• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wist je dat James ook nooit '' ik hou van je. '' gezegd heeft tegen Albus net zoals Camp het nooit gedaan heeft zoals je benoemd ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hmm, zullen we het in plaats van de grote zaal nu James en Alb laten ruziën zodat ze kus kus doen en jongen foto foto maakt en alb ermee gaat dreigen?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Wist je dat James ook nooit '' ik hou van je. '' gezegd heeft tegen Albus net zoals Camp het nooit gedaan heeft zoals je benoemd ^^


    Alb ook nooit echt in zijn gezicht x') tenminste nopot open "ik hou van je" gezegd. Misschien wel als broer maar nooit echt als een geliefde of zo :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Je mag Albus wel boos op James laten worden maar James gaat je niet zoenen dus dan moet Albus het werk maar doen x') anders word Albus niet onzeker genoeg wanneer die gast hen bedreigt >:'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Alb ook nooit echt in zijn gezicht x') tenminste nopot open "ik hou van je" gezegd. Misschien wel als broer maar nooit echt als een geliefde of zo :p


    Nou.... :P wacht moet ik nou werkelijk alles terug gaan lezen x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Je mag Albus wel boos op James laten worden maar James gaat je niet zoenen dus dan moet Albus het werk maar doen x') anders word Albus niet onzeker genoeg wanneer die gast hen bedreigt >:'D


    Deal ;')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haastig schudde ik met mijn hoofd en greep naar zijn hand vast die ik tegen mijn bordtkast aan zette waarachter mijn hart zich bevond.
    'Je hebt niets gedwongen, James. Ik heb dit zelf ook gekozen; ik wilde dit ook zelf. Ik hou echt, echt van jou. Maar het is gewoon verwarrend, het voelt vreemd en.. ik moet er wat aan wennen.. wetend dat het wel verkeerd en-en fout en al is; maar je nu loslaten gaat ook moeilijk: ik wil het niet eens.' Ik laat zijn hand weer los en keek weer weg.
    'Ik vraag alleen naar jouw mening. Ik ben gewoon wat onzeker over dit, maar mijn liefde voor jou is wel zeker.' Zelf schrok ik me dood van mijn eigen woorden en sloot even mijn ogen. Tegen een willekeurige meisje dit zeggen zou zo makkelijk zijn, ook al zou ik dan nooit doen.. maar tegenover James is een heel ander verhaal.


    dit is het eerste voorbeeld wat ik al heb ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    dit is het eerste voorbeeld wat ik al heb ^^


    Dat is een ander woord voor "ik hou van je". Zo kan ik er ook een paar van James opnoemen hoor, want hij heeft namelijk zelf zijn liefde voor Albus verklaart en in die post staan er dus genorg van zulke zinnen ^^ maar geen echte "ik hou van jou" is ooit gezegd.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dat is een ander woord voor "ik hou van je". Zo kan ik er ook een paar van James opnoemen hoor, want hij heeft namelijk zelf zijn liefde voor Albus verklaart en in die post staan er dus genorg van zulke zinnen ^^ maar geen echte "ik hou van jou" is ooit gezegd.


    Van James is maar een serieuze post waar hij zijn liefde uit naar Scorpius en derest zijn allemaal geflirt x'D en geoudehoer :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter

