• Hey ik heb een probleen.... ik ziet pas in de brugklass en mijn bff heeft een nieuw vriendien gemaakt niets mis mee. Maar helaas steelt die vriendien van mijn bff dus nu steelt mijn bff ook om stoer te doen zou ik nog met haar omgaan of niet?


    Life's a bitch so am i

    Pretty_angel schreef:
    (...)
    Die is overleeden
    Mense ik meen het alle topics zijn echt ik kan gwn niet spellen ik ben 12 sorry...
    wel typisch dat net voor je de middelbare begint hij overlijd je moeder ziek is, je BFF steelt, je stoer doet voor emergy en ineens heb je een ruzie met een neemt om een idool en dan ben je weer verliefd op een jongen op een site terwijl je al verliefd was met je. Nicht op een jongen bij het zwembad

    Galatea schreef:
    (...) wel typisch dat net voor je de middelbare begint hij overlijd je moeder ziek is, je BFF steelt, je stoer doet voor emergy en ineens heb je een ruzie met een neemt om een idool en dan ben je weer verliefd op een jongen op een site terwijl je al verliefd was met je. Nicht op een jongen bij het zwembad
    ok typisch dat ik deze verhalen bij een andere gebandr user heb gelezen. Weet niet meer welke.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)ok typisch dat ik deze verhalen bij een andere gebandr user heb gelezen. Weet niet meer welke.
    oweh lekker dan sensatieeeee

    Pretty_angel schreef:
    (...)
    Die is overleeden
    Mense ik meen het alle topics zijn echt ik kan gwn niet spellen ik ben 12 sorry...


    Lieve schat, een kind van twaaf kan prima spellen hoor. Dat is een belachelijk argument (en kom aub niet straks aan met dyslexie, want mensen die dat hebben typen nog steeds niet zo achterlijk en ik kan het weten).


    Happy Birthday my Potter!

    Pippilotta schreef:



    Sensatie dit. Heerlijk.
    Ik heb de zoute popcorn er bij gepakt, trouwens..
    [nu maar hopen datie niet gestolen word door dr bff..]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    7 pagina's aan reacties? Ze krijgt wel de aandacht waar ze maar zocht iig..


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Als ze je echte Bff was zou ze nog met jou omgaan dus ze is nep


    tiptoe through the tulips...

    Nee ja jullie hebben gelijk ik ben fake iedereen is echt ik ben hier de noob iedereen is perfect


    Life's a bitch so am i

    Gefeli nu voel ik me slecht gefeli het ik jullie gelukt :)


    Life's a bitch so am i

    Pretty_angel schreef:
    Gefeli nu voel ik me slecht gefeli het ik jullie gelukt :)


    Wel, als je echt de waarheid spreekt, dan spijt me dat. Wel wil ik nog even zeggen dat mijn oppaskinderen van 9&11 ook gewoon Nederlands kunnen schrijven. Je hoeft je leeftijd dus niet als excuus te gebruiken. (:

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 13:39 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Pretty_angel schreef:
    Nee ja jullie hebben gelijk ik ben fake iedereen is echt ik ben hier de noob iedereen is perfect
    Nu zeg je zelf dingen die niet waar zijn xD Oh gosh ik ben mean i know it. Heeft dr nog iemand popcorn over?

    Pretty_angel schreef:
    Nee ja jullie hebben gelijk ik ben fake iedereen is echt ik ben hier de noob iedereen is perfect




    Opeens geen spellingsfouten! Nu alleen nog goed gebruik maken van interpunctie en je bent er! Wel een beetje jammer van die post eronder, maar oké.


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    (...)



    Opeens geen spellingsfouten! Nu alleen nog goed gebruik maken van interpunctie en je bent er! Wel een beetje jammer van die post eronder, maar oké.
    Ff offtopic, i love Heath Ledger daar echt in ^^.

    Wauw wat zijn jullie gemeen


    Life's a bitch so am i

    Pretty_angel schreef:
    Wauw wat zijn jullie gemeen
    Nog even een puntje erachter maar geen spelfouten goedzo! Je boekt vooruitgang!