• Oké, waarom is er nog geen NCIS fantopic? D:


    Wel even ter verduidelijking: Ik heb het in dit topic niet over NCIS LA, maar over de andere NCIS. ^^




    Dus, dames en heren! Ik presenteer u: HET NCIS FANTOPIC!

    Praat hier over NCIS. Fangirl over alle leuke momenten, maar er zijn natuurlijk ook de minder leuke momenten.
    NCIS, een geweldig programma! Ben jij ook fan?



    Ik ben fan!
    Naam
    Yolanda
    Nancy
    Inge
    Kyle
    Tialda
    Kim
    Chloë
    F.
    Céline
    Erieka
    Linda
    Nicoline
    Felicia
    Quizletnaam
    Gibbs
    Herzschmerz
    Square
    KillianHook
    Scribe
    Lindir
    Sempre
    Kili
    Eunomia
    GrumpyCat
    Elros
    Andersen
    StephenFry
    Favoriete personage
    DiNozzo, Gibbs
    Abby, DiNozzo, Ducky, Gibbs, McGee, Palmer, Ziva
    Abby
    Abby
    Abby, DiNozzo, Gibbs, McGee
    Abby, DiNozzo, Gibbs
    Abby
    Abby, DiNozzo, Ducky, Gibbs, McGee, Ziva
    Abby, DiNozzo, Gibbs, Ziva
    Abby, Gibbs
    Abby, DiNozzo, Ducky, McGee
    Ziva
    Ducky



    Graag wil ik jullie wel vragen om spoilers te plaatsen onder een spoilerknop. Is wel zo netjes, denk ik. (:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 22:24 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Jij wilt gewoon dat Tony single blijft, of niet? ;O haha


    Haha, ook. Maar ik vind haar er zo oud uit zien...


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Haha, ook. Maar ik vind haar er zo oud uit zien...


    Ik vind het wel meevallen eigenlijk. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Abby staat echt bij iedereen als favoriete personage behalve bij jou, Yolanda. Arme Abby. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Abby staat echt bij iedereen als favoriete personage behalve bij jou, Yolanda. Arme Abby. :'D


    Sorry... x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha


    16 - 09 - '17

    Er is nu ook een NCIS New Orleans (of zoiets.)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    Er is nu ook een NCIS New Orleans (of zoiets.)


    I knooooow! Ik had gisteren op sbs6 een aflevering gezien waar NCIS gewoon inspeelde, maar die gasten van NIS dus ook. En tijdens de reclame zag ik dat zij een nieuwe iets zijn van de NCIS. Dus nu is er NCIS, NCIS LA en NIS! Hoewel ik NIS op zich wel leuk zal vinden, want ik kreeg vanuit de reclame de indruk dat NCIS daar ook gewoon in spelen zal.
    NCIS LA blijf ik een stuk minder leuk vinden. :'D haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    I knooooow! Ik had gisteren op sbs6 een aflevering gezien waar NCIS gewoon inspeelde, maar die gasten van NIS dus ook. En tijdens de reclame zag ik dat zij een nieuwe iets zijn van de NCIS. Dus nu is er NCIS, NCIS LA en NIS! Hoewel ik NIS op zich wel leuk zal vinden, want ik kreeg vanuit de reclame de indruk dat NCIS daar ook gewoon in spelen zal.
    NCIS LA blijf ik een stuk minder leuk vinden. :'D haha
    Me to!
    Alleen ik dacht dat het een typefout was het NIS, maar niet dus.

    Hé, gisteren keek ik ook! Ik mag Bishop ook niet echt, whahahaha. Give me Ziva back!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Me to!
    Alleen ik dacht dat het een typefout was het NIS, maar niet dus.

    Hé, gisteren keek ik ook! Ik mag Bishop ook niet echt, whahahaha. Give me Ziva back!


    Too*
    Ghehe sorry. Ik moest het even verbeteren. :')

    Naja ik vind Bishop niet heel vervelend. Het was even wennen, maar hoe meer ik keek met Bishop erin, hoe leuker ik haar vond. Natuurlijk blijft Ziva ook voor mij de #1, maar Bishop is ook niet slecht.
    Hoewel ik toe moet geven SPOILER SEIZOEN 12 EPISODE 6!
    Als Keate vaker komt, zal ze denk ik samen met Ziva op de #1 plek staan. Keate is cool c:


    En NIS is geen spelfout, haha. ^^

    Momenteel kijk ik ook weer NCIS maar dan op Net5. Alleen wel reuze jammer hoor. Eerst deden ze de afleceringen op chronologishe volgorde, maar de aflevering van vanavons is plotseling eentje die pas veeeeeel later zou moeten komen...
    Och naja. NCIS is NCIS. (krul)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Too*
    Ghehe sorry. Ik moest het even verbeteren. :')

    Naja ik vind Bishop niet heel vervelend. Het was even wennen, maar hoe meer ik keek met Bishop erin, hoe leuker ik haar vond. Natuurlijk blijft Ziva ook voor mij de #1, maar Bishop is ook niet slecht.
    Hoewel ik toe moet geven SPOILER SEIZOEN 12 EPISODE 6!
    Als Keate vaker komt, zal ze denk ik samen met Ziva op de #1 plek staan. Keate is cool c:


    En NIS is geen spelfout, haha. ^^

    Momenteel kijk ik ook weer NCIS maar dan op Net5. Alleen wel reuze jammer hoor. Eerst deden ze de afleceringen op chronologishe volgorde, maar de aflevering van vanavons is plotseling eentje die pas veeeeeel later zou moeten komen...
    Och naja. NCIS is NCIS. (krul)
    Ik vergeet dat steeds, whahhaa.

    Muh, ik heb gisteren al gekeken ;p


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Ik vergeet dat steeds, whahhaa.

    Muh, ik heb gisteren al gekeken ;p


    Ik kijk iedere avond en baal best wel dat t geen 2 afleveringen meer zijn, maar eerst een NCIS LA en dan pas NCIS. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Ik kijk iedere avond en baal best wel dat t geen 2 afleveringen meer zijn, maar eerst een NCIS LA en dan pas NCIS. :p
    Puh, dat is stom!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Puh, dat is stom!


    I know! Ö


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    I know! Ö
    Zijn er elke dag afleveringen op ...?
    Dan kan ik vaker gaan kijken, xp.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Zijn er elke dag afleveringen op ...?
    Dan kan ik vaker gaan kijken, xp.


    Iedere doordeweekse dag om 19.35 uur. Dus niet in het weekend. En op dinsdag is het ook vanaf 20.30 uur op SBS6. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •