• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - DiNozzo - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Soothsayer - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - dArtagnan - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 16:31 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Escapism -> DiNozzo :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Late mijn-topics :3

    Hikikomori -> Soothsayer


    26 - 02 - '16

    Walk into the club, like what up..


    We're all mad here.

    Hallo iedereen!


    16 - 09 - '17

    Haaaai


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sorry als ik usernames ben vergeten aan te passen, ik was vergeten dat dit topic van mij was. :'D

    Hoe is het met iedereen?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 19:35 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Sorry als ik usernames ben vergeten aan te passen, ik was vergeten dat dit topic van mij was. :'D

    Hoe is het met iedereen?


    Goed en met jou?


    16 - 09 - '17

    Is me al een paar keer overkomen dat iemand me met prive nummer belt. Maar dat durf ik nooit op te nemen. En het is elke keer rond deze tijd. Geen idee wie t is O.o


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Is me al een paar keer overkomen dat iemand me met prive nummer belt. Maar dat durf ik nooit op te nemen. En het is elke keer rond deze tijd. Geen idee wie t is O.o


    Dat heb ik ook een keer gehad, iemand met privé nummer die me altijd rond elf uur in de voormiddag belde, ik nam nooit op. Mijn vader heeft ooit eens opgenomen en dat was een Fransman, uiteindelijk heb ik die nummer gewoon geblokkeerd.


    16 - 09 - '17

    Bah, ik heb weer eens allemaal vlekjes voor mijn ogen, zo erg dat ik niet eens kan lezen wat ik nu typ. Ik moet mijn laptop maar snel aan de kant doen, want ik weet zeker dat ik vannacht ongesteld ga worden en weer barstende hoofdpijn krijg..


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Sigil schreef:
    Is me al een paar keer overkomen dat iemand me met prive nummer belt. Maar dat durf ik nooit op te nemen. En het is elke keer rond deze tijd. Geen idee wie t is O.o

    Als je abonnoment van je telefoon binnenkort afloopt, kan het ook je provider zijn. :') Ik heb dat ook gehad namelijk, werd steeds gebeld. Zelfs tijdens school. Uiteindelijk m'n vader laten opnemen en het was dus m'n provider met de melding dat m'n abonnoment afloopt binnenkort. :')

    Nonno schreef:
    (...)
    Als je abonnoment van je telefoon binnenkort afloopt, kan het ook je provider zijn. :') Ik heb dat ook gehad namelijk, werd steeds gebeld. Zelfs tijdens school. Uiteindelijk m'n vader laten opnemen en het was dus m'n provider met de melding dat m'n abonnoment afloopt binnenkort. :')


    Ik heb em pas verlengt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben gisteren in Almere in de Primark geslaagd!
    Eerste en laatste keer dat we naar die in Almere gaan, tenzij we gillend gek willen worde.

    Wat ik allemaal heb:
    Panda sokken
    Panda spiegeltje
    Vossen oordopjes
    AC/DC t shirt, back in black!
    Geblokte blouse
    Een streepjes shirt
    Hogwarts shirt
    Hogwarts broek
    Een rokje met van die Schotse kilt patroon x)
    Een hele mooie ring

    Ik ben ook nog dat kind die dat rokje en AC/DC t shirt aan doet naar een bruilofts feest, whaha.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    Ik ben gisteren in Almere in de Primark geslaagd!
    Eerste en laatste keer dat we naar die in Almere gaan, tenzij we gillend gek willen worde.

    Wat ik allemaal heb:
    Panda sokken
    Panda spiegeltje
    Vossen oordopjes
    AC/DC t shirt, back in black!
    Geblokte blouse
    Een streepjes shirt
    Hogwarts shirt
    Hogwarts broek
    Een rokje met van die Schotse kilt patroon x)
    Een hele mooie ring

    Ik ben ook nog dat kind die dat rokje en AC/DC t shirt aan doet naar een bruilofts feest, whaha.


    Klinkt goed allemaal! Ikzelf ben heel erg dol op Schotse rokjes, liep er jaren geleden ook al in rond. Misschien moet ik ook maar naar de Primark om nieuwe te scoren


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb de hik. Ik geef 't aan jou. Jij hebt 't nou! (cat)

    Stomme hik, ga weg!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •