• The 37th Hunger Games



    Welcome at the 37th Hunger Games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    Het is weer tijd voor de hongerspelen in een geheel nieuwe arena met vierentwintig nieuwe tributen. Het is de bedoeling dat jullie vechten in deze arena tot één van jullie over is en tot winnaar kan worden uitgeroepen.
    In totaal zullen en tijdens het bloedbad vier jongens en vier meisjes sterven, wat betekend dat er acht in te vullen meisjes en acht in te vullen jongens zijn. Tussen de doden zullen sowieso geen beroeps uit district één en twee zitten dus die vier tributen moeten sowieso ingevuld worden.
    Verdere sterfte zal bepaald worden aan de hand van of mensen wel reageren (lange tijd niks van je laten horen betekent dus dat je tribuut vermoord mag worden) en of men zich aan de regels houdt. Blijft er een vaste groep over die reageert volgens de regels, dan zal er in eerste instantie gevraagd worden aan de mensen met twee tributen of zij één van de twee willen kiezen om mee verder te gaan. Dit om simpelweg iedereen die goed mee doet de kans te geven zolang mogelijk mee te kunnen RPGen. Uiteindelijk zal er tussen de overgebleven mensen worden geloot wie er dood zal gaan, tot er nog één iemand over is. Dit zal volkomen eerlijk verlopen en noch ik zal mijzelf noch anderen voortrekken.
    Voor wapens en andere spullen bij de hoorn vandaan, moet je mij pben. Dan kunnen we overleg plegen. Denk erbij aan waar je tribuut vandaan komt en hoe ver hij het bloedbad in zal kunnen gaan zonder vermoord te worden. Beroeps kunnen dus makkelijk tot de hoorn gaan waar de beste wapens liggen, maar iemand uit district twaalf zal dat waarschijnlijk niet na kunnen vertellen. Ik zal dus simpelweg kijken of het realistisch genoeg is. Voor populaire wapens als de pijl en boog moet misschien geloot worden, omdat er daar geen honderden van zullen liggen.
    Wanneer je gesponsord wil worden , je tribuut kan bijvoorbeeld ernstig gewond zijn en dus medicijnen nodig hebben, moet je dit even overleggen met mij of XY390. Is het realistisch genoeg, dan krijg je toestemming. Ook als je per se je cijfer van de trainingen wilt kunnen noemen, kan je hiervoor toestemming vragen. Je kan hem ook buiten beschouwing laten. In ieder geval wil ik niet dat iedereen met torenhoge cijfers rondloopt.
    Als er nog vragen zijn, hoor ik dit graag.

    Met vriendelijke groet,
    De spelmaker


    ______________________________________________________________________________

    De Arena:



    Dit jaar vinden de Spelen zich plaats in een wonderlijk landschap. Het is niet zomaar dat de pakken van deze spelen dikker en warmer zijn dan normaal. De Spelen zullen zich afspelen in een winters landschap vol sneeuw en ijs. De arena is omringd door bergen. Je kan deze bergen bereiken, maar het zal je niet veel positieve kanten brengen. In de bergen is er geen voedsel en er is geen water te vinden. Er is veel kans, ook voor ervaren klimmers, te vallen en te sterven, of dood te vriezen aangezien de temperatuur er nog kouder is dan in de rest van de arena. Het is vroeg donker omdat de zon achter de bergen staat en het is hierdoor ook laat licht. Sneeuw zal regelmatig vallen, maar door de bescherming van de bergen zal een sneeuwstorm niet dagelijks voorkomen, hoewel de kans daarop natuurlijk bestaat. De Hoorn staat in het midden van de arena en dit jaar is deze lastig te bereiken, doordat hij op een klein stuk land in meer staat en de tributen aan de buitenrand van het meer beginnen. Je moet dus over het ijs om de hoorn te bereiken. Het zal niet snel gebeuren dat er iemand door het ijs zakt want het is erg dik en kan veel mensen dragen. Om dit meer heen ligt aan de westkant een groot heuvelig landschap, met hier en daar een dun dennenboompje. Het bied weinig bescherming maar veel bewegingsvrijheid en er valt te jagen. Aan de oostkant is een dennenbos dat zich uitstrekt tot het noorden en rond het meer langzaam overloopt naar het heuvelachtige landschap van het westen. In dit dennenbos is het gemakkelijk je te verschuilen door de vele schaduwen en bomen, maar er zijn dus ook veel tributen. Dan heb je het zuiden nog. In het zuiden is het altijd mistig en er is niet veel bekend over wat er daar is. Er zijn wel wat bomen, maar veel minder dicht op elkaar dan het bos. Het meer loopt daar door tot een brede, natuurlijk bevroren rivier, met minder dik ijs dan het grote meer. Dan zijn er nog de warmwaterbronnen, die alleen te vinden zijn in het oosten en het zuiden. Hierdoor zul je ze in het bos dus niet vinden. Warmwaterbronnen zullen erg geliefd zijn door de warmte die ze bezitten, iets wat de tributen hard nodig gaan hebben. Ook is er meer voedsel te vinden rond warmwaterbronnen. Deze plek is dus geliefd, gevaarlijk en zeldzaam. Het zijn er een stuk of vijf, ver van elkaar af. De sneeuw om de warmwaterbronnen smelt niet. Het zal geen makkelijke arena zijn. Negatieve punten zoals kou, voedseltekort, het moeilijk kunnen uitwissen van sporen en weinig licht zullen het de tributen niet makkelijk maken.


