• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I wanna cry.


    help

    Ik verveel me ontiegelijk... dit is toch niet normaal.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    God. En dan vertel je dat je verliefd op hem bent. Op de jongen die ik ook leuk vind, maar dat weet je niet.
    En nu wil je dat ik hem vraag wat hij van je vind.
    Ik weet dat je niet weet dat ik hem ook leuk vind.
    Maar hoe moet ik nou aan de jongen die ik leuk vind, vragen wat ie van mijn vriendin vind.

    Ik wil huilen nu.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    God alsjeblieft. Wees nou niet zo leuk! Ik wil niet dat het awkward word, ik moet nog vier jaar met je in de klas zitten!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Damn, waarom moeten alle liedjes op iTunes zo veel geld kosten. Waarom kun je niet gewoon illegaal muziek op je iPod downloaden. ;_;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik kan je simpelweg niet meer geloven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kijk ik weet dat ik hard to get was maar ik heb het gevoel dat ik een soort prijs ben. Zodra de ene doorheeft dat ik met de ander praat stopt de ene met tegen mij te praten. Of ik wordt opeens compleet genegeerd. Ik haat het feit dat jullie je als 2 kleine kleuters jullie gedragen en denken dat andere mensen dit niet doorhebben. Ik haat het feit dat ondanks jullie doen dat er niks aan de hand is er wel wat aan de hand is. Ik begrijp de ene maar wil niet dat de relatie met degene die niet doorhad dat ze gewoon goed gelovig is stuk gaat. Ik begrijp jou volkomen maar ik wordt hier moe van. Ik zie dat er wat aan de hand is en dat de goedgelovige totaal anders is dan dat ze vroeger was. Maar ik ben geen prijs. Geen facking prijs.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dus ik ben een aandachtstrekker, ge weet niet hoeveel pijn je me doet


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Wauw. Echt, wauw. Dankjewel voor dit geweldige gesprek, ik kan niet geloven dat je dat gezegd hebt. Echt, wauw.


    help

    Daaamn. o.O You're weird. Je klinkt als een ukkie maar wat je schrijft doet me vermoeden dat je ouder bent. Whut.. o.O'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom loopt er een grote, dikke spin door mijn huis als ik alleen thuis ben en de hond hem niet voor me wilt opeten? D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat is HG catching fire saai zeg. Deel een was tien keer beter. Oh wel, zit bij het begin. Hopelijk komt er nog wat van.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Verschrikkelijk.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    KillianHook schreef:
    Wat is HG catching fire saai zeg. Deel een was tien keer beter. Oh wel, zit bij het begin. Hopelijk komt er nog wat van.


    Hoe kan je nou weten of het saai is als je het nog niet eens gelezen hebt? (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hoe kan je nou weten of het saai is als je het nog niet eens gelezen hebt? (cat)


    Lezen? Ik kijk de film.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.