• Ik weet niet precies in welk subforum dit hoort
    Ik had laatst met een leraar een discussie over bloedgroepen, hij zei dat bloedgroep A bijv. dominanter is over bloedgroep O. Waarbij ik hem onder de neus drukte dat bijna 40% van de Nederlandse bevolking bloedgroep O heeft x) Hij wilde of kon me niet uitleggen hoe dat kwam.
    Zelf heb ik O+, mijn vader A+ en m'n moeder had bij mijn geboorte O- en heeft nu A+ :')
    -bloedgroep van mijn moeder was veranderd door beenmergtransplantatie wegens leukemie-

    Welke bloedgroep hebben jullie? :]
    -En zijn er bloeddonoren hier die wat over hun ervaring willen vertellen? Ik wil graag bloed of plasma doneren maar ik vind het eng ;x

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 15:31 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Ik hoop maar dat dat niet echt de verklaring is (cat)


    Theater-, Film- en Televisiewetenschappen aan de universiteit van Utrecht. Het was dat of geneeskunde in Leiden. Werd uitgeloot voor geneeskunde en dus werd het dat, haha. Gelukkig leek het mij allebei even leuk. En nu zal ik braaf zijn en stoppen met offtopic gaan (A)


    Happy Birthday my Potter!

    Freljords schreef:
    (...)No it's not. Chemistry is! Nuja ik vond de gen dingen ook wel altijd interessant, tot het moment ze begonnen met de zaken uit de biologie te geven die me niet interesseerde. Ik haat celleer. (no_chears)



    BIOCHEMIE!


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)


    BIOCHEMIE!


    Of ga gewoon voor talen, dan zit je niet met al dat begrijpen, da's gewoon blokwerk. Muuuuuch better.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Of ga gewoon voor talen, dan zit je niet met al dat begrijpen, da's gewoon blokwerk. Muuuuuch better.


    Blokken is voor peuters


    Ik weet dat het dan zijn moet zijn in plaats van is in die zin.


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Blokken is voor peuters


    Ik weet dat het dan zijn moet zijn in plaats van is in die zin.


    Ik blok liever alle spellingsregels van het Pools uit mijn hoofd dan dat ik moet proberen te begrijpen wat het verschil is tussen een ion-binding en een covalente-binding of hoe een bacterie eruit ziet. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    -shit. foutje-

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 15:31 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb geen idee :') Ik weet ook niet wat mijn ouders hebben eigenlijk.

    Geen freaking idee. Best slecht eigenlijk. Je hoort te weten wat voor bloedtype je hebt. Maar mijn moeder denkt dat ik A heb.


    -

    Ik heb 0, maar geen flauw idee of het positief of negatief is, volgens mij positief.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik weet het niet terwijl ik het eigenlijk wel zou moeten weten aangezien ik meerdere keren ben geopereerd. Het is dan ook wel ergens bekend, maar niet bij mij!


    'Nobody said it was easy

    Ik dacht altijd dat ik O negatief had, maar mijn moeder zei dat dit niet zo is. Volgens haar heb ik A of B dus ik weet het niet, eigenlijk.


    Physics is awesome

    O+

    Ik ben bloed en bloedplaatjes donor. Stelt niks voor, zitten, prikje, wachten en na 10 minuten sta je weer buiten.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 20:30 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik wil al zo'n tien jaar mijn bloedgroep weten...


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ik het me goed herinner, is mijn bloedgroep A positief. Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht om donor te worden. Naalden zijn niet echt mijn ding zeg maar.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik heb geen idee eigenlijk


    Alleen maar tranen van geluk