• Once you are in, you never get out.
    Een groepje jongeren hebben de film Grave Encounters gezien en zijn benieuwd of het waar is.
    Met zijn allen gaan ze op zoek naar een verlaten oude psychiatrische inrichting en besluiten om daar een nacht te blijven.
    De volgende dag zou de bewaker de deuren weer open doen om hun er uit te laten.
    Zodra zij de deuren van de inrichting achter zich sluiten gebeuren de gekste dingen.
    Deuren die verplaatsen, nieuwe gangen die ontstaan.
    Al met al klopt er niks meer van de plattegrond die zij mee hebben gekregen van de bewaker.
    Als zij de volgende morgen bij de deur staan om naar buiten te gaan, blijkt deze op slot te zitten.
    Ze proberen er door heen te breken, met enkele gereedschappen lukt het hun, maar ook achter deze deur schuilt weer één van de vele gangen.


    Blijf jij bij je gezonde verstand? of word je gek?



    • Alexander 'Alex' Clay /•\ schuld
    • Chayim Reeves /•\ WingsOfFreedom
    • Stephano Burghen /•\ BoterBabbelaar
    • Nathan James Reagan /•\ CrazyM0f0x
    • Dominic Wolfstone /•\ Winniedekoe
    • Riley Liv Norlington /•\ AsshiexIrwin
    • Tess Audrey willows /•\ Snowfallx
    • Sunset Dyani Greenleaf /•\ CrushOnLuke
    • Alison Felicia Crawford /•\ CaptainKush
    • Grace Riverside /•\ Squirrelflight
    • Anthony Ivan Ridley /•\ AsshiexIrwin
    • Delly Houstons /•\ Nuevo
    • Catharina Maria Easley /•\ CavalierYouth
    • Morgan Annabelle Schneider /•\ Thaluke
    • James Heat /•\ Winniedekoe
    Info en foto's rollen,


    Regels
    •Jongens en meisjes gelijk houden
    •Minimaal 150 woorden
    •Geen rollen van anderen bespelen
    •Alleen ik maak topics aan
    •Reserveringen binnen 4 dagen invullen
    •Maximaal 2 personages per persoon




    Een wit busje stopt voor het grote griezelige ziekenhuis waarna er nog een busje stopt.
    Iedereen stapt uit en ze pakken hun tas met spullen.
    'Weten jullie dit zeker?' vraagt de bewaker waarna iedereen knikt of met een ja antwoord.
    De bewaker maakt het slot van de kettingen open die de deuren jaren lang op hun plaats heeft gehouden.
    Al snel stapt iemand naar binnen en volgt de rest.
    'Morgen vroeg om 8.00 sta ik hier en laat ik jullie er weer uit.' zegt de man waarna hij de deuren sluit en het slot er weer op doet.
    Het is 21.00 en verschrikkelijk donker....

    Alison Felicia Crawford
    Ik glimlachte even lief toen hij me opving. Hij was sterk dat kon ik wel voelen. Hij zei dat mijn wiet goed was en ik lachte even. 'Thankyouu.', ik lachte en kwam aan in de enge operatie kamer. Ik liep richting de stoel en keek naar het gereedschap. Boren en naalden lagen op de grond in een hoekje. 'Ik ben Alison btw.', ik lachte even omdat ik mezelf nog niet had voorstelt. Sunset stond er ook samen met een jongen. Ze zagen er schattig uit samen. Ik had het gevoel alsof iemand naar me keek, misschien waren er camera's. Ineens bedacht ik me wat en ging in de operatie stoel zitten. 'Dokter Dominic, ik ben klaar voor mijn onderzoek.', zei ik lachend en ineens kon ik niet meer stoppen met lachen. De tranen rolde letterlijk van mijn wangen tot ik ineens een deur hard hoorde dichtslaan. 'Wie deed dat?'


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    James Heat (Kyle version)
    Met een bulderende lach gooide in de deur dicht, en pakte ik één van de boren op.
    Deze bracht ik dichter bij Alison in de buurt. Dit zal haar wel even bang maken.


