• Het is eindelijk zover!

Er staat een releasedatum om het nieuwe album van Tokio Hotel. In Duitsland kan je hem op 3 oktober bemachtigen, de rest van de wereld moet wachten tot 6 oktober.
    In tussentijd worden er ook drie nieuwe liedjes gereleased.

Het eerste is Run, Run Run.

Girl Got a Gun

Love Who Loves You Back

Wat vinden jullie ervan?

[ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 11:36 ]

Let the Night embrace you

Sigil schreef:
    Heb beide nummers geluisterd en bekeken. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden :-/

Ben ik overigens de enige die zich afvraagt waar Georg en Gustav zijn? O.o

nee hoor ik vraag me dat ook heletijd af.. xD

You can't touch music but music touch you

Dit is een comment op de videoclip van Girl got a Gun op Youtube:

Stephanie AlienMonster
    14 uur geleden

all of you dont get the message of this video let me tell you what i think.
    1. Toko: He represents their old image that they wanted to display to the media and fans as he is a stuffed animal for Bill's innocent non-sexual image, while toko is also very sexual representing the way tom liked to display himself back then.
    2. Missy, Kissy and Sissy: They stand for the "crazy" part of the fandom the ones who always go mad at them and stalk them
    3. When toko break up with the girl ===> its Bill and tom asking them some space and time out, but the girl goes crazy and call the other girls and they push each other while theyre kind of celebrating themselves (just like some people right now) until they go after toko with their guns. Toko can barely run away from them. He is just lying somewhere most of the time (if you remember the twins used to tell us that they like just to lie on bed all day as here is nothing else to do)
    4. While the girls hold Toko and they shot their bullets (hate) you can see the american flag and two gun shoots -> the twins moving to LA
    5. Then you can see tom on his bike just calmly drumming with his hands to the beat: is the real tom the way he sees himself and then Bill showing that he also can be sexy .

Dat vind ik best wel interessant en geeft meteen meer waarde aan de clip. Ik weet alleen niet of dit klopt, aangezien dit haar eigen mening is.

Let the Night embrace you

1. Waarom is de cirkel weg uit hun logo, of is dat toeval?
    2. Z'n stem klinkt een pak anders vind ik. Het zijn ook totaal andere nummers, totaal niets wat ik hen ooit zou zien doen. Misschien kunnen ze hiermee een breder publiek bereiken... (al vind ik Girl Got A Gun gewoon raar...)

Has no one told you she's not breathing?

Girl Got A Gun, seriously, what the fuck. Als die clip bij een liedje van Miley Cyrus had gehoord, dan had ik het al een pak minder raar gevonden. Damnit. Het nummer zelf vind ik best wel catchy, maar het eerste wat de video bij me opriep was, what the actual fuck am I watching right now.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Weer een nieuw nummer. Serieus, wat is er met ze gebeurd? ;'c

[ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 18:11 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Ik vind hem beter dan Girl got a gun, al vind ik het wel erg disco, haha.

Ik dacht trouwens even dat ik een perv was en iets zag dat er niet was, maar nu zie ik dat ze het wel degelijk impliceren, haha.

[ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 18:16 ]

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    Ik vind hem beter dan Girl got a gun, al vind ik het wel erg disco, haha.

Ik dacht trouwens even dat ik een perv was en iets zag dat er niet was, maar nu zie ik dat ze het wel degelijk impliceren, haha.

God, hahaha het is dat je het zegt. ik zie het nu pas x'D
    als we het allebei over de cover hebben dan. ;x

[ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 18:26 ]

Love who love you back krijgt ook een video clip. Waar Gustav en Georg overigens wel in zitten.

MikeyClifford schreef:
    (...)

God, hahaha het is dat je het zegt. ik zie het nu pas x'D
    als we het allebei over de cover hebben dan. ;x

Yep, haha.

Ik zag de announcement net ook, ja.

Your make-up is terrible

Ik ben echt benieuwd naar het volledige album. Weet iemand wat de super deze editie precies inhoud? Ik vind bol.com sowieso vaag, want bij de deluxe staat dat er 1 cd is, met 15 nummers. Dat klopt, maar op amazon.de staat er dat er dan ook een dvd bij zit. Ik twijfel heel erg welke versie ik wil. (:

You will never know, just how beautiful you are to me.

Ik heb net op Facebook de nieuwe clip gezien en volgens mij is Bill zojuist heel erg biseksueel uit de kast gekomen ermee.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    Ik heb net op Facebook de nieuwe clip gezien en volgens mij is Bill zojuist heel erg biseksueel uit de kast gekomen ermee.

Hij is al een tijdje uit de kast. En ergens wisten we dat 8 jaar geleden toch ook al. :3

MikeyClifford schreef:
    (...)
    Hij is al een tijdje uit de kast. En ergens wisten we dat 8 jaar geleden toch ook al. :3

Really?
    Ja, dat wel, haha.

Your make-up is terrible

MikeyClifford schreef:
    (...)

Hhaha ja, maar als diehard fans, negeerden we het allemaal. True story :W

[ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 20:51 ]

-

Bah, echt niet blij met hoe erg ze veranderd zijn qua muziek. :c

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''