• Hey ik heb een probleen.... ik ziet pas in de brugklass en mijn bff heeft een nieuw vriendien gemaakt niets mis mee. Maar helaas steelt die vriendien van mijn bff dus nu steelt mijn bff ook om stoer te doen zou ik nog met haar omgaan of niet?


    Life's a bitch so am i

    Pretty_angel schreef:
    Ok mense:
    1. Ik vraag geen aandacht dat probeer ik zo min mogelijk te doen in deze topic (en andere)
    2.mijn vader is echt overlijden zou ik sirieus zo its verzienen om aandacht te krijgen?zo its is geen grap dit is echt
    3. Ik weet al min topics zijn gwn raar dat geef ik toe...
    4.ik ben slecht in spelling en gamatica
    5. Al die probleemen zijn echt... Omdat toen mijn vadet overlijd ging alles een beetje fout ik stelde me teveel aan om dingen die niet zo erg zijn ik was verdrietig
    6. DIT IS NIET FAKE
    het spijt me ik geloof je nog niet.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Pretty_angel schreef:
    Ok mense:
    1. Ik vraag geen aandacht dat probeer ik zo min mogelijk te doen in deze topic (en andere)
    2.mijn vader is echt overlijden zou ik sirieus zo its verzienen om aandacht te krijgen?zo its is geen grap dit is echt
    3. Ik weet al min topics zijn gwn raar dat geef ik toe...
    4.ik ben slecht in spelling en gamatica
    5. Al die probleemen zijn echt... Omdat toen mijn vadet overlijd ging alles een beetje fout ik stelde me teveel aan om dingen die niet zo erg zijn ik was verdrietig
    6. DIT IS NIET FAKE


    Waarom zei je eerst dan dat je wel fakete? Zo heb je ons vertrouwen in jou alleen maar meer geschaad...

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 18:15 ]


    I solemly swear that I am up to no good

    Ik snap het niet meer, ik vertrouw het niet meer, waar gaat dit überhaupt nog over?

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 18:23 ]


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    Ik snap het niet meer, ik vertrouw het niet meer, waar gaat dit überhaupt nog over?
    Count me in too ik ben de draad kwijt..

    SkywaIker schreef:
    Ik snap het niet meer, ik vertrouw het niet meer, waar gaat dit überhaupt nog over?

    Pretty_angel schreef:
    Ok mense:
    1. Ik vraag geen aandacht dat probeer ik zo min mogelijk te doen in deze topic (en andere)
    2.mijn vader is echt overlijden zou ik sirieus zo its verzienen om aandacht te krijgen?zo its is geen grap dit is echt
    3. Ik weet al min topics zijn gwn raar dat geef ik toe...
    4.ik ben slecht in spelling en gamatica
    5. Al die probleemen zijn echt... Omdat toen mijn vadet overlijd ging alles een beetje fout ik stelde me teveel aan om dingen die niet zo erg zijn ik was verdrietig
    6. DIT IS NIET FAKE


    Ik zou niks over je spelling zeggen maar het kan niet dat jij werkelijk denkt dat je 'vader' als 'vadet' schrijft. DUS. Hou maar op, niemand gelooft je toch nog en je zet jezelf alleen maar meer voor schut.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Pretty_angel schreef:
    Ok mense:
    1. Ik vraag geen aandacht dat probeer ik zo min mogelijk te doen in deze topic (en andere)
    2.mijn vader is echt overlijden zou ik sirieus zo its verzienen om aandacht te krijgen?zo its is geen grap dit is echt
    3. Ik weet al min topics zijn gwn raar dat geef ik toe...
    4.ik ben slecht in spelling en gamatica
    5. Al die probleemen zijn echt... Omdat toen mijn vadet overlijd ging alles een beetje fout ik stelde me teveel aan om dingen die niet zo erg zijn ik was verdrietig
    6. DIT IS NIET FAKE


    1. Dit punt wordt tegen gesproken door punt 5.
    2. Ja, daar liegen mensen serieus over jammer genoeg.
    3. Ook dat valt niet toe te geven, we zijn niet blind noch achterlijk. Overigens is dat dus niet "gwn".
    4. Dit blijft zo bizar slecht dat het haast wel opzet moet zijn.
    5. Zou opzich een goede reden zijn, maar het zou logischer zijn als je meteen de waarheid had vertelt. Dit maakt het nu wel heel ongeloofwaardig.
    6. Wordt weer tegengesproken door punt 5.

    Al met al geloof ik er nog steeds niks van dus.


    Happy Birthday my Potter!

    Pretty_angel schreef:
    Ok mense:
    1. Ik vraag geen aandacht dat probeer ik zo min mogelijk te doen in deze topic (en andere)
    2.mijn vader is echt overlijden zou ik sirieus zo its verzienen om aandacht te krijgen?zo its is geen grap dit is echt
    3. Ik weet al min topics zijn gwn raar dat geef ik toe...
    4.ik ben slecht in spelling en gamatica
    5. Al die probleemen zijn echt... Omdat toen mijn vadet overlijd ging alles een beetje fout ik stelde me teveel aan om dingen die niet zo erg zijn ik was verdrietig
    6. DIT IS NIET FAKE


    1. Hmm-hmmm, daarom zou ik ook om alles kleins een topic maken.
    2. Als het echt is, vind ik het vreselijk voor je.
    3. Mooi.
    4. No shit.
    5. Aanstellen? No....
    6. OKE IS GOED.


    wat was dit ookalweer

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Ik zou niks over je spelling zeggen maar het kan niet dat jij werkelijk denkt dat je 'vader' als 'vadet' schrijft. DUS. Hou maar op, niemand gelooft je toch nog en je zet jezelf alleen maar meer voor schut.


    Ik vond het net zo gezellig hier, lol. Net Goede Tijden Slechte Tijden. :Y)


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Ik vond het net zo gezellig hier, lol. Net Goede Tijden Slechte Tijden. :Y)


    Oei, straks wordt hier nog iemand vermoord.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Oei, straks wordt hier nog iemand vermoord.


    *Trekt snel een politiepak aan*
    Agent Tamara! Handen of hoog of ik twerk!


    wat was dit ookalweer

    POPCORNPISTOOL :'D


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    POPCORNPISTOOL :'D
    Dan ga ik met zoute popcorn dr summonnen aan Satan

    Galatea schreef:
    (...) Dan ga ik met zoute popcorn dr summonnen aan Satan


    I prefer the zoete smaak van wraak xd


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    I prefer the zoete smaak van wraak xd


    Oeh. Sounds bad. (cat)


    wat was dit ookalweer