mis Gustav en Georg (dus ik heb ze maar even opgezocht), en oh god, Georg is zó verschrikkelijk sexy...
    Ik denk toch dat ik het nieuwe album wel ga luisteren, het voelt zo goed om weer dat kleine meisje te zijn!

    Schrei so laut du kannst!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 21:44 ]


    Food.

    Ik vind Run, run, run en Invaded wel leuk. Maar dat was t ook wel weer haha.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Effy schreef:
    Ik vind Run, run, run en Invaded wel leuk. Maar dat was t ook wel weer haha.

    ik vind Run Run Run juist niks xD
    zelf vind ik Stormy Weather en We Found Us leukste 2 nummers van het album.. ^_^


    You can't touch music but music touch you

    Zijn er nou helemaal geen Duitse nummers?


    Your make-up is terrible

    Ik vind het album echt super :)
    Had meteen 3 oktober
    Luister er nu nog steeds de hele dag na :)


    Believe in you, believe in life, believe in tomorrow, believe in everything you do ~ Bill Kaulitz

    Het is anders en niet alles is van hele goede kwaliteit.
    Maar toch vind ik het stiekem juist wel leuk.


    Tell me about it, stud.


    Blijkbaar verkoopt het album toch best goed. #1 in 27 countries. o.o


    -

    Aspen schreef:


    Blijkbaar verkoopt het album toch best goed. #1 in 27 countries. o.o


    Aliens gaan wel halen
    Verbaasd me niet


    Believe in you, believe in life, believe in tomorrow, believe in everything you do ~ Bill Kaulitz

    Assassin schreef:
    Zijn er nou helemaal geen Duitse nummers?

    Nee ik denk ook niet dat ze nog duitse versie gaan maken denk dat ze dat niet meer gaan doen vind ik best jammer...


    You can't touch music but music touch you

    I LOVE IT<33 en na het zien van het filmpje van Poolse meiden die random mensen gaan aanpsreken en TH muziek laten horen... kan ik uit hun reacties op maken dat er veeeel TH fans bij zullen komen.. althans.. ze zullen dat nooit durven toe te geven.