• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jup dit zijn echte gesprekken voor een Zondagse morgen. Ik ga er aan.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik weet niet wat ze aan het doen zijn, maar mn ouders hebben de wifi eruit getrokken, Yippie...
    Dan maar het open wifi netwerk van de buren gebruiken...


    Stenenlikker

    Ik vind het echt vervelend voor mijn nichtje dat het uit is met haar vriendje. Ze hadden al zowat vier jaar met elkaar. Het was tussendoor nog wel een paar keer uit geweest, maar alsnog blijf ik het vervelend voor haar vinden.
    Ze heeft namelijk het recht om gelukkig te zijn.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Bring Me The Horizon op een zondagmorgen, awesome ^-^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Geen zin...


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mehhh, ik wil niet ziek worden. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Mehhh, ik wil niet ziek worden. :c


    Awh, beterschap dan!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En toen had ik toegegeven aan de loombands-hype. Terwijl ik het niet eens bijzonder mooi vind of zo. ><


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    Mehhh, ik wil niet ziek worden. :c

    Beterschap!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Die kuthond van de buren blaft echt áltijd.
    Houd. Gewoon. Je. Bek. Stom. Ding.


    Ik kan er echt niet tegen dat scholen allerlei dingen opgeven voor in dezelfde week. Seriously, als jullie willen dat iedereen z'n werk goed maakt, doe dat dan niet >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Paracosm schreef:
    Die kuthond van de buren blaft echt áltijd.
    Houd. Gewoon. Je. Bek. Stom. Ding.


    Same.


    Pretty is just a pretty word.

    N'awww, that's so sweet!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    God jezus. Stomme kut journals.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Puzzlette schreef:
    (...)

    Awh, beterschap dan!

    Novosel schreef:
    (...)
    Beterschap!


    Bedankt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan