• En daarmee bedoel ik tattoo nummer 4!

    Ik heb er heel lang over getwijfeld,vooral omdat mijn toemalige vriend er totaal niet achter stond dat ik nog een tattoo nam. Heb ik nu dat uit is, en ik de afgelopen 7 jaar heel erg veel over mijzelf heb geleerd, door situaties en relaties een symbool van wijsheid te nemen namelijk:



    Hij is gezet in Pure Ink, In Purmerend door Johan. (nadat degene bij wie mijn oorspronkelijke afspraak was niet kon). Ik ben er heel erg blij mee! Qua pijn was dit een heel vreemde plek. Op sommige plekjes deed het héél erg zeer, en op sommige plekjes voelde ik hem niet eens. En op andere plekken had ik het gevoel alsof hij ín mijn oksel aan t tattoeëren was, terwijl dat helemaal niet zo was :')

    So dit wilde ik met jullie delen.

    En voor de gene die nieuwschierig zijn:

    Tattoo 1:



    Tattoo 2:



    Tattoo 3:
    Zucht,klik

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 16:25 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Thanks!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Purmerend :Y)

    Ik twijfel of ik nou wel of niet een tatoeage neem. Pure ink word me in elk geval wel veel aangeraden.

    Wel een leuke tattoo, ik wil ook graag een uil ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Al mijn tattoos komen van pure ink purmerend

    En tsjah bij twijfel niet doen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Al mijn tattoos komen van pure ink purmerend

    En tsjah bij twijfel niet doen.


    Juist wel, want het is iets om iets af te sluiten, snap je. Maar het is zo duur :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    Juist wel, want het is iets om iets af te sluiten, snap je. Maar het is zo duur :\


    Als je twijfelt is het al slecht, wat meestal betekend dat het niet goed zit.
    Ik heb het ook pas gedaan nadat ik het zeker wist.
    je bent jong tho, wacht gewoon nog. T heeft heen haast.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    Juist wel, want het is iets om iets af te sluiten, snap je. Maar het is zo duur :\


    Ik ben naar Tattookoekie Stuart geweest, lekker goedkoop. :Y)


    Your make-up is terrible

    Sigil schreef:
    (...)

    Als je twijfelt is het al slecht, wat meestal betekend dat het niet goed zit.
    Ik heb het ook pas gedaan nadat ik het zeker wist.
    je bent jong tho, wacht gewoon nog. T heeft heen haast.


    Dat klopt, maar de twijfel zit meer bij het geld dus, en ik ben bang dat het pijn doet. Toen ik mijn piercing liet zetten (die overigens fout gegaan is) in mijn lip deed dat al zeer en die man die hem zette zei dat een tattoo veel meer pijn doet om te laten zetten. Dus tja, meer ligt het daar in. Ik ben best kleinzerig als het gaat om onbekende dingen en zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ben naar Tattookoekie Stuart geweest, lekker goedkoop. :Y)


    Die van FB? Hahah, ik had het gezien. Ziet er wel mooi uit ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    Dat klopt, maar de twijfel zit meer bij het geld dus, en ik ben bang dat het pijn doet. Toen ik mijn piercing liet zetten (die overigens fout gegaan is) in mijn lip deed dat al zeer en die man die hem zette zei dat een tattoo veel meer pijn doet om te laten zetten. Dus tja, meer ligt het daar in. Ik ben best kleinzerig als het gaat om onbekende dingen en zo.


    Je gaat pijn lijden lieve schat. Hoe dan ook. Ga daar niet omheen draaien.
    Ja het doet bij de een meer zeer dan de ander maar het is niet prettig!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Je gaat pijn lijden lieve schat. Hoe dan ook. Ga daar niet omheen draaien.
    Ja het doet bij de een meer zeer dan de ander maar het is niet prettig!


    Dan moet ik daar echt goed over na gaan denken. Ik ga sowieso binnenkort opnieuw een piercing laten zetten, en dan ga ik daarna wel nadenken. Hahah.
    Bedankt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    Dan moet ik daar echt goed over na gaan denken. Ik ga sowieso binnenkort opnieuw een piercing laten zetten, en dan ga ik daarna wel nadenken. Hahah.
    Bedankt


    Weet je wat t is. Met een piercing is het even een naar prikje, en met een tattoo lig je echt wel een uur tot twee uur met dezelfde pijn (en op sommige plekjes zelfs meer pijn dan de ander) en ik was het met deze, en nummer drie het na een uur toch echt wel zat. En dan moet je nog een uur of langer. Als je niet tegen pijn kunt raad ik het gewoon af. Ja het is mooi, maar als je al niet tegen piercen kan ga je door een hell als je een tattoo neemt.

    Ik heb overigens twee piercings en vier tattoo's en ik weet van beide pijnen af. Echter heb ik een hoge pijngrens dus is dit van mijn persoonlijke Mening en ervaring.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Weet je wat t is. Met een piercing is het even een naar prikje, en met een tattoo lig je echt wel een uur tot twee uur met dezelfde pijn (en op sommige plekjes zelfs meer pijn dan de ander) en ik was het met deze, en nummer drie het na een uur toch echt wel zat. En dan moet je nog een uur of langer. Als je niet tegen pijn kunt raad ik het gewoon af. Ja het is mooi, maar als je al niet tegen piercen kan ga je door een hell als je een tattoo neemt.

    Ik heb overigens twee piercings en vier tattoo's en ik weet van beide pijnen af. Echter heb ik een hoge pijngrens dus is dit van mijn persoonlijke Mening en ervaring.


    Ik snap het. Dank je ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sigil schreef:
    Ik heb het idd gefixt haha.

    De eerste is voor vriendschap, die ik echt heb leren kennen tijdens moeilijke jaren.
    De tweede staat ; laat ze nooit zien dat je huilt (vijanden), een quote van mijn oma, in het spaans omdat ze overleden is
    De derde is een beschermengel met mijn moeders naam, omdat ze altijd achter me staat hoe rot ik ook tegen haar doe
    De vierde is wijsheid, omdat ik door de jaren heen veel over mezelf geleerd heb.


    Wauw, dat klinkt echt bijzonder. Wat mooi dat ze zo veel voor je betekenen!

    Ik vind ze té , maar ach als jij ermee tevreden bent , ik zou graag later een tatoo in mijn nek willen hebben


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Ik vind de derde in de spoiler vooral mooi(:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…