    Ik schrok lichtjes van zijn hand die op mijn schouder gelegd werd en zachtjes naar mijn nek gleed wat mij aanspoorde om door te gaan tot Albus het beëindigde en ik langzaam mijn ogen weer opendeed. ‘..James.’ ik zag hem zijn hoofd schudden waardoor ik verward een haar door mijn haar haalde. ‘J-james; wat is dit? A-aan wie denk je als je me kust..’ ik schudde mijn hoofd. ‘Albus…’ mompelde ik zachtjes. ‘W-want als ik jouw kus dan zie ik geen mam; James. E-en dit is niets broederlijks.. voor mij. Sorry.’ Hij stormde direct de slaapkamer uit en meteen alsof ik dit al verwacht had volgde ik hem en zag ik hem de trap af rennen de leerlingen kamer in. Ik zuchtte en drukte mijn nagels in mijn handpalm. Voor het eerst liep ik met lood in mijn schoenen de leerlingen kamer in waar ik meteen iemand aan mijn pols voelde rukken. Ik wilde Albus zeggen maar ontmoette Sophies gezicht. ‘Dus daar ben je al de hele tijd.’ Ik lachte ietwat nerveus terwijl ik de kamer afspeurde naar Albus. ‘Zo ben ik; overal en nergens. Luister eens; Sooph. Ik moet even wat doen.’ Ik negeerde haar protest en liep naar Albus toe die ik beetgreep bij nek en mee naar de trappenhuis trok terwijl ik de blikken negeerde. Ik trok hem mee naar de slaapzaal en deed de deur op slot voor ik hem tegen de muur drukte terwijl mijn hand zich vlak naast zijn hoofd geplant stond en even in zijn heldergroene ogen staarde terwijl ik mijzelf in toom probeerde te houden terwijl zijn geur mij daar erg mee op de proef stelde.
    ‘Ik weet niet hoe het begonnen is maar iedere seconde van de dag denk ik aan jou; Albus. Als ik bij een meisje sta; als ik bij mijn vrienden sta. Ik denk dan altijd aan jou. Dat ik alles aan jou wil vertellen. Dat ik je wil zien. Je wil aanraken en weer iets kan bedenken wat jouw aandacht trekt. Al is het alleen je beroven van een boek waar jij je neus altijd in stopt.’ Ik bleef hem aanstaren in zijn ogen terwijl ik een soort kalmte probeerde te bewaren terwijl mijn hart luid tegen mijn borstkas bonsde dat ik bang was dat hij er uit zou vallen.
    ‘Je bent enige persoon waar ik ooit serieus bij kan zijn; Albus. Alsof mijn mening bij jou wel er tot toe doet hoewel ik jou vaak jouw ideeën afkap omdat ik weet dat jij heel lang over dingen kan woelen. Je wilt het me nooit vertellen maar ik hoor het wanneer je slaapt. Wanneer je in je eentje zit te mompelen.’ Ik pakte zijn hand beet en legde hem op mijn borst zodat hij mijn ritme kon voelen. ‘Als je me nu verteld dat dit allemaal een leugen is.. ik vermoord je.’ Siste ik voordat ik zijn hand losliet en in zijn nek legde terwijl mijn lippen vurig tegen die van hem drukte.


    bam ik heb dé post gevonden waar james zijn liefde uit naar Albus en nergens staat; Ik hou van je :'D en bij Albus wel. 1-0 voor James :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Angry Potter

    Ik hoorde een bekende soort gegiechel buiten, namelijk de gegiechel die ik alrijd hoor van meisjes die bij James stonden. Ik stond weer op en liep naar de deur toe die op een kiertje openstond en zag James lopen met de meid van daarnet. De meid die verstrengeld zit aan zijn arm. Ze leken allebei zo gelukkig; zo verliefd. En dat meid al helemaal. Oh Merlin; ik wil haar igen uit gaar gezicht krabben.
    Ik stormde de wc's uit en kwam russen de twee staan en duwde de meisje expres ruw weg van mij en James waarna ik voor haar kwam staan en met mijn hoofd schudde. Oh Merlin, ik moest wel wat verzinnen zodat het lijkt alsoof ik niet om James val, ik kan niet alleen maar haar aanvallen en dan weglopen want dat is dan weer te verdacht. Argh; weet je wat; vergeet dat.
    'James heeft een vriendinnetje en dat is een goede vriendin van mij; je kunt ze dit niet aandoen om James zijn kus te accepteren wat afschuwelijk dom was van hem; net als jij die hem ook nog terug kust. Ik raad je aan om nu op te gaan rotten en je nooit maar dan ook nooit meer laat zien voor ons; of je zult zien wie ik echt ben en jezelf zal je niet meer kunnen herkennen..'
    Ik keek haar strak aan en had de neiging om "Bitch" in haar gezicht te gaan schreeuwen en haar aan te vallen met 6 boomtrullen maar dan zou ik zelf over mijn eigen grens gaan. Meer stond ik versteld van mezelf en ik wist dat mijn liefde voor mijn eigen broer me lichtelijk gevaarlijk in mijn hoofd liet maken.. het is een feit dat als ik nooit achter mijn liefde voor hem kwam dat ik nu gewoon mijn hoofd zou schudden en James met mijn boek op de kop zou slaan om dan grinnikend weg te gaan lopen.

    Zo zo Albus; wat is er geneurd met jou x'D komt door James :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Waar staat die van Alb dan :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh wauw.. Albus.. Wat is er met jou gebeurd.. Jalouse much? x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    oh wauw.. Albus.. Wat is er met jou gebeurd.. Jalouse much? x')


    Niemand heeft opit een jaloerse Albus meegemaakt aangezien Alb zelf nog nooit verliefd is geworden op iemand ..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh.. overigrnd.. we kijken nu wie wel en niet "ik hou van je" heeft gezegd maar de grote punt is dar Jamesen Camp (insert negatief woordje) zijn dat ze nooit echt "Iik hou van je" hebben gezegd terwijl Alb en George datvwel duizend maal hebben gezegd ;']


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••