• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:



    Is dat waar :O


    Ik vind Arthur bowen zo slechte faceclaim voor Albus Potter.. Net zoals ik James Sirius Potter ook een slechte faceclaim vind hebben.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘En.. dat was alles?’ Ik keek op en voordat ik kon knikken ging George verder. ‘En de jongen die jou in elkaar sloeg, die jij de water in gooide en hem de dood in wierp, letterlijk? Je – je hebt hem voor onze neuzen gedood en jou boeide het niet? Wie was dat; wat was er gebeurd, Camp?’
    Ik haalde enkel en alleen onverschillig mijn schouders op. ‘Maakt dat werkelijk uit; hij is weg dus het hoofdstuk is afgesloten.’ Ik trok mijn shirt wat omhoog en tastte met mijn hand de zijkant van mijn ribben af wat er erg beurs uit zag vooral naast mijn brandwonden en drukte er tegen aan terwijl ik de pijn verbeet en slechts zachtjes zuchtte. Ik zou naar de ziekenzaal kunnen gaan maar dat zou ook beteken dat ik moest uitleggen wat ik gedaan had. Daarnaast kon ik het zelf ook wel maar je kon niet toverspreuken op jezelf gebruiken. Ik keek weer omhoog naar George.
    ‘Je kan toevallig geen heel spreuken; of wel?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter

    Voordat ik er erg in had pakte Albus mijn hand beet en zette hem tegen zijn hart en voor het eerst keek ik ietwat geneerd weg.
    ‘Je hebt niets gedwongen, James. Ik heb dit zelf ook gekozen; ik wilde dit ook zelf. Ik hou echt, echt van jou. Maar het is gewoon verarrend, het voelt vreemd en.. ik moet er wat aan wennen.. wetend dat het wel verkeerd en-en fout en al is; maar je nu loslaten gaat ook moeilijk: ik wil het niet eens.’
    Ik beet op mijn lip terwijl ik naar de grond bleef staren. Voor het eerst voelde ik me ietwat verlegen om iets te zeggen of überhaupt iets te denken.
    ‘Ik vraag alleen naar jouw mening. Ik ben gewoon wat onzeker over dit, maar mijn liefde voor jou is wel zeker.’ Ik slikte en voordat ik mijn mond open kon doen om wat te zeggen weerklonk de bel door de school en schoten alle deuren meteen open waardoor allerlei leerlingen de gang op liepen. Met een lichte blos pakte ik Albus bij zijn pols gezien ik ergens bang was dat iemand het zou raden als ik zijn hand beethield en trok hem door de menigte de Verweer van Zwarte Kusten lokaal in waar ik hem los liet en achterin ging zitten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij haalde maar zijn schouders op en met.een zucht keek ik even weg.
    ‘Maakt dat werkelijk uit; hij is weg dus het hoofdstuk is afgesloten. Je kan toevallig geen heel spreuken; of wel?’
    Ik bleef stil staan en wierp me weer naar Campbell toe. Hoe kan hij zo kalm blijven? Doen alsof er niets was gebeurd? Hij heeft verdomme een Leven afgepakt van iemand.
    'Hoe kan jij zo kalm blijven?!' Riep ik spontaam en ging even met mijn handen door mijn haren.
    'Zou je je ook zo gedragen als Scorp vermoord zou worden; of ik?'
    Ik draaide me weer om en trok de kraan open om vervolgens wat water in mijn gezicht te spetteren.
    'Nee; ik ken geen heel spreuk.' Zei ik dan op een zachtere toon en staarde naar de putje en hoopte dat ik klein genoeg was om er in te vallen zodat ik al deze problemen achterwegen zou laten om alleen en eenzaam in die put te wonen. Alsof ik nu nog niet gek.genoeg ben geworden komt dit er ook nog bovenop als een kers.op de taart. Maar als ik aan de andere kant bekijk: Camp stak een hele weedhuis in brand waar kinderen dood zijn gegaan. Dit is niet de eerste keer; maar alsnog.
    'Camp; ik moet het weten. Wie was dat joch dan?' Vroeg ik uiteindelijk.

