• Ik weet niet precies in welk subforum dit hoort
    Ik had laatst met een leraar een discussie over bloedgroepen, hij zei dat bloedgroep A bijv. dominanter is over bloedgroep O. Waarbij ik hem onder de neus drukte dat bijna 40% van de Nederlandse bevolking bloedgroep O heeft x) Hij wilde of kon me niet uitleggen hoe dat kwam.
    Zelf heb ik O+, mijn vader A+ en m'n moeder had bij mijn geboorte O- en heeft nu A+ :')
    -bloedgroep van mijn moeder was veranderd door beenmergtransplantatie wegens leukemie-

    Welke bloedgroep hebben jullie? :]
    -En zijn er bloeddonoren hier die wat over hun ervaring willen vertellen? Ik wil graag bloed of plasma doneren maar ik vind het eng ;x

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 15:31 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik had A of O, maar ik weet het niet precies meer, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AB (:


    comfort in c h a o s

    Bates schreef:
    AB (:

    + Hoe komt het overigens dat je moeders bloedgroep is veranderd na jouw geboorte?

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 19:59 ]


    Ex astris, sciencia

    O+


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weet ik niet ;x


    26 - 02 - '16

    A negatief. Wat best sucked.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    A+, als ik het goed heb.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    O negatief, volgens mij.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Geen idee.
    Mijn vader is bloeddonor. Je gaat eheen krijgt drinken en je gaat in een stoel zitten. Dan prikken ze en geven ze een aantal liter bloed af. Verbandje en uets lekkers klaar. Dat is eens in de twee maanden. Papa is er mee gestopt. Blijkt dat ze jou vrijwillige bloed verkopen aan ziekenhuizen oftewel ze krijgen geld voor jou vrijwilligheid. Daarom wil ik niet doneren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik weet dat mijn vader A negatief heeft, mijn moeder O negatief, mijn zus O positief en ik A positief. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Geen idee. :'D


    wat was dit ookalweer

    0 (het is nul (AB0-systeem), niet ó) +
    Heb het zelf mogen testen op mijn opleiding vorig jaar. Erg leuk om zelf te testen.

    Mijn oma geeft een paar keer per jaar bloed. Het wordt met een dikke naald geprikt en duurt ongeveer een half uurtje, ligt er aan hoeveel je wilt geven per keer. Na die tijd moet je even rusten en dan kan je weer gaan.

    Hoe kan het dat je moeder van bloedgroep veranderd is, als ik vragen mag.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 20:38 ]

    Ik heb O+ !


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb geen idee, maar ik ben toevallig morgen van plan om een afspraak te maken voor bloeddonor. Ik ben ook al orgaandonor (keuze 1) en wil dit graag ook doen. Heb laatst me opgegeven via zo'n formulier en informatie aangevraagd. (:

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 21:22 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    A positief hier. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it