• Zo werkt het
    -Je stelt een vraag die begint met 'zou je liever...?'
    -degene daarna geeft antwoord en stelt ook zo'n vraag
    -en zo verder...


    Regels
    -Je vraag moet twee keuzes bevatten
    -Je mag uitleg bij je keuze geven
    -De Quizlet huisregels gelden uiteraard ook hier


    Ik begin met: Zou je liever nooit meer ontbijt hebben of nooit meer avondeten hebben?


    I solemly swear that I am up to no good

    Hmmz, doe maar de rolstoel.

    Zou je liever:
    1. De rest van je leven vastzitten in het lichaam van een albino-eend (met het bewustzijn van een mens, geen klonen of verplaatsen van brein mogelijk), of
    2. De superkracht bezitten van 34% levitatiekracht? (De machtige gave van het niet meer kunnen opstaan van de grond, 34% houdt zoveel in als liggend je armen en één been optillen).


    "My future is the future."

    Keuze 1. DAN KAN IK NAMELIJK VLIEGEN AAAH. Dat heb ik altijd wel willen doen.


    Kijk je liever de hele dag leuke films met barstende hoofdpijn of erge verkoudheid
    of
    kijk je liever de hele dag films die je echt helemaal verschrikkelijk vind zonder dat je iets mankeerd?

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 17:20 ]


    --

    Doe maar de eerste. Hoofdpijn en verkouden kan ik nog wel aan, dat ben ik onderhand geen gewend, saaie films kan ik niet langer dan vijf minuten kijken.


    Zou je liever:
    Een rondreis maken door Europa, op de voorwaarde dat je Europa nooit meer uit mag.
    Of
    Een rondreis maken door welk continent/land dan ook maar je komt Europa nooit meer in.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Europa uit. Als er ooit space travel komt en ik Europa niet uit mag, dan zoek ik een donker hoekje op en ga huilen.

    Zou je liever:
    1. Een vervelend spraakgebrek hebben (chronisch) waardoor alles uit je mond komt als "hablrgakbrlabkrla", wat je omgeving hilarisch vindt? of
    2. Een dusdanig gebrek aan motoriek hebben, dat je niet eens een mes normaal kunt vasthouden?


    "My future is the future."

    Liever een spraakgebrek. Dan kan je tenminste nog normaal sporten en instrumenten bespelen, behalve als je zanger wilt worden..

    Zou je liever het hoofd met de grote van een tennisbal hebben, of een hoofd met de grote van een watermeloen?


    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you..

    Watermeloen, ik denk dat dat nog het dichtst bij normaal zit.

    Zou je liever...
    1. Een slang moeten eten.
    2. 50 dagen op een balkon moeten leven met alleen water en droog brood.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ehm 50 das echt veel. Doe maar de slang. Maar wel klaargemaakt dan, toch?

    Zou je liever...
    1. Een goede reputatie hebben terwijl je eigenlijk heel slecht bent. Heeel veel erge dingen hebt gedaan en gemoord enzo zonder gestraft te zijn.
    2. Een slechte reputatie hebben terwijl je eigenlijk door en door goed bent en nooit een vlieg kwaad hebt gedaan


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Het eerste :')

    Zou je liever mooi zijn, maar oerdom of liever slim, maar lelijk.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Slim en lelijk.

    Zou je liever de wereld voor de rest van je leven zwart-wit zien of alles monotoon horen?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 10:17 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Die is lastiggg
    Ehm zwart-wit
    Snifsnif


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Ja en wat is nu dan de vraag? Zucht ik stel hem wel...


    Wil je liever een dier zijn of mens? (dier naar keuze)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 21:32 ]

    Oeps sorry :$
    Herkansing:

    Mens een vogel lijkt mij cool maar die kunnen niet denken zoals mensen.

    Wil je liever een jongen of meisje zijn?


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Mij maakt het niet uit, maar ik zou toch jongen kiezen


    Liever een spin opeten of een slang?

    Spin
    Liever boodschappen doen, je mag geen lekkere dingen uitzoeken of liever afwassen?


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Afwassen!

    Zou je liever met een grotere groep vriendinnen naar Parijs gaan of met 1 die daar niet heen wilt naar Berlijnngaan?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded