• Haai,

    ik heb een tijdje getwijfeld of ik mijn naam, Magnus, weer zou veranderen. Maar besloot dat wel te doen.:Y) Ik werd door de films van Lord Of The Rings overgehaald die ik dit weekend voor het eerst heb gezien. - Shame on me -. In ieder geval. Aragorn en Legolas met Gimli zijn mijn favoriet personages, maar dan vooral Aragorn. Jammer genoeg, was Aragorn al ingenomen dus heb ik maar een van zijn andere bijnamen genomen.:')



    Hebben jullie laatst nog je username verandert? Of hebben jullie je username eens vanwege een boek of film verandert? ^^

    En ik wil Dunedain heel erg bedanken voor het me dwingen om lord of the rings te kijken. Je bent geweldig en ik hou van je. (K)




    Nu blij, Isa?:') .... Just kidding. ^^

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 21:34 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oeh I like it, al heb ik LOTR nog nooit gezien :Y)

    Mijn naam komt van Jack Dawson uit de Titanic c:


    wat was dit ookalweer

    Ik vind 'm leuk ;3


    26 - 02 - '16

    Aragorn is ook mijn favourite. c:

    Ik heb heeeeel veel usernames uit boeken/films, waaronder Sweeney, Todd, Scooby, Doo, verschillende van LOTR/The Hobbit en de meeste nog van ASOIAF/GoT. Boeken zijn nou eenmaal leuk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dank je Isa, dat je me zo vaak de oren van het hoofd hebt gekletst over Lord of the Rings zodat ik ze eindelijk ben gaan kijken om te kunnen zeggen waarom ik ze stom vond. (cat)
    Graag gedaan hoor :Y)
    And I like it. En mijn namen komen bijna allemaal uit boeken en films.


    -

    Ik ben Magnus zo gewend, maar ik vind je nieuwe username ook hartstikke leuk!
    Mijn username verander ik eventjes niet meer, tenzij ik iets tegenkom dat ik écht moet hebben. Ik heb één keer een OUAT-username gehad; Lacey. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    ARAGOOOOORNN! <3

    Him, i like!

    Mn vorige namen komen ook uit films of series. :)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Finally heb je het gezien! Damn, dat duurde lang zeg.
    Maar leuke username. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahaha, thanks everyone. (:

    @Dunedain; Check beginpost. (K)

    @Legare; Hahaha, ja. Ik was er ook nogal gewend aan, daardoor twijfelde ik ook heel erg of ik mijn username wel zou veranderen. :')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    I really really like!

    Zoals je misschien ziet is mijn username nu Thaluke, oftewel Thalia + Luk. Van de PJ serie. Dus ja xd. En Daggers was ook op PJ gebasseert, en heel stiekem ook op Divergent. Omdat daar beiden wel messen en/of dolken in voorkomen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded