• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Great, nou voel ik me nóg kutter dan daarvoor. En ik voel me vreselijk schuldig omdat ik eraan heb toegegeven. Ugh. Waar ben ik in godsnaam aan begonnen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I will never réálly think of myself as a pretty person, will I? :/ hmpf


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    No action yet... still boring...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb het zó gehad met meisjes en hun obsessie over jongens. Er is meer in het leven dan een vriendje vinden, urg.


    kindness is never a burden.

    Zo'n last van m'n rug. Ben echt klaar met deze avond. Werken vanavond was echt vreselijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nooit maak ik 'n grapje en nu een keer wel en dan komt 'ie niet goed aan. Bah.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lucy was echt awesome :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vond het een saaie film. Ben ondertussen maar op mijn laptop gegaan. Catching fire. nee. eerder catching boredom.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo incapabel


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh whut.. al bijna 1 uur o.o whoops


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog een uur om te douchen, de hond uit te laten en al mijn troep op te ruimen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het voelt zo verdomd goed als je je huiswerk maakt voor je rollen. :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Here comes the hate *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Straks bios+shoppen. :3


    wat was dit ookalweer

    Elke keer hetzelfde liedje. Kies eens een keer voor haar i.p.v. telkens mij. 't Slaat nergens op.


    Quiet the mind, and the soul will speak.