• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - DiNozzo - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Soothsayer - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - dArtagnan - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 16:31 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn cosplay is zo goed als af. Jippie. Enkel nog een touwtje rond mijn koker en ik ben er klaar voor.


    Ik heb hier wel mijn pruik niet aan en ik draag dan nog een zwarte panty met andere schoenen hier onder. Het spuiten is dus een beetje gefailed, maar ik ben er nog steeds super blij mee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sorry dat ik trouwens heel de tijd over mijn cosplay bezig ben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Da's echt gaaf!

    Kwam even casually binnendringen. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het er heel vet uitzien! Ik heb het vast gemist, maar waarvoor heb je het gekocht? (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik vind het echt zó gaaf!


    Your make-up is terrible

    Dankjewel. Ik kocht het voor een conventie (FACTS) waar ik volgende week naar toe ga. Het was wel even stressen, want dit weekend was het enige weekend dat ik er nog iets aan kon doen en alles moest nog gekleurd worden. Natuurlijk kwam ik dan ook niet toe met mijn spuitbussen enzo. Ik ben echt zo blij dat mn mama met zoveel heeft geholpen, want zij heeft alles genaaid enzo.

    Pff sommige mensen zijn trouwens echt dom. Ik post op een cosplay groep van België waar ik inzit dat je beter geen textiel spray koopt, maar alles gewoon schildert omdat die sprays echt brol zijn, krijg ik als reactie 'waarom zou je zo'n spray gaan gebruiken? Je gebruikt beter verf."
    Nee je meent hem, dat zeg ik toch?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind die cape echt superawesome. Echt wauw


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Weet iemand misschien een goede blogsite? Geen Tumblr, haha. Ik wil graag een blog maken over hardlopen en gezond eten, maar ik heb werkelijk geen idee waar.


    Your make-up is terrible

    Geen idee. Sorry.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zouden jullie ook even hier willen kijken? ;3

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 19:47 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zou Wordpress of Blogspot gebruiken. En mijn naamsuggestie heb ik al doorgegeven haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik krijg mezelf niet aangemeld op Wordpress. Elke keer als ik op aanmelden druk, laad hij, maar er gebeurd verder niks. Hij blijft op dezelfde pagina als hij klaar is met laden en ik krijg geen mail.


    Your make-up is terrible

    Vier bladzijden? Teruglezennnn c:


    Tijd voor koffie.

    Pff ik ben weer continu aan het snoepen. Ik heb echt geen karakter.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    MT, vanwaar al die dieren trouwens achter de namen? :'D