• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Open je ogen
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Please_Charon | Sushita | ?
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    ?

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | ?
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Bates | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25k

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?

    Corday | Peblesse | Enlightened
    30K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?

    alae | Sugarflake | ?
    ?

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    dArtagnan | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    ?

    Soothsayer | Rebirthing | The truth about love
    ?

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?



    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    Topics
    1234

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 9:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga dit jaar ook weer meedoen! Mijn gebruikersnaam is Yadinn en mijn boek heet Waar de vlinders niet sterven.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ga meedoen, vraag me nog niet met welk verhaal, mijn gebruikersnaam is Sugarflake. Als er mensen zijn van regio Leuven, stuur is een bericht, iemand op de site stuurde me een vraag als er interesse was voor een write-in in Leuven.

    Een paar handige links:
    Ik vond dit zojuist op tumblr.
    Ik heb zelf een story met tips.
    Voor namen en personages.
    Nog meer namen
    Generator voor landen namen etc.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 8:24 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yayde schreef:
    Ik ga dit jaar ook weer meedoen! Mijn gebruikersnaam is Yadinn en mijn boek heet Waar de vlinders niet sterven.


    Je verhaal klinkt nu al leuk. Hele mooie, pakkende titel! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny.

    Ik was een serie aan het kijken en ik dacht, laat ik voor iets historisch kiezen waar ik dan mijn eigen draai aan te geven en toen kwam ik op de vrouwelijke piraat: Anne Bonny. Ze klonk wel interessant dus waarom niet. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik heb al een paar jaar zin om te proberen, maar ik had tot nu toe nooit tijd met school enzo. Maar deze keer ga ik er voor :D
    Username Nano: Katl1 (dezelfde, lekker makkelijk)
    Storie (voorlopige titel): De andere geestmeester

    Het is iets wat ik al lang van plan ben te schrijven en waar ik ook al wel ideeën voor heb. Eigenlijk is het plan om een oude fanfic te herschrijven om er zo een OP verhaal van te maken, zodat ik het met wat geluk ooit kan uitgeven. Alleen moet ik daarvoor wel het grootste deel van het verhaal veranderen...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Ik heb al een paar jaar zin om te proberen, maar ik had tot nu toe nooit tijd met school enzo. Maar deze keer ga ik er voor :D
    Username Nano: Katl1 (dezelfde, lekker makkelijk)
    Storie (voorlopige titel): De andere geestmeester

    Het is iets wat ik al lang van plan ben te schrijven en waar ik ook al wel ideeën voor heb. Eigenlijk is het plan om een oude fanfic te herschrijven om er zo een OP verhaal van te maken, zodat ik het met wat geluk ooit kan uitgeven. Alleen moet ik daarvoor wel het grootste deel van het verhaal veranderen...


    Leuk!! Gewoon doen, maakt niet uit dat je een deel van het verhaal moet veranderen. Dan blijft het een uitdaging. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    En de site is eindelijk vernieuwd! :'D


    comfort in c h a o s

    Bates schreef:
    En de site is eindelijk vernieuwd! :'D


    Huh, niet toch? ^^'


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Huh, niet toch? ^^'

    Jawel. (': Het design is toch anders en je kan de info van je project ingeven. [Nu is het wel de officiële site, niet die Camp site die je moet gebruiken, dus misschien zit je op de foute?]


    comfort in c h a o s

    Bates schreef:
    (...)
    Jawel. (': Het design is toch anders en je kan de info van je project ingeven. [Nu is het wel de officiële site, niet die Camp site die je moet gebruiken, dus misschien zit je op de foute?]


    Dat je je novel kan opgeven had ik gezien, maar het verschil in design merk ik echt niet x'D. Maar dat zal wel aan mij liggen :Y).


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Dat je je novel kan opgeven had ik gezien, maar het verschil in design merk ik echt niet x'D. Maar dat zal wel aan mij liggen :Y).

    De voorpagina is iets anders als de vorige keer, hoewel dat ook aan mij kan liggen. (de My Novel en My NaNo balkjes)


    Ex astris, sciencia

    Het design is toch ook nauwelijks veranderd? De site is wel vernieuwd in de zin dat ze hun servers hebben gereboot of iets dergelijks, maar het zag er voor de reboot ook al precies zo uit, dacht ik. :'D
    Maar inderdaad, je kunt nu onder "My Novels" aangeven dat je dit jaar meedoet en dat is het belangrijke gedeelte. November komt nu snel dichterbij. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zouden jullie me kunnen helpen met een titel? Ik ben zelf hopeloos met titels, dit is wat ik tot nu toe heb, maar dat moet nog wel wat verder uitgewerkt worden:

    Main Character (MC) leeft in een wereld waarin imperfectie taboe is. Je aanleg voor je persoonlijkheid wordt al tijdens de zwangerschap bepaald en baby's die een zeker aanleg voor geweld hebben worden 'aangepast'. Iedereen weet exact in welke persoonlijkheid hij valt. Weet welk soort vrienden hij moet hebben.
    Iedereen, behalve MC.
    Al sinds hij klein is, heeft hij moeilijkheden met bepalen wie hij nu juist moet zijn en de middelbare school - waarbij persoonlijkheid alles lijkt te bepalen - is niet bepaald makkelijk voor hem. Zijn ouders begrijpen niet waarom hij het zo moeilijk heeft en zijn oudere zus is ook niet al te meelevend.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Zouden jullie me kunnen helpen met een titel? Ik ben zelf hopeloos met titels, dit is wat ik tot nu toe heb, maar dat moet nog wel wat verder uitgewerkt worden:

    (...)


    Alter ego ^^
    Hehe titels zijn altijd een uitdaging.


    i put the fun in funeral