    Mutilanten
    Deze zullen aangepast zijn op de sneeuw en zullen het meest lijken op ijsberen, vossen, wolven en sneeuwuilen.

    Arena overzicht


    Ik kan dit uitwerken mocht dit nodig zijn.


    ______________________________________________________________________________

    Tributen:
    District 1 || Luxury:
    Pyralis Fianna Velarde – XY390 || 1.2
    Man - † - Dawn - Vanaf tweede nacht

    District 2 || Masonry:
    Briar Autumn Alaska Duarte – Aureolus || 1.4
    Zyan Augustus Devins – Gally || 1.6

    District 3 || Technology:
    Vrouw † - Zyan - VERMOORD
    Lighten Jason Northblack – DontDropp || 1.4

    District 4 || Fishing:
    Judith Lana Griffith – JamesPotter || 1.7
    Man † BLOEDBAD

    District 5 || Power:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Lucca Valentino Brown - Gally || 1.9

    District 6 || Transportation:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 7 || Lumber:
    Callidy Dolor – Rosea || 1.3
    Kiefer Jennings – WillNotLearn || 1.7

    District 8 || Textiles:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 9 || Grain:
    Dawnelle Eguskine – Starlord || 1.1
    Flynn Poynter – XY390 || 1.1

    District 10 || Livestock:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man - † - Callidy - Vanaf dag 2

    District 11 || Agriculture:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 12 || Mining:
    Taylor Alison o' Neill – Risu || 1.4
    Man † BLOEDBAD



    Regels
    #Er geldt een minimum van 200 woorden
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn ten strengste verboden
    #Geen gebruik van de oorspronkelijke acteurs als FC, het speelt zich immers voor de boeken af.
    #Maximaal 2 personages. Dit moeten dan een jongen en een meisje zijn.
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Houd het realistisch, dit geldt voor alles. Van specialiteiten tot liefdes in de arena.
    #Tributen uit district 1 en 2 zijn beroeps, tributen uit 4 kunnen hier ook bij horen.
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden of verwonden. De moorden worden geloot en verwondingen kan je onderling afspreken
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Je reservering komt te vervallen na 48h
    #Reageer minimaal 1 keer in de week (speciale omstandigheden moet je doorgeven)
    #16+ is toegestaan, het is immers een RPG waar iedereen elkaar uit moet moorden
    #Alleen ik of Starlord maken nieuwe topics aan
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Sluit niemand buiten
    #Originaliteit wordt zeer op prijs gesteld!

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je maximaal 3 waarschuwingen. Daarna zal er een mutilant op je tribuut/tributen worden afgestuurd en betekent dit einde deelname.


    Begin
    Hoe je begint, hangt af van wat jij wilt. De Spelmakers beslissen wanneer de gong gaat en wanneer dus het echte spel begint. Bepaal dus NIET zelf wanneer de gong gaat. Je mag meerdere posts maken, of een enkele voordat we de Hunger Games écht laten beginnen.
    De gong gaat op de avond van 15 oktober! Tot dit moment kan je dus al wel schrijven. Vragen kunnen gesteld worden in het Rollentