• Oké, waarom is er nog geen NCIS fantopic? D:


    Wel even ter verduidelijking: Ik heb het in dit topic niet over NCIS LA, maar over de andere NCIS. ^^




    Dus, dames en heren! Ik presenteer u: HET NCIS FANTOPIC!

    Praat hier over NCIS. Fangirl over alle leuke momenten, maar er zijn natuurlijk ook de minder leuke momenten.
    NCIS, een geweldig programma! Ben jij ook fan?



    Ik ben fan!
    Naam
    Yolanda
    Nancy
    Inge
    Kyle
    Tialda
    Kim
    Chloë
    F.
    Céline
    Erieka
    Linda
    Nicoline
    Felicia
    Quizletnaam
    Gibbs
    Herzschmerz
    Square
    KillianHook
    Scribe
    Lindir
    Sempre
    Kili
    Eunomia
    GrumpyCat
    Elros
    Andersen
    StephenFry
    Favoriete personage
    DiNozzo, Gibbs
    Abby, DiNozzo, Ducky, Gibbs, McGee, Palmer, Ziva
    Abby
    Abby
    Abby, DiNozzo, Gibbs, McGee
    Abby, DiNozzo, Gibbs
    Abby
    Abby, DiNozzo, Ducky, Gibbs, McGee, Ziva
    Abby, DiNozzo, Gibbs, Ziva
    Abby, Gibbs
    Abby, DiNozzo, Ducky, McGee
    Ziva
    Ducky



    Graag wil ik jullie wel vragen om spoilers te plaatsen onder een spoilerknop. Is wel zo netjes, denk ik. (:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 22:24 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Maovesa schreef:
    (...)
    Oh please God no D:
    I just searched. Er bestaan 11 fanfics Ducky/Palmer... Ik heb ook 26 werken binnen Gibbs/Ducky.
    1780 BINNEN DINOZZO/GIBBS HEVDQJAHKVHCH. Daartegenover staat 81 Abby/Gibbs. Zelfs McGee/Gibbs heeft meer werken dan Abby/Gibbs... (139)



    Weet je wat? Ik ga slapen. Ik wil dit gewoon niet weten. :'D Het is té raar! XD

    Weltrusten. :')

    Oke, er is eigenlijk geen enkele smiley die kan weergeven hoe raar ik dit vind, lolol


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Goodnight, panda


    16 - 09 - '17

    DiNozzo schreef:
    (...)


    Weet je wat? Ik ga slapen. Ik wil dit gewoon niet weten. :'D Het is té raar! XD

    Weltrusten. :')

    Oke, er is eigenlijk geen enkele smiley die kan weergeven hoe raar ik dit vind, lolol

    Weltrusten. I kind of ship DiNozzo/Gibbs now I've read a few. They do know each other the longest -well, aside from Abby and Ducky, and those two just don't work with Gibbs for me- but oh well... Ik vind Ducky/Palmer in ieder geval raarder

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 22:42 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het staat Michael Weatherly overigens totaal niet om kaal te zijn. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Het staat Michael Weatherly overigens totaal niet om kaal te zijn. :'D

    Idd.
    Nu ga ik ff terug lezen. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    DiNozzo schreef:
    Het staat Michael Weatherly overigens totaal niet om kaal te zijn. :'D


    Wait, what? Het staat hem een beetje, maar zijn haar! Waar is dit van? D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Yo, kan je mijn username veranderen?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Maovesa schreef:
    (...)
    Wait, what? Het staat hem een beetje, maar zijn haar! Waar is dit van? D:


    Dunno. Ik ging eerst Mark Harmon googlen om te kijken hoe oud hij is (63), en toen ging ik plaatjes van hem bekijken en kwam ik erachter dat ie niet eens zo lelijk was vroeger. But that was actually pretty obvious, want mannen van 63 kunnen er slechter uitzien dan dat Mark doet.
    En toen ging ik Michael googlen en toen kwam ik op dat plaatje uit. Was op een premiere van weetikveelwat. So yeah... Toen wilde ik het met jullie delen en nu ga ik écht naar bed. (krul)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Nancy
    Done!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    @Nancy
    Done!
    Thanks!
    Goodnight! (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Dunno. Ik ging eerst Mark Harmon googlen om te kijken hoe oud hij is (63), en toen ging ik plaatjes van hem bekijken en kwam ik erachter dat ie niet eens zo lelijk was vroeger. But that was actually pretty obvious, want mannen van 63 kunnen er slechter uitzien dan dat Mark doet.
    En toen ging ik Michael googlen en toen kwam ik op dat plaatje uit. Was op een premiere van weetikveelwat. So yeah... Toen wilde ik het met jullie delen en nu ga ik écht naar bed. (krul)

    Mark heeft ooit twee jongens gered uit een brandende auto (in 1996, mijn geboortejaar :3) door de voorruit in te slaan. En hij probeerde zijn neefje te adopteren toen de moeder van dat neefje (volgens mij was het Marks zus) drugsverslaafd en zo bleek te zijn. Uiteindelijk liet hij de zaak vallen, waarom? Geen idee.
    But Mark is a really good guy :Y)
    Besides, who doesn't want to look at this?

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 22:50 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maovesa schreef:
    (...)
    Mark heeft ooit twee jongens gered uit een brandende auto (in 1996, mijn geboortejaar :3) door de voorruit in te slaan. En hij probeerde zijn neefje te adopteren toen de moeder van dat neefje (volgens mij was het Marks zus) drugsverslaafd en zo bleek te zijn. Uiteindelijk liet hij de zaak vallen, waarom? Geen idee.
    But Mark is a really good guy :Y)
    Besides, who doesn't want to look at this?

    Is dit op TV of echt?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Is dit op TV of echt?

    Hoe bedoel je op TV of echt?



    In kleur nog beter :Y)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 23:06 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Zo, hij zag er niet verkeerd uit zeg


    16 - 09 - '17

    Maovesa schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je op TV of echt?



    In kleur nog beter :Y)
    Wat je schreef. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.