• Ja, ik moet het kwijt:
    Quizlet is een fijne site!

    Ik zat net op een andere site waar ik een forum aanmaakte over iets waar ik over inzat. In mijn tekst had ik een keer het woord 'zecht' geschreven. Gevolg:
    Elk individueel bericht die geplaatst werd bestond uit een enkel woord, afwisselend van 'Zecht' tot 'Zegt'.
    Er werd gewoon niet geluisterd naar wat ik vertelde! Toen ik een ander topic aanmaakte om hun duidelijk te maken waarom ik dit had gedaan (jaja, ik werd er persoonlijk op aangevallen via de mail en andere topics) werd er weer continu een spellingcontrole gedaan op elk bericht wat ik plaatste. Ondanks dat ik vertelde dat ik dyslexie had, knokte op school om mijn verslagen dusdanig goed te maken dat ze werden nagekeken* en dat het égt moeilijk was om goed te schrijven, gingen ze alsnog alles verbeteren.

    En ik kom hier online, klets gezellig met mensen en ik voel me meteen een stuk beter.
    Punt van het verhaal:

    Q doet het toppie ^^
    (en ja, ik moest nog even mijn ei kwijt. Toegegeven! Haha)


    *verslagen op het HBO met 3 of meer spelling/grammatica/interpunctie fouten per bladzijde worden niet nagekeken. Je krijgt dus ook geen feedback.

    *echt (cat)

    No, just kidding. Op Quizlet zullen ze ook je fouten verbeteren, hoor, alleen voegen ze wel altijd iets nuttigs toe aan hun reactie wat te maken heeft met de inhoud van het topic.


    Your make-up is terrible

    Well, ze kunnen er hier ook wat van, hoor. Maar fijn dat jij dit nog niet hebt ervaren op Quizlet dan. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Anomaly schreef:
    Well, ze kunnen er hier ook wat van, hoor. Maar fijn dat jij dit nog niet hebt ervaren op Quizlet dan. :Y)

    Same, haha. Maar ze heeft dan ook maar dertien post dus ik denk dat ze meer ''de andere kant'' van Quizlet bedoelt. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Anomaly schreef:
    Well, ze kunnen er hier ook wat van, hoor. Maar fijn dat jij dit nog niet hebt ervaren op Quizlet dan. :Y)


    i put the fun in funeral

    Gosh wat een stelletje heikneuters daar zeg. Als je een spelfout maakt is dat toch geen probleem. Als de tekst onleesbaar wordt door de vage schrijfwijzen oké, maar dat is echt belachelijk. Ben blij dat dat hier niet gebeurd. Ben zelf ook dyslectisch en ken je probleem helemaal (bij universitaire papers gelden ongeveer dezelfde regels over spelling, grammatica, interpunctie en zinsbouw). Gelukkig waren er vorige keer een heel aantal Qers die mijn paper voor mij na wilden kijken. Go Q _O_

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 17:16 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Same, haha. Maar ze heeft dan ook maar dertien post dus ik denk dat ze meer ''de andere kant'' van Quizlet bedoelt. x)


    Tja, dit is dan ook niet mijn enige account tbh ;')
    Ik heb gemerkt dat ze er hier ook wat van kunnen, maar het gaat er een stuk subtieler aan toe en vaak onderbouwen ze het ook (of geven ze er op een andere manier een positieve draai aan).

    MissSwan schreef:
    Gosh wat een stelletje heikneuters daar zeg. Als je een spelfout maakt is dat toch geen probleem. Als de tekst onleesbaar wordt door de vage schrijfwijzen oké, maar dat is echt belachelijk. Ben blij dat dat hier niet gebeurd. Ben zelf ook dyslectisch en ken je probleem helemaal (bij universitaire papers gelden ongeveer dezelfde regels over spelling, grammatica, interpunctie en zinsbouw). Gelukkig waren er vorige keer een heel aantal Qers die mijn paper voor mij na wilden kijken. Go Q _O_


    Wauw, dat is egt tof dat ze je daarmee hebben willen helpen! Haha, weet ik waar ik terecht zou kunnen in de toekomst ;')

    BarkingTree schreef:
    (...)

    Wauw, dat is egt tof dat ze je daarmee hebben willen helpen! Haha, weet ik waar ik terecht zou kunnen in de toekomst ;')


    Psst, het is echt met ch c;

    Ja, ik had gewoon een topic aangemaakt en daar het probleem neergezet met de vraag of iemand bereid was het voor mij na te kijken. Meerderen hebben dat gedaan en ik had gewoon de volle punten voor de spelling etc. wat een eindcijfer 7 opleverde. Prima begin van mijn studie dus ^^ De vorige heb ik na laten kijken door mijn moeder en moet ik nog terug krijgen en de komende zal ik waarschijnlijk weer hier na laten kijken. Eén van de mensen had namelijk al aangegeven dat ik best vaker aan mocht kloppen met dat probleem.


    Happy Birthday my Potter!

    Wat flauw. Laat me raden: gosupermodel.nl? (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Anomaly schreef:
    Well, ze kunnen er hier ook wat van, hoor. Maar fijn dat jij dit nog niet hebt ervaren op Quizlet dan. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ach, mensen hebben altijd commentaar, of het nou om je spelling en grammatica gaat of over hetgeen wat je zegt. Ik zelf zit al een poosje op Quizlet, en vind de negativiteit niet eens zo heel erg. Het is zo erg zoals je het zelf maakt. (net zoals in het gewone leven natuurlijk)
    Gelukkig vind je het zo leuk op Q!


    Alleen maar tranen van geluk

    Hehe sinds ik op q zit is mn nederlands met 2 niveaus gestegen ^^ grammarnazis zijn ool handig.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Volgens mij gaat het voornamelijk om de sfeer binnen het forum en dat die goed is, en daar ben ik het mee eens. Natuurlijk zijn er ook mensen die wat minder leuk op dingen reageren, maar over het algemeen vind ik mijn mede-Quizletters erg aardig (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Puzzlette schreef:
    Wat flauw. Laat me raden: gosupermodel.nl? (cat)

    Die opmerking maakt mijn dag. c:

    En balen dat ze zo op je reageerden daar. Ik vind het echt laag gedrag, zeker als je er niets aan kan doen.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Wat stom van ze. Maar ik ben blij dat je het hier zo leuk vindt. ;)

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 13:17 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?