    Dominic Wolfstone
    'Nice to know Alison' grijnsde ik.
    Ik liep in de richting van de kastjes op zoek naar handschoenen, toen ik deze eenmaal gevonden had trok ik ze één voor één aan en deed ik ook een mondkapje voor.
    'Waar heeft u last van mevrouw?' vroeg ik met een mysterieuze stem terwijl ik met mijn handen zocht naar apparatuur wat ergens in één van de houders moest staan. Toen ik niets kon vinden deed ik een poging om me om te draaien en zag één van de boren zwevend in de lucht. snel sprong ik naar achter en wreef in mijn ogen. Werd ik nou gek? Was ik dan zo ver van de wereld.
    'Z.. Zien jullie dat ook?' ik kwam even niet meer uit mijn woorden door deze plotselinge gebeurtenis.

    Sunset Dyani Greenleaf

    Ze volgde Stephano met haar ogen toen hij op de stoel ging zitten. Ergens was ze bang dat er iets zou gebeuren. Dat er ineens riemen uit de stoel zouden komen. Maar, nee, er gebeurde niets. Stephano stond weer op en het meisje ging zitten. De andere jongen ging haar 'opereren' en trok handschoentjes aan uit een kastje. Hij zocht naar spullen en draaide zich toen om. Sunset volgde zijn blik gilde. Snel sloeg ze haar handen voor haar mond. Gewoon... Gewoon effecten, toch? Een zenuwachtig lachje verliet haar keel. Haar blik zocht die van Stephano en ze glimlachte. Ja, nu werd ze wel een beetje zenuwachtig. Maar het zou wel los lopen. Maar ze was niet de enige die verbaast was. "Dude, rustig. Het zit gewoon aan een draadje ofzo. Trek het er gewoon vanaf." zei Sunset simpel. Kom op. even nadenken. Ze gingen niet gek worden.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    [Alles loopt door elkaar... beetje vervelend]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alison Felicia Crawford
    Ik giechelde, Dominic mocht me zeker onderzoeken. 'Ik heb pijn aan mijn bovenbenen.', lachte ik. Tot ik de zwevende bor zag. Ik gaf een gil en schuilde me achter Dominic. 'Je bent niet gek, ik zie het ook.', zei ik met een trilling in mijn stem. Iets angstig misschien. 'Hallo, is daar iemand?', riep ik door de kamer. Terwijl ik achter Dominic stond hoorde ik ineens een gil. Van schrik pakte ik zijn hand vast en kneep erin. De gil klonk bekent, het klonk net als Courtney, mijn zusje. Het angstige gevoel maakte plaats voor verdriet. Ik miste mijn zusje. Een traan rolde over mijn wang en ik beet op mijn onderlip om niet te gaan huilen. Opnieuw hoorde ik een gil, mijn nekharen gingen ervan overeind staan. 'Was ik de enige die die schreeuw hoorde?', mijn stem klonk angstig en ik schraapte mijn keel. Don't show any fear.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Stephano Burghen

    Op het ene moment sloeg er een deur dicht waar Alison een beetje panisch van werd, en op het andere moment vloog er een boor door de lucht. Doordat ik zo'n grote fantasie heb moet ik er om lachen.
    "Niet zo janken man, het is maar een effect." Ik liep naar de boor en pakte deze vast, maar het gaf wat weerstand. Ik fronste en probeerde hem weg te trekken, van het touw of wat het ook is, af. Maar het hielp niet mee. Ik pakte hem wat steviger vast en keek naar Sunset.
    "Wel een heel goed effect." zei ik toen en ik beet even op mijn lip. "He, ze zouden ons niet vermoorden toch?" ik liet de boor los en ging er voor staan zodat hij niet naar Allison kon gaan. Niet toch... Ik slikte even en keek naar de draaiende punt van de boor. Natuurlijk doen ze ons niets.
    Ik keek naar achter, naar Allison die ineens hard schrok. Ze had Dominic vast. Ik lette niet op de boor.
    "Was ik de enige die die schreeuw hoorde?" Ik trok mijn wenkbrauw op.
    "Waarschijnlijk wel, ik hoorde niets." ik keek weer naar de boor. Deze was nog altijd aan het draaien.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 20:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sunset Dyani Greenleaf

