• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Ik wil nog niet opstaan :c.

Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

Ik sinds 8 uur al aan het werk. Damn.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Teelefoon dood, kon er ook nog wel bij.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ugh.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Hoe moet ik nou aan mijn vakken van het vavo gaan werken als ik nog geen boeken heb? :')

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Waarom voegen mensen je toe als vriend zonder dat ze je kennen? Dit is zoooo irritant en gebeurd zooo vaak. :/

Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

Ik haat het hier

"Ignite, my love. Ignite."

Gelukkig ben ik niet achterlijk

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Ik heb zo'n gevoel dat én Stadskanaal, én Parc Sandur 'm niet gaan worden. Hmpf, ik haat afwachten. :/

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Why do I have this effin' headache.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Puzzlette schreef:
    Ugh.

26 - 02 - '16

'Samantha waarom heb je die twee gasten op je achtergrond?'
    Ik geef nooit meer iemand mijn telefoon. Niemand krijgt mijn mobiel meer in zijn handen.

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

500 honden rassen aan het einde van het schooljaar kennen... juist ik weet er misschien al 100?? Jesus sommige Namen kan ik niet eens uitspreken laat staan onthouden(cat)

you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

Sigil schreef:
    Gelukkig ben ik niet achterlijk

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Laat de beelden alsjeblieft stoppen. Ik kan me niet concentreren met alles wat door mijn hoofd spookt.

Travel far enough, you'll meet yourself