• Ik heb m'n haar gekleurd en het is een beetje verkeerd uitgevallen vrees ik. Ik heb oorspronkelijk bruin haar.



    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mulleroni schreef:
    (...)
    I love to be a smarty pants. :Y)


    Ik wou je eerste bericht quoten want mijn goedgelovige zieltje trapte er in. Toen ik verder las, werd ik des te meer op het feit gedrukt dat ik nogal goedgelovig ben. :W

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 20:47 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pulchre schreef:
    (...)

    Jeetje, wat lul je nou allemaal. Pak gewoon een verfpot en leg het ondersteboven op je hoofd. T_T


    Wat mooi verwoord.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Puzzlette schreef:
    (...)

    Ik wou je eerste bericht quoten want mijn goedgelovige zieltje trapte er in. Toen ik verder las, werd ik des te meer op het feit gedrukt dat ik nogal goedgelovig ben. :W

    Maar mijn berichtje is juist dat ik het niet geloof? x)


    Pretty is just a pretty word.

    De pruik is awesome ;3


    26 - 02 - '16

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Maar mijn berichtje is juist dat ik het niet geloof? x)


    Ik twijfelde tussen pruik of een slechte kleuring, hoewel ik toch het meest aan slechte kleuring dacht x'], dus je bericht is wel van mij op toepassing. Met name 't tweede deel. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Puzzlette schreef:
    (...)

    Ik twijfelde tussen pruik of een slechte kleuring, hoewel ik toch het meest aan slechte kleuring dacht x'], dus je bericht is wel van mij op toepassing. Met name 't tweede deel. :Y)

    Ah op die manier! ;'D


    Pretty is just a pretty word.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Bestaat er niks om je wenkbrauwen mee te kleuren? Dat zou je inmiddels wel verwachten met al die vrouwen die hun haren verven.
    Ja dat bestaat wel,maar dat is volgens mij permanent. Met mijn wenkbrauwen zit ik nu niet in voor die conventie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    (...)Ja dat bestaat wel,maar dat is volgens mij permanent. Met mijn wenkbrauwen zit ik nu niet in voor die conventie.



    Dat lijkt me inderdaad niet handig :')


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)


    Dat lijkt me inderdaad niet handig :')
    Of er zoiets tijdelijks bestaat, weet ik eigenlijk niet. Ik ga er in ieder geval mijn geld niet aan verspillen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maar ik vind je haarkleur wel heel erg mooi (de bruine lol) Ik ben zelf blond, maar wil het eigenlijk weer bruin, maar dan word het nooit zo mooi vind ik,


    Alleen maar tranen van geluk

    Aoki schreef:
    Maar ik vind je haarkleur wel heel erg mooi (de bruine lol) Ik ben zelf blond, maar wil het eigenlijk weer bruin, maar dan word het nooit zo mooi vind ik,
    Ik ben stiekem ook wel erg tevreden met mijn natuurlijk haarkleur. Ik heb een tijdje vaak mn haar gekleurd en op het einde deed ik het opnieuw bruin, voor de kleuring te laten uitgroeien. Dat bruin gaf me toch ook nooit voldoening tot nu, want nu is het mijn volledige naturel en ik vind het echt een leuke schijn hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    (...)Of er zoiets tijdelijks bestaat, weet ik eigenlijk niet. Ik ga er in ieder geval mijn geld niet aan verspillen.


    Of je plakt er van die borstelige neppers bovenop x'D


    Not all those who wander are lost.

    No thanks.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    (...)Ik ben stiekem ook wel erg tevreden met mijn natuurlijk haarkleur. Ik heb een tijdje vaak mn haar gekleurd en op het einde deed ik het opnieuw bruin, voor de kleuring te laten uitgroeien. Dat bruin gaf me toch ook nooit voldoening tot nu, want nu is het mijn volledige naturel en ik vind het echt een leuke schijn hebben.


    Ik ben van mezelf donkerblond, lichtbruin, maar heb het dus geblondeerd, maar als ik het bruin wil verven (en dan ook echt een donkere bruin) wordt het heel snel grijzig, doordat ik nu zo blond ben, meh. Of het word rood, en dat is al helemaal niet de bedoeling haha! Blond staat je trouwens ook wel!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind dit echt een geweldige joke ><
    Ik vind het eigenlijk best wel obvious dat dat blonde een pruik is :X en het bruine is echt veeeeeeeel mooier


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.