• Ik heb m'n haar gekleurd en het is een beetje verkeerd uitgevallen vrees ik. Ik heb oorspronkelijk bruin haar.



    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    Ik verveelde me. Wat kan je zeggen. En ik heb al mensen gezien die het gedaan hebben. (joehoe)


    Hm!


    quidquid excusatio prandium pro

    Bellissimo schreef:
    (...)

    Heb je -je toen maar vermaakt met Photoshop? :Y)
    Nee het is een pruik die ik heb besteld voor mn cosplay. Het topic aanmaken was uit verveling. Maar er moet altijd weer eens een smarty pants een opmerking maken voor de goedgelovige zieltjes binnenstappen. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind bruin sowieso een mooiere haarkleur dan blond, en het staat jou ook zeker veel beter.
    Anyways, fouten of misrekeningen maken we allemaal wel eens dus ik zou het weer terugkleuren als het je niet bevalt (;

    Edit: ik ben dus zo'n goedgelovig zieltje ^^

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 19:44 ]


    Not all those who wander are lost.

    Afgezien van het feit dat het een pruik is vind ik het je nog niet zo heel slecht staan.

    Maar dat is misschien omdat ik een jongen ben die er geen verstand van heeft.(joehoe)


    Queer zijn is gewoon alles

    Freljords schreef:
    (...)Nee het is een pruik die ik heb besteld voor mn cosplay. Het topic aanmaken was uit verveling. Maar er moet altijd weer eens een smarty pants een opmerking maken voor de goedgelovige zieltjes binnenstappen. (no_chears)

    I love to be a smarty pants. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Als je je haar ooit echt blond verft, doe het dan tenminste donkerblond in plaats van dat wit, want dat wit vind ik eerlijk gezegd niet zo mooi. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    Als je je haar ooit echt blond verft, doe het dan tenminste donkerblond in plaats van dat wit, want dat wit vind ik eerlijk gezegd niet zo mooi. ^^
    Ik sta ook niet met blond, geloof me.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mulleroni schreef:
    (...)
    I love to be a smarty pants. :Y)
    (puh)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    SkywaIker schreef:
    Ik vind bruin sowieso een mooiere haarkleur dan blond, en het staat jou ook zeker veel beter.
    Anyways, fouten of misrekeningen maken we allemaal wel eens dus ik zou het weer terugkleuren als het je niet bevalt (;

    Edit: ik ben dus zo'n goedgelovig zieltje ^^
    Ah nu heb ik er ook nog mijn plezier in. (wbw)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Debbaut schreef:
    Afgezien van het feit dat het een pruik is vind ik het je nog niet zo heel slecht staan.

    Maar dat is misschien omdat ik een jongen ben die er geen verstand van heeft.(joehoe)
    Het valt wel mee hoor, maar ik vind het niet echt passen omdat mijn huid veel te licht is en mn wenkbrauwen veel te donker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    (...)Ik sta ook niet met blond, geloof me.



    Maar da's geen donkerblond, dat is lichtblond. Donkerder dan die andere pruik, natuurlijk, maar niet echt donkerblond.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Freljords schreef:
    (...)Het valt wel mee hoor, maar ik vind het niet echt passen omdat mijn huid veel te licht is en mn wenkbrauwen veel te donker.


    Dat is waar.


    Queer zijn is gewoon alles

    Freljords schreef:
    (...)Ah nu heb ik er ook nog mijn plezier in. (wbw)


    Er wordt hier even heel schaamteloos gebruik gemaakt van mijn zwakte XD


    Not all those who wander are lost.

    Freljords schreef:
    (...)Het valt wel mee hoor, maar ik vind het niet echt passen omdat mijn huid veel te licht is en mn wenkbrauwen veel te donker.


    Bestaat er niks om je wenkbrauwen mee te kleuren? Dat zou je inmiddels wel verwachten met al die vrouwen die hun haren verven.


    Not all those who wander are lost.

    TateLangdon schreef:
    (...)
    van licht naar donkerder is niet zo moeilijk. daarbij verschillen bruin en blond niet zoveel tinte van elkaar, dus dat bedoelde ik ook niet. maar als je zo licht haar wilt als die pruik, moet je het ontkleuren, niet verven. Zelf ben ik van rood, naar zulk wit blond haar gegaan. Daarvoor heb ik het zes keer voor moeten onkleuren. nu is rood ook wel een hele moeilijke kleur, maar dat geld ook voor zo enorm donker bruin haar en zwart. dat krijg je niet in een verfbeurt wit.


    Jeetje, wat lul je nou allemaal. Pak gewoon een verfpot en leg het ondersteboven op je hoofd. T_T


    Some people are art and do art at the same time