    Stom stukje, sorry


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb geen.idee wat ik met Albus/snapie moet schrijben :(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Hoe kan jij zo kalm blijven? Zou je je ook zo gedragen als Scorp vermoord zou worden; of ik?’ Ik keek hoe hij de kraan opentrok en de water in zijn gezicht spetterde waardoor ik mijn shirt weer omlaag liet zakken. Nee; ik ken geen heel spreuk. Camp; ik moet het weten. Wie was dat joch dan?’ ik zuchtte zachtjes en haalde het papiertje weg en klom op de wasbak waar op ging zitten en hem aanstaarden.
    ‘Dat was Zino. Een jongen uit mijn en Scorpius’ tijd.’ Ik zuchtte zachtjes voor ik naar mijn handen staarde. ‘Er zijn veel dingen die je niet weet. Diezelfde dingen die niemand weet of slechts maar een fragment.’ Ik zweeg weer en haalde een hand door mijn haar. Ergens wist ik niet of het verstandig was om te vertellen. Ergens wist ik niet waarom ik dit vertelde of waarom George zo’n grote druk op mij wist uit te oefenen.
    ‘Laten we gewoon zeggen dat ik bepaalde zaken die ik uitvoer of contacten die ik leg privé wil houden en geen zin in een of andere snotneus in mijn zaken zit te bemoeien om vervolgens Scorpius van school af te sturen. Natuurlijk was de kers op de taart als hij mij weg wist te jagen. Iedereen wist dat hij jaloers op mij is of was.’ Ik glimlachte terwijl mijn ogen automatisch naar die van George afgleden. ‘Hij zat al jaren op mijn plek te wachten op school. Ik, geliefd door iedereen terwijl ik daar niks voor hoeft te doen. Bovenmate begaafd en dan heb je een joch zoals Zino, die te belazerd is voor de duvel te dansen. Een leerling die haast gehaat word op school. Een perfecte vriend voor Scorpius omdat Scorpius het haat om in mijn schaduw te lopen. Enfin. Sinds die incident had ik hem gewaarschuwd dat hij nooit meer in mijn zaken mocht bemoeien of met mijn sectie kwa mensen om mocht gaan wat hij met beide voeten overtreden had. En toch was ik zo goed om hem een kans te geven daarnet tot hij persé weer geweld moest tonen wat me nu gebroken ribben opleverde en een bloedneus.’ Ik zuchtte en schudde mijn hoofd en pakte zijn hand. ‘Je bent toch niet bang voor míj hé.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Trouwens @ Linde ik heb Draco naar Scorp gestuurd ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Zuchtend klop hij op de wasbak en keek me even aan voordat hij begon.
    ‘Dat was Zino. Een jongen uit mijn en Scorpius’ tijd. Er zijn veel dingen die je niet weet. Diezelfde dingen die niemand weet of slechts maar een fragment. Laten we gewoon zeggen dat ik bepaalde zaken die ik uitvoer of contacten die ik leg privé wil houden en geen zin in een of andere snotneus in mijn zaken zit te bemoeien om vervolgens Scorpius van school af te sturen. Natuurlijk was de kers op de taart als hij mij weg wist te jagen. Iedereen wist dat hij jaloers op mij is of was. Hij zat al jaren op mijn plek te wachten op school. Ik, geliefd door iedereen terwijl ik daar niks voor hoeft te doen. Bovenmate begaafd en dan heb je een joch zoals Zino, die te belazerd is voor de duvel te dansen. Een leerling die haast gehaat word op school. Een perfecte vriend voor Scorpius omdat Scorpius het haat om in mijn schaduw te lopen. Enfin. Sinds die incident had ik hem gewaarschuwd dat hij nooit meer in mijn zaken mocht bemoeien of met mijn sectie kwa mensen om mocht gaan wat hij met beide voeten overtreden had. En toch was ik zo goed om hem een kans te geven daarnet tot hij persé weer geweld moest tonen wat me nu gebroken ribben opleverde en een bloedneus.’
    Ik keek weg en schudde even met mijn hoofd. Alleen door dat doof hij hem? Al voordat ik iets kon zeggen of Campbell weer aan kon kijken voelde ik zijn handen die de mijne vastpakte. Ik keek hem even weer aan waarna mijn ogen naar onze handen flitsten.
    ‘Je bent toch niet bang voor míj hé.’
    Bang.. waarom zou ik bang zijn? Omdat hij net als voldemort is en laten waarschijnlijk net als hem gaat worden, dat hij zojuist iemand voor mijn neus had gedood en hem niet echt boeide, dat hij vroeger een hele weeshuis in de fik zette en daarnet bijna de hele verboden bos om een kleine reden? Nah..
    'Nee' antwoorde ik schor na een hele tijd.
    Eerder ben ik in shok. Het ging gewoon zo simpel bij hem, alsof hij gewoon een dier was of- of een levenloze pop waarin je perongeluk hebt "vernoord" .
    'Nog niet..' vervolgde ik zachtjes.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik kon gewoon de tijd horen wegtikken dat George niks zei wat me enorm frustreerde. Hij ging me al verlaten maar zo vroeg al- ‘Nee.’ Hoorde ik hem plotseling schor zeggen. Ik trok een mondhoek omhoog en streelde zachtjes met mijn duim over zijn hand.
    ‘Nog niet..’ ik fronste met mijn wenkbrauwen maar voordat ik wat erover kon zeggen hoorde ik de bel gaan. Ik liet me van de wasbak afglijden en liet zijn handen los om ze rond George te zetten en me dicht tegen hem aandrukte waardoor ik niet eens mijn ogen dicht hoefde te doen om niets te zien terwijl ik zijn geur opsnoof. ‘ik wil je niet missen.’ Murmelde ik zachtjes voordat ik mijn normale stemvolume weer kreeg. ‘W-wil je naast me zitten in de les.’ Ik beet op mijn lip omdat ik ergens bang was dat hij nee zou zeggen. Nee, ik was bang dat er een Angelique, Hermelien of iemand anders hem van me af zou pakken. Daarom wilde ik dat hij naast me ging zitten. Ik vertrouwde ze allemaal niet en het liefst sloot ik ze allemaal op in een kooi zodat George eeuwig van mij kan zijn. ‘Alsjeblieft.’

    Haha x’) Camp is een over-bezitterig vriendje.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Scorpius; of zoon.’ Ik draai me om en zie Draco Malfoy - mijn vader. ‘Sorry, ik heb geen flauw idee hoe ik je moet noemen nu ik weet…’ Hij stopt en ik heb geen zij om te praten dus is het stil. ‘Wat is er tussen jou en Campbell Saunders?' Ik zicht en kijk hem niet aan. Wat is er tussen Campbell en mij?
    'Hij is een vriend. Aangezien hij de enige persoon op de hele wereld lijkt te zijn die om me geeft, is hij mijn beste vriend.' Ik klink bitter, want ik voel alle woede jegens mijn vader op komen. Als volwassen man kan ik hem niks aandoen, als jongen die even oud is, ben ik groter en waarschijnlijk ook sterker door alle keeperstrainingen. Ik kijk naar het meer dat buiten ligt, waar Zino's lichaam ligt. Ik probeer er niet naar te kijken. 'Waar heb je die jongen van gisteren gelaten?' vraag ik zo ongeïnteresseerd mogelijk. Ik heb geen zin om een gezellig gesprek met mijn vader te voeren. Uiteindelijk zucht ik. 'Campbell Saunders is de jongen waarvan jij wens dat hij jou zoon zou zijn en ik niet. Je vindt hem geweldig en hebt er vertrouwen in dat hij de nieuwe Heer van het Duister wordt.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh god sorry voor deze uber slechte stukjes die ik uber snel heb getypt en dus uber lang zijn maar wel uber slecht..




    George Weasley

    De bel ging wat me wat opgelucht liet voelen tot Campbell weer opstond en mijn hand losliet om hrt om me heen de gooien en zich dicht tegen me aan te drukken. Stokstijf bleef ik stil staan alsof ik de vermoedde had dat hij me zou bijten of een poging zou wagen om me op te eten. Alsnog zette ik even een hand op zijn schouder en zuchtte zachtjes.
    ‘ik wil je niet missen. W-wil je naast me zitten in de les.’
    Even fronste ik mijn wenkbrauwen tot Campbell nog een kleine ''alsjeblieft'' liet horen voordat ik hem wat wegtrok om hem aan te kunnen kijken en knikte zwakjes met mijn hoofd. Normaal gesproken als ik een willekeurige persoon zag die iemand doodde zou ik op hem afstormen en er voor zorgen dat hij nooit zo iets zou doen en hem vervolgens zelf een duwtje naar de ministerie geven. Maar bij Campbell is het anders; ik bevroor. Verstijfde en nu ben ik nog steeds zo.
    'Tuurlijk.' Zei ik op dezelfde toon en keek even weg.
    '..we hebben les van Snape, verweer tegen de zwarte kunsten. Ik denk niet echt dat je dat nodig hebt.. aangezien je al goed bezig bent met zwarte magie..' murmelde ik dan en liet hem los om de deur open te gooien en keek Campbell nog even aan voordat ik naar zijn hand greep en hem door de gangen meetrok. Ik voelde me zo vreemd; zo anders. Altijd had ik wel een glimlach. Zo niet, dan had ik een spontane ik, of een positieve gedachte. Nu straalde ik niets anders uit dan somberheid. Mijn ogen waren zwaar en mijn mond leek wel maar een streep te zijn geworden. Er was geen een glimp van een emotie zichtbaar op mijn gezicht, niets anders dan somberheid. Misschien is dit nu wel de slechtste dag van mijn leven..
    We kwamen de lokaal ingelopen waar Snape er nog niet was. Ik trok Campbell mee naar de achterste tafels toe die in ren hoekje stonden en nam zelf plaats. Allees Albus, James, Leo en een stel andere onbekende studenten waren al in het lokaal.
    'Oh; heei George.'
    Ik keek geschrokken op en zag Fred die aan de tafel voor die van ons plaats nam. Ik beet op mijn lip en keek weg.
    'Dus die Campbell is inderdaad een vriendje? Heb ik namelijk van won won gehoord; hij verklapt veel en vaak komt dat echt van pas ook.'
    'Hou je mond Fred' murmelde ik zonder op te kijken waarna het plotseling stil werd en ik er vanuit ging dat hij zich had omgedraaid. Ik keek weer op naar Campbell en zuchtte even. Ik zit klem in deze twee verschrikkelijke situaties; waarom?
    'Iedereen is er?'
    Ik draaide me om waar Snape binnrn kwam lopen en voor het lokaal kwam staan. Iedereen was plotseling stil en normaal gesproken zou ik nu een poging gewaagd hebben om zijn haren groen te maken door middel van een bezwering. Maar nee.
    'Aangezien ik niet had verwacht dat er ook studenten uit de heden en toekomst zouden komen gaan jullie vandaag maar de eerste tien pagina's overschrijven uit de lesboek van deze.tijd..'
    Even fronste ik mijn voorhoofd en keek op.
    'En ik wil dat iedereen daarom samen met iemand uit deze tijd gaat zitten om zijn of haar boek te gebruiken..'
    Even bleef het stil en zuchtend begon ij weer naar mijn vingers te staren.
    'En de studenten die protesteren en nog steeds samen zitten uit de persoon van hun eigen tijd moet niet de eerste tien maar twintig pagina's overschrijven.'
    Studenten sprongen op en gingen naast andere personen zitten en ik bleef maar naast Campbell zitten, maar haalde mijn boek niet tevoorschijn.
    Plotseling liep Snale naar voren toe richting Albus en James en keek James fel aan. Ah, natuurlijk; hij richt zich meteen tot te potters.
    'Dus jij ook; potter.'


    Sorry maar ik eist niets voor Snapie ;-;



    Albus Severus Potter

    De bel ging voordat hij iets kon zeggen, en vervloekte het voordat allemaal studenten de gang inliepen en James naar mijn pols greep om me vervolgens naar de VTZK lokaal te brengen waar hij me losliet om achteraan te kunnen zitten. Ik zucht even en bleef stil staan waarna ik twijfelend naast hem plaats nam en gauw de andere kant opkeek. Ik wilde wat zeggen maar er kwam maar niets uit mijn mond. Dit was zo verschrikkelijk ongemakkelijk.
    'Aangezien ik niet had verwacht dat er ook studenten uit de heden en toekomst zouden komen gaan jullie vandaag maar de eerste tien pagina's overschrijven uit de lesboek van deze.tijd..'
    Zei Snape plotseling terwijl hij de lokaal inliep en vooran ging staan. Even keek hij de klas rond voordat hij verder ging.
    'En ik wil dat iedereen daarom samen met iemand uit deze tijd gaat zitten om zijn of haar boek te gebruiken..'
    Even bleef het stil en zuchtend begon ik weer naar mijn vingers te staren.
    'En de studenten die protesteren en nog steeds samen zitten uit de persoon van hun eigen tijd moet niet de eerste tien maar twintig pagina's overschrijven.'
    Studenten sprongen op en gingen naast andere personen zitten en ik bleef maar naast James zitten. Ik weet niet waarom maar ik ben bang. In aats van op te staan greep ik van onder de tafel naar zijn pols en schudde even met mijn hoofd zonder hem aan te kijken.
    'Alsjeblieft bkijf hier; misschien gaat hij het niet zien..' murmelde ik en beet even op mijn lip toen ik zware voetstappen hoorde die naar o ze richting toe ging.
    'Dus jij ook; potter.' Zei Snape en angstig keek ik op toen ik merkte dat hij James met zijn eerdere kille blik aanstaarde.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh wauw; ik kan nu James laten gehoorzamen wat james niet zou zijn of ik kan hem op laten komen voor zijn broertje geliefden.

    en omg hoe kan camp het ooit goedmaken met George.. hij houd echt van hemm ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    ‘Hij is een vriend. Aangezien hij de enige persoon op de hele wereld lijkt te zijn die om me geeft, is hij mijn beste vriend. Waar heb je die jongen van gisteren gelaten?’ ik voelde tot mijn ellende een lichtroze blos opkomen en keek furieus naar onder. Ik zou willen zeggen dat ik van hem hou. Dat ik hem niet kwijt wil als zoon, maar hoe zei je iets- hoe troosten je iemand die jou in de toekomst zo anders kenden.
    'Campbell Saunders is de jongen waarvan jij wens dat hij jou zoon zou zijn en ik niet. Je vindt hem geweldig en hebt er vertrouwen in dat hij de nieuwe Heer van het Duister wordt.'
    Ik fronste mijn wenkbrauwen en negeerde zelfs de bel die over het terrein schalde.
    ‘Geweldig?’ zei ik ietwat schamper. Zonder te aarzelen trok ik mijn shirt op waar mijn bovenlichaam gehuld met verband is.
    ‘Ik weet niet wat híj is; maar hij is afschuwelijk. Eergisteren kuste George me en ik kreeg de klappen.’ Ik huiverde automatisch en beet op mijn lip. ‘Alles werd donker en de ramen barstte open maar in plaats van dat ze op de grond vlogen haakte ze in mijn huid terwijl er al leek alsof messen me doorboorde waardoor er bloed uit mij vloog. ‘H-hij is v-vreselijk, Scopius. Ik wil niet d-dat je met hem omgaat. Ik wil niet dat híj je w-wat aan doet- of ben jij ook zo.. zijn alle leerlingen in de toekomst zo.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Geweldig?’ zegt hij schamper. Ik knik en kijk hem niet aan. Hij tilt zijn shirt een beetje op en ik zie verband over hem heen. Mijn mond valt open. Heeft Campbell dit gedaan? ‘Ik weet niet wat híj is; maar hij is afschuwelijk. Eergisteren kuste George me en ik kreeg de klappen.’ Ik weet dat het niet is wat mij zou moeten storen in deze situatie, maar het feit dat Campbell iemand in elkaar slaat alleen omdat die George kuste. Maar dan heeft hij ook iemand vermoord omdat diegene een arm om me heen geslagen had, dus dat brengt het in evenwicht. Ik zie de angst in mijn vaders ogen. ‘Alles werd donker en de ramen barstte open maar in plaats van dat ze op de grond vlogen haakte ze in mijn huid terwijl er al leek alsof messen me doorboorde waardoor er bloed uit mij vloog. H-hij is v-vreselijk, Scopius. Ik wil niet d-dat je met hem omgaat. Ik wil niet dat híj je w-wat aan doet- of ben jij ook zo.. zijn alle leerlingen in de toekomst zo.' Ik kijk hem niet aan en schud mijn hoofd.
    'Hij is niet altijd zo, hij... Hij is de enige die ik heb en ik heb hem beloofd dat ik er altijd voor hem ben en dat is een belofte die ik niet ga breken want...' Ik kijk mijn vader rechtstreeks aan. 'Want ik hou van hem en je kent hem niet. Hij is geen hersenloze moordenaar. Je moet het alleen zien. Ik blijf altijd bij zijn zijde, Draco, wat je ook zegt.' Ik frons even. 'En waarom kuste jij George Weasley?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Anders zitten Sirius en Harry ook al in het lokaal. Ik weet echt niet wat voor post ik met ze moet schrijven anders. Iemand mag wel naast Harry gaan zitten, Sirius blijft alleen zitten om Snape te pesten x)


    Spoiler alert: you will save yourself