    Stephano pakte de boor vast. Sunset zag dat hij hem weg wilde pakken. Maar het lukte hem niet. Hij keek opzij naar haar. Ze fronste en haalde haar schouders op. "Zal wel iets nieuws zijn." mompelde ze, terwijl ze naar hem toeliep en de boor weg wilde duwen. Maar het lukte inderdaad niet. En de boor draaide. Dat was ook raar... "Nee, dat kunnen ze niet maken." lachte Sunset op Step's vraag. Sunset draaide zich met een ruk om naar Allison. Step had ook niets gehoord. Zij ook niet. "Misschien beeld je het je in." Maar de hele situatie maakte haar nu ook een beetje zenuwachtig. "Misschien." ze kuchtte even. "Laten we een andere kamer gaan zoeken. Ik heb het hier wel weer gezien." zei Sunset. Ze keek even naar de andere drie om te kijken of ze het met haar eens waren. Één ding was zeker, alleen zou ze niet gaan.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Dominic Wolfstone
    'Ik hoorde ook niks.' en keek Alison aan alsof ze gek was geworden.
    'Misschien hebben we toch iets te veel gesmookt.' hij wreef even met zijn hand over zijn hoofd en keek de kamer rond.
    'Gaat het met jullie twee?' vroeg hij aan Stephano en Sunset. 'Als dit een effect was, dan heeft het aardig goed geholpen om ons te laten schrikken.
    Ik trok Alison de stoel uit en probeerde de deur open te doen.
    'Tijd om terug te gaan naar de plaats waar we zijn binnen gekomen!' riep ik naar de andere twee terwijl ik de deur open trok.
    De deur werkte mee en ik rende in de richting van de deur die naar de ontvangsthal leidde.
    Deze zat ook dicht en met een ruk trok ik hem open. Onze spullen lagen daar gelukkig nog, geen andere ruimte tot nu toe, zoals in de film.


    James Heat *James
    James nam het weer over van Kyle en zette de boor uiteindelijk weer terug in de houder nadat Kyle nog even had lopen ouwehoeren met Stephano en er een trekspelletje van had gemaakt.
    'Kunnen jullie nou nooit een keer normaal met mensen om gaan.' bromde hij tegen de stemmen in zijn hoofd

    {Oeps..ik ze nu pas dat mensen begonnen waren...Ik denk dat ik later vanavond wat post...ben nu bezig met leren.}


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Alison Felicia Crawford

    Niemand leek de gil gehoord te hebben en ik schudde even met mijn hoofd. 'Dan zal het wel aan mij liggen.', ik keek Stephano even aan met een blik van 'dankje'. Ik rende Dominic achterna en ging op de grond zitten. Had ik teveel geblowt of hoorde ik gewoon stemmen? Dominic zag er geschrokken uit en ik klopte naast me op de grond. Mijn hoofd was nogsteeds gefocust op mijn zus. Ik zie haar nog voor me, helemaal onder het bloed met haar ogen wijd open. Haar huid was wit en voelde ijskoud aan. Een traan rolde over mijn wang en voor ik het wist volgde er meer tranen. Geluidloos liepen de tranen over mijn wangen. Ik was degene die mijn zus vond waardoor mijn moeder dacht dat het mijn schuld was. Ik keek de kamer rond en hoorde ineens getik. Het klonk als een druppelende kraan.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Dominic wolfstone

    Ook ik ging zitten en schoof naar haar toe. Ik veegde de tranen van haar wangen en keek haar bezorgd aan.
    'Wat is er aan de hand' vroeg ik met een vervelend gevoel in mijn maag.
    Ik keek even om me heen, want ik had aardig het gevoel dat we bekeken werden.
    Er was alleen niemand in de buurt dus dit verbaasde mij nogal.
    Ik kreeg aardig het gevoel dat het niet zo slim van ons was geweest dat we hadden geblowd en hoopte dan ook snel weer nuchter te zijn. Maar eerst wou ik het liefst alison troosten. Ondanks dat ik haar niet zo goed kende deed het me pijn om haar zo gebroken te zien en! Wou ik haar liever vrolijk zien. Ik pakte een sigaret uit mijn pakje en stak er eentje op. Ik bood alison ook een. Sigaret aan in de hoop dat haar stress hierdoor iets minder werd.



    P.s. sorry voor dit kut stukje maar mn tablet is een beetje kut typen enzo.

    [Zou iemand mij misschien een samenvatting kunnen sturen? Ik heb het momenteel erg druk en kan anders niet snel reageren. Sorry als dit in het verkeerde topic is]


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Alison Felicia Crawford

    Ik glimlachte even lief naar Dominic en nam zijn sigaret aan. 'Dankje,', ik glimlachte en stak mijn sigaret aan. Mijn hoofd legde ik op zijn schouder en ik keek rond. 'Ik weet dat het gek klinkt maar heb jij ook het gevoel alsof er iemand naar ons kijkt?', ik nam een hijsje van mijn sigaret en keek rond. Ik snapte niet dat Dominic zo lief voor me was, al vond ik het wel fijn. Meestal wilde jongens maar een ding, seks. Maar Dominic leek me anders. Alsof hij me meer respecteerde. Een koude lucht stroom gleed langs mijn rug en ik rilde even. 'Ik moest denken aan mijn zus.', ik schraapte mijn keel. Misschien wilde hij dit helemaal niet horen maar het voelde fijn bij hem. Hoewel het koud was gaf hij me een warm gevoel. Hij maakte me vrolijker op één of andere manier, en dat lukte niet heel veel mensen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Dominic Wolfstone.

    Ik keek wat om me heen 'Nee dat idee heb ik eigenlijk niet,' beantwoorde ik haar vraag.
    Ik merkte al gauw dat ik moe was en dat ik eigenlijk graag wou slapen waardoor ik mijn oogleden liet zakken om even van de rust te genieten.
    De beelden van net schoten door mijn hoofd waarna ik al snel mijn ogen weer open deed.
    Op de één of andere manier voelde ik me niet echt veilig in dit gebouw, hoewel ik nog steeds glashard geloof dat het allemaal nep is en dat het allemaal in scene is gezet. Helaas kon ik dat niet bewijzen. 'Waarom dacht je aan je zus? Mis je haar nu al?' vroeg ik nadat ik bedacht dat ze nog een tweede vraag had gesteld en het niet netjes van me zou zijn als ik dat gewoonweg zou negeren. Ik nam de laatste hijs van mijn sigaret en schoot die toen de trap af, die de entree met de boven en onder verdieping met elkaar verbond.


    Sorry voor de late reactie, heb het erg druk met school stage en werk, en met mijn huisje sinds dat ik alleen woon.

    Catharina Maria Easley

    Catharina dwaalde wat rond terwijl ze haar vingers over de wanden om haar heen liet gaan. Ze wou hier zo graag weg, maar elke keer als ze dacht weg te kunnen en buiten te zijn leek het als of ze terug getrokken werd. Haar vingers gleden over het bloed heen wat op de muren te zien was. Ze hoorde wat stemmen verder weg en van blijdschap klapte ze in haar handen. "Bezoek!" Riep haar stem zingend terwijl ze haast huppelend er heen liep. Ze wist dat ze voor nu zichtbaar was en dat was ook zeker de bedoeling. Ze wou vrienden, ze was het alleen zijn zat. Echter wist ze dat de bezoekers van haar zouden schrikken. Maar misschien wist ze hen vertrouwen te winnen. Ze hoopte het zo. Hoe dichterbij ze kwam hoe meer ze merkte dat het hier te stil was. Snel wist ze naar de 'controle' kamer te gaan. Ze keek kort naar de dingen om haar heen waarna ze naar de platen speler heen liep. Ze zette die aan om even later de speakers aan te zetten. Het nummer wat vaak gedraaid werd vroeger klonk de spiekers heen. Langzaam zong ze mee terwijl ze verder op weg ging.

    het nummer