• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    wil je dat James naar Albus toe gaat of zal ik gewoon hem naar de volgende les laten gaan? x') Gezien hij niet begrijpt wat hij fout heeft gedaan dus dat alles goed met jou is ofzo :P


    Oh god James jij stommerd x'D

    Maar doe maar wat je wilt. Maar dan heb ik maar nog een zielige actieve personage en dat is George


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh god James jij stommerd x'D

    Maar doe maar wat je wilt. Maar dan heb ik maar nog een zielige actieve personage en dat is George


    hoezo is george sad/ D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    hoezo is george sad/ D';


    Hij is gewoon moe door al de omstandigheden. De waarheden en de dingen die hij vam camp heeft gezien heeft.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hij is gewoon moe door al de omstandigheden. De waarheden en de dingen die hij vam camp heeft gezien heeft.


    en jij wilde dat Camp die gozer vermoorden (cat) net zoals je wilde dat Camp iemand vermoord had @ goblet


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    en jij wilde dat Camp die gozer vermoorden (cat) net zoals je wilde dat Camp iemand vermoord had @ goblet


    Ik zei nooit dat ik het wilde, of ik bedoelde het als een grap x'o ik bedoelde er alleen mee dat het gigantisch veel drama op zou leveren als er zo iets zou gaan gebeuren, en het gebeurde ook, en nu hebben we gigantisch veel drama.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik voelde zijn zachte handen om die van mij sluiten en even keek ik verbaasd omhoog voor ik weer ietwat verlegen naar onze handen staarde.
    ‘Ik heb nooit een ander meisje gehad, Campbell. Eigenlijk kan een persoon nooit zo snel weten waarom hij of zij van iemand houd. Je kunt wel slijmen en zeggen dat hij of zij heel aardig, leuk, en noem maar op is.. maar de echte reden zit gewoon onopgelost diep in je hart vast. Maar ik weet dat ik van je hou omdat ik nergens anders dan bij jou wil zijn en de bekende kriebels in mijn onderbuik voel als je me maar zelfs aanraakt. Je hebt iets speciaals maar ik weet niet wat. Maar de belangrijkste is gewoon om te beseffen dat ik echt van je hou, let niet op de ‘’Waarom’’ dat maakt mensen alleen maar meer onzeker.’ Ik slikte en beet op mijn lip. Het verbaasde me dat hij nooit een ander heeft gehad gezien ik zeker wist dat iedereen hem zag zitten. Daarnaast stelde het me niet gerust dat hij niks kon opnoemen wat ik ergens ook verwacht had.
    ‘Maar als je de keuze had. Van mij houden of niet dan zou je van niet kiezen. Je vind me een monster.’ Probeerde ik zo kalm mogelijk te concluderen terwijl ik mijn hart haast voelde breken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je moet trouwens nog met Ralf reageren @ goblet zodat we z.s.m. bij Zwijnig, Zweinstein zijn :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Maar als je de keuze had. Van mij houden of niet dan zou je van niet kiezen. Je vind me een monster.’
    Ik schudde met mijn hoofd en verplaatste mijn handen naar zijn wangen toe.
    'Ik zal van wel kiezen; ik kom maar een keer in mijn leven een jongen als jou tegen.' Zei ik dan. Ik keek even weg. Hij heeft de recht om te denken dat ik denk dat hij een monster is. Sinds de gebeurtenissen gwdraag ik me ook nniet bepaald als "george" maar een tegenovergestelde versies van dat.
    'Wat- wat moet ik doen om je te laten geloven dat ik echt van je hou? Ik hou echt van jou, en als je zo graag mijn geslijm wil horen noem ik wel mijn hele lijstje op.' Zei ik vastberaden.


    Inspiratie loooos


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell saunders

    Dorect schudde hij zijn hoofd wat mij toch iets vrolijker maakte en schrok zachtnes van de.handen die hij rond mijn wangen plaatsten..
    'Ik zal van wel kiezen; ik kom maar een keer in mijn leven een jongen als jou tegen. Wat- wat moet ik doen om je te laten geloven dat ik echt van je hou? Ik hou echt van jou, en als je zo graag mijn geslijm wil horen noem ik wel mijn hele lijstje op.' Ik keek heel even op in zijn ogen. Zijn stem klonk zo vastberaden. Zoals het altijd klonk. Alsof hij het meende. 'Nee-nee.. dat hoeft niet.' Murmelde ik zachtjes terwijl de.laatste voetstappen wegstierfden waardoor ik ietwat nerveus met mijn handen speelde. Als iemand een paar dagrn geleden gezegt had dat ik me binnenkort zo zou gedragen zou ik ze in hun gezicht uilachen maar nu.. ik slikte even en staarde weer omhoog in zijn ogen. 'Hoe weet je dat ik van je hou.'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter

    De bel ging waardoor ik mijn lippen van die van Macy af wilde halen maar ze me juist meer tegen haar aandrukte. Zachtjes drukte ik haar weg en toen ik omkeek hoorde ik de bel gaan en zag ik alleen nog maar een stuk perkament liggen op albus’ bureau waar ik naar toe liep en voor slechts een seconde naar zijn handschrift keek. Hij wilde vast graag naar de volgende les. Hij was altijd zo ijverig. Ik glimlachte en stopte het in mijn tas die ik over mijn schouders liet glijden. Voordat ik echter weg kon lopen voelde ik iemand aan mijn arm trekken en toen ik keek ontmoette ik Macy’s gezicht.
    ‘Kom je?’ Voordat ik echter wat kon doen trok ze me al mee terwijl ze met haar hand aan mijn arm wreef en hoorde haar vriendin zachtjes giechelen. Als je het ergens bij mij mee kon verpesten was het giechelen. Toch trok ik me niet los. Zo zou niemand mij en Albus verdenken van een relatie en Albus begreep het heus wel. Het was niet alsof dit de eerste keer was dat hij me met meisjes zag.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jup; Alb komt niet naar de volgende les toe :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Auch heb ik nu twee Scorpiussen om mee te dealen x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Heei; Albus gaan echt niet bij alles wegrennen hoor >:'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Heei; Albus gaan echt niet bij alles wegrennen hoor >:'(


    Als iemand nog een keer van mijn personages wegrent noem ik het voortaan; Waarom Scorpius je hem? (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Nee-nee.. dat hoeft niet.'
    De studenten verlieten de gang waarna we weer alleen overbleven en Campbell naar me opkeek. Ik glimlachte zachtjes voordat hij weer weer begon met praten.
    'Hoe weet je dat ik van je hou.'
    Mijn glimlacg stierf even weg en ik keek weg van hem om naar de grond te staren zonder mijn hoofd te laten bewegen.
    'Wat kan ik zeggen; ik ben te charmant voor woorden.' Grapte ik zachtjes en keek hem weer aan.
    'Nee; ik bedoel, ik wacht af tot je de woorden "ik hou van je" zoals ik het tegen jou zeg. Maar ook al zeg je het niet, ik hoop tenminste dat je wel dezelfde gevoelens voor mij hebt als dat ik voor jou heb.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••