• Hey ik heb een probleen.... ik ziet pas in de brugklass en mijn bff heeft een nieuw vriendien gemaakt niets mis mee. Maar helaas steelt die vriendien van mijn bff dus nu steelt mijn bff ook om stoer te doen zou ik nog met haar omgaan of niet?


    Life's a bitch so am i

    Mwua ik vind het wel meevallen. Je blijft maar vage topics aanmaken over allerlei belachelijke problemen waar je dan vervolgens op reageert alsof je net uit een ei bent gestapt en deze wereld geheel nieuw voor je is en sarcasme geheel onbekend voor je is. Bovendien spel je zo belachelijk slecht op sommige momenten dat het haast onmogelijk wordt dat jij daadwerkelijk zou kunnen denken dat dat goed is. (Terwijl je soms ook spontaan foutloos schrijft). Het enige wat je verder kunt roepen is dat je niet kunt spellen en je niet fake bent. Je kunt ons het dan niet kwalijk nemen dat wij gaan twijfelen aan je echtheid c;


    Happy Birthday my Potter!

    Pretty_angel schreef:
    Wauw wat zijn jullie gemeen


    Je bent wel erg snel op je teentje getrapt meisje :'D

    PeIIegrino schreef:
    Wat een problemen heb je toch allemaal in zo'n korte tijd :')


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Luister, zeg wat je wilt, maar ik geloof er niks van dat iemand die net haar vader is kwijtgeraakt zich zo druk gaat maken om al die andere dingetjes waarvan jij topics aanmaakt. Sorry, maar ik heb genoeg gezien en meegemaakt om te weten hoe onrealistisch dit is en ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe verschrikkelijk ik het vind dat iemand zoiets ergs verzint voor aandacht. Ik vind dat je daar echt de draak steekt met de mensen die werkelijk zoiets meemaken en dat vind ik gewoon diep triest.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Pretty_angel schreef:
    Wauw wat zijn jullie gemeen


    Jouw signature is Life is a bitch so am I (A)


    Not all those who wander are lost.

    Hihi, dit topic is geweldig.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dashner schreef:
    Hihi, dit topic is geweldig.


    Één van de beste popcorntopics die ik heb gezien ;P


    Not all those who wander are lost.

    Dit is nou zo zonde dat mensen die echt met problemen zitten en zulke dingen meemaken gewoon minder snel worden geloofd, aangezien hoe een andere user beweerde dat er iemand dood was. Het is gewoon belachelijk dat hier misbruik van gemaakt wordt en het zo makkelijk rond gegooid kan worden terwijl er mensen zijn die dagen lang niet weten wat ze erover moeten zeggen.

    Ik geef Galatea gelijk, wat als er straks nou echt iemand zo'n probleem heeft?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 17:38 ]


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    Ik vind die spelling ernstiger

    Ik geef Galatea gelijk, wat als er straks nou echt iemand zo'n probleem heeft?
    Dan wordt het niet zo snel meer serieus genomen, want zoals met dat vorige topic geef je niet alleen maar schade aan de persoon waarover je schrijft en die familie maar ook aan bepaalde quizlet users. Want ik merk best wel dat we een groep zijn ook al zijn we niet hecht en hebben we verschillende meningen maar als er iets aan de hand is zijn we er wel voor elkaar. En we staan altijd klaar om iemand te helpen maar het kan ook zijn dat er bijvoorbeeld iemand echt online komt die 12 is en die gewoon geen idee heeft van of energy slecht is of er problemen zijn kwa familie. En dan worden er comments gegeven die niet serieus zijn vanwege zulke troll accounts. (Neem ff een voorbeeld).

    Op het topic waar ze zei dat haar vader was overleden is heel normaal gereageerd. Ik denk dus dat de reacties dan wel gewoon zullen zijn, ik weet het eigenlijk wel zeker. Dit is een opeenstapeling van topics.


    Happy Birthday my Potter!

    Galatea schreef:
    (...) Dan wordt het niet zo snel meer serieus genomen, want zoals met dat vorige topic geef je niet alleen maar schade aan de persoon waarover je schrijft en die familie maar ook aan bepaalde quizlet users. Want ik merk best wel dat we een groep zijn ook al zijn we niet hecht en hebben we verschillende meningen maar als er iets aan de hand is zijn we er wel voor elkaar. En we staan altijd klaar om iemand te helpen maar het kan ook zijn dat er bijvoorbeeld iemand echt online komt die 12 is en die gewoon geen idee heeft van of energy slecht is of er problemen zijn kwa familie. En dan worden er comments gegeven die niet serieus zijn vanwege zulke troll accounts. (Neem ff een voorbeeld).


    Nou ik merk wel dat hier echt mensen zijn met wie ik heel goed bevriend ben geraakt, maar verder ben ik het wel met je eens.
    Maar ik denk dat als er echt een twaalf-jarige is die zich dat afvraagt dan merk je dat wel aan de spelling.


    Not all those who wander are lost.

    MissSwan schreef:
    Op het topic waar ze zei dat haar vader was overleden is heel normaal gereageerd. Ik denk dus dat de reacties dan wel gewoon zullen zijn, ik weet het eigenlijk wel zeker. Dit is een opeenstapeling van topics.
    Klopt, en dat zal ook denk ik bij elk topic zijn als iemand verteld dat er iemand is overleden, alleen er werd wel een hele draai gemaakt toen er in het topic van dreadxsnake mensen erachter kwamen dat het gelogen was.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Ze liegt denk ik gewoon. Allemaal verzonnen.


    None but ourselves can free our minds.

    Ok mense:
    1. Ik vraag geen aandacht dat probeer ik zo min mogelijk te doen in deze topic (en andere)
    2.mijn vader is echt overlijden zou ik sirieus zo its verzienen om aandacht te krijgen?zo its is geen grap dit is echt
    3. Ik weet al min topics zijn gwn raar dat geef ik toe...
    4.ik ben slecht in spelling en gamatica
    5. Al die probleemen zijn echt... Omdat toen mijn vadet overlijd ging alles een beetje fout ik stelde me teveel aan om dingen die niet zo erg zijn ik was verdrietig
    6. DIT IS NIET FAKE


    Life's a bitch so am i