• Ik ben op zoek naar cover voor mijn nieuwe Harry Potter-verhaal! Lees de samenvatting eerst even voordat je de cover maakt, want dan weet je waar ik naar op zoek ben ;). De titel is Oblivious.

    J.K. Rowling was de eerste dreuzel die het bestaan van Zweinstein ontdekte. Door verschillende mensen te interviewen en van alles te onderzoeken, heeft zij volledig uit gepluisd hoe de tovenaarswereld in elkaar steekt. Gebaseerd op die wereld heeft zij de jonge tovenaar Harry Potter bedacht en hem de hoofdrol gegeven in het verhaal waarin hij de strijd aangaat met zijn aartsvijand Voldemort.

    Doordat het boek is uitgegeven voordat de tovenaars er weet van hadden dat J.K. Rowling het schreef, kenden te veel dreuzels de tovenaarswereld om van hen allemaal het geheugen te wissen. In plaats daarvan hebben de tovenaars de hype zo groot gemaakt, dat het onmogelijk kon zijn dat de wereld echt bestond. Zij hebben geholpen de acht films te realiseren, maar op zo'n manier, dat het beeld dat zij de dreuzels voorhielden, niet in overeenstemming was met de werkelijke tovenaarswereld. Er werden bovendien beveiligingsmaatregelen getroffen: tovenaarskinderen werden afgezonderd van dreuzelkinderen, magische gebouwen werden met nóg meer spreuken beveiligd en bovenal werd en wordt er gezocht naar een manier om een massale vergetelheidsspreuk over alle dreuzels uit te spreken - en hoe moeten de vele boeken en films verdwijnen?

    Een team is opgezet om te kijken hoe dreuzels tegen de tovenaars wereld aankijken en hoe groot de schade zal zijn als hun herinneringen over Zweinstein worden verwijderd. In dit team zit Simon Cartwell, net afgestudeerd aan de tovenaarsuniversiteit en een groot talent. Simon is ambitieus en als groentje van het team wil hij zichzelf bewijzen door met dé oplossing te komen. Meer dan de rest mengt hij zich onder de dreuzels, vastberaden om de perfecte oplossing te verzinnen.

    Dat wordt echter een stuk lastiger als hij Brooke Palmer ontmoet, een enthousiaste, vrolijke dreuzel, maar bovenal een groot Harry Potter-fan. Dankzij haar leert hij zijn eigen wereld bekijken vanuit de dreuzelkant en komt hij erachter hoeveel invloed het verhaal van de Jongen Die Bleef Leven op de dreuzel-samenleving heeft gehad. Het wordt voor Simon steeds moeilijker om te bepalen wat het beste is - zeker als hij de ideale oplossing vindt om Harry Potter voor eens en voor altijd te laten verdwijnen...


    De enige eis die ik heb, is dat het dit plaatje bevat en dat er IETS Harry Potter-gerelateerds in zit. Op dit moment heb ik dit als cover:


    Maar ik ben er niet tevreden over. De mooiste cover beloon ik met een spotlight voor een creatie naar zijn/haar keuze (:

    Groetjesss,
    Marjanne.

    EDIT:

    Guysss ik heb gekozen! De cover van MissSwan vind ik prachtig!

    Ik wil alle anderen bedanken voor de moeite en tijd die ze hebben gestoken in het maken van een cover voor mij. Ik vind het altijd ontzettend lief dat mensen dat doen en het spijt me dat ik niet al jullie covers kon kiezen ;).

    Liefs,
    Marjanne.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 15:01 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Omnom schreef:
    Ik ga 'm overmorgen maken, als je het niet erg vind.
    Ik ben morgen jarig, maar ik wil wel graag iets inleveren. Hehe.


    Happy b-day! *feesttoeter*


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    (...)

    Happy b-day! *feesttoeter*


    Ook jij bedankt :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Waneer kies je? Oh my god, ja, zo onbeleefd... Sorry, ik ben een beetje (te) nieuwsgierig.


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Oh ik heb de tijd haha. Voor mij zit er geen haast achter.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hier is al een eerste probeersel ;D de rest volgt straks of morgen wel :D



    Ps: de foto lijkt erg klein hier op quizlet :O hier dus de link naar de site waar die staat.
    Klik hier voor de foto

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 0:38 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Heb ook even geknutseld
    Hoop dat je het mooi vind :)



    En dit is de link:
    [LINK]


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Ik was nog niet helemaal tevreden over mijn vorige, gezien ik verticale covers altijd veel mooier vind, dus ik heb nog een poging gewaagd met de titel op twee verschillende plaatsen. Overigens zou ik ook het Hp lettertype kunnen gebruiken. Zelf vind ik dat niet zo mooi staan, maar stel dat je het wilt, dan kan ik dat altijd aanpassen.





    Edit: Ik heb overigens een abo genomen op je verhaal. Ben als grote HP-fan heel benieuwd^^

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 14:48 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ron_Weasley schreef:
    Oh ik heb de tijd haha. Voor mij zit er geen haast achter.


    Okeeee (flower)


    You can only love someone... If you first love yourself.

    MissSwan schreef:
    Ik was nog niet helemaal tevreden over mijn vorige, gezien ik verticale covers altijd veel mooier vind, dus ik heb nog een poging gewaagd met de titel op twee verschillende plaatsen. Overigens zou ik ook het Hp lettertype kunnen gebruiken. Zelf vind ik dat niet zo mooi staan, maar stel dat je het wilt, dan kan ik dat altijd aanpassen.





    Edit: Ik heb overigens een abo genomen op je verhaal. Ben als grote HP-fan heel benieuwd^^


    Oh wauw ik vind die bovenste echt perfect. Dat wordt 'm :3.

    En dankjewel voor je abo, haha. Ik zal zorgen dat binnenkort een creatie naar jouw keuze in de spotlight komt te staan - als je me even doorgeeft welke je wilt (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    MissSwan schreef:
    Ik was nog niet helemaal tevreden over mijn vorige, gezien ik verticale covers altijd veel mooier vind, dus ik heb nog een poging gewaagd met de titel op twee verschillende plaatsen. Overigens zou ik ook het Hp lettertype kunnen gebruiken. Zelf vind ik dat niet zo mooi staan, maar stel dat je het wilt, dan kan ik dat altijd aanpassen.





    Edit: Ik heb overigens een abo genomen op je verhaal. Ben als grote HP-fan heel benieuwd^^


    Ik vind dit ook een hele mooie!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Guysss ik heb gekozen! De cover van MissSwan vind ik prachtig!

    Ik wil alle anderen bedanken voor de moeite en tijd die ze hebben gestoken in het maken van een cover voor mij. Ik vind het altijd ontzettend lief dat mensen dat doen en het spijt me dat ik niet al jullie covers kon kiezen ;).

    Liefs,
    Marjanne.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Oh wauw ik vind die bovenste echt perfect. Dat wordt 'm :3.

    En dankjewel voor je abo, haha. Ik zal zorgen dat binnenkort een creatie naar jouw keuze in de spotlight komt te staan - als je me even doorgeeft welke je wilt (:


    Heel graag gedaan. Toch goed dat ik nog een poging had gewaagd. Ben blij dat je nu een cover hebt die naar je zin is. Als er wel nog iets aangepast moet worden (bijvoorbeeld dat streepje onder de neus dat er sort of ingaat... :'), dat kan ik heel makkelijk aanpassen mocht je het storend vinden) c;

    En de enige creatie waar ik momenteel aan werk is mijn story Snowflake, dus dat moet hem dan haast wel worden, gezien de rest nogal nutteloos is. Ik deed het dan ook eigenlijk meer voor jou en voor de lol dan de beloning ^^


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    (...)

    Heel graag gedaan. Toch goed dat ik nog een poging had gewaagd. Ben blij dat je nu een cover hebt die naar je zin is. Als er wel nog iets aangepast moet worden (bijvoorbeeld dat streepje onder de neus dat er sort of ingaat... :'), dat kan ik heel makkelijk aanpassen mocht je het storend vinden) c;

    En de enige creatie waar ik momenteel aan werk is mijn story Snowflake, dus dat moet hem dan haast wel worden, gezien de rest nogal nutteloos is. Ik deed het dan ook eigenlijk meer voor jou en voor de lol dan de beloning ^^


    Dat is me niet eens opgevallen, haha! Ik vind het zelf niet storend, ik vind 'm echt heel mooi zo.

    En heel lief dat je het voor mij deed (flower) Toch wil ik je ergens mee belonen. Die spotlight mag ook nog wel wachten, als je dat liever wilt, hoor! Maar je hebt 'm hoe dan ook van me tegoed ^^


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Dat is me niet eens opgevallen, haha! Ik vind het zelf niet storend, ik vind 'm echt heel mooi zo.

    En heel lief dat je het voor mij deed (flower) Toch wil ik je ergens mee belonen. Die spotlight mag ook nog wel wachten, als je dat liever wilt, hoor! Maar je hebt 'm hoe dan ook van me tegoed ^^


    Dat is misschien handiger ja. Ik ben wel weer begonnen met schrijven, gezien ik wat regelmaat terugkrijg in mijn leven nu ik begonnen ben met studeren, dus dan laat ik wel wat van mijzelf horen, goed?


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    (...)

    Dat is misschien handiger ja. Ik ben wel weer begonnen met schrijven, gezien ik wat regelmaat terugkrijg in mijn leven nu ik begonnen ben met studeren, dus dan laat ik wel wat van mijzelf horen, goed?


    Prima! (: Nogmaals bedankt voor de mooie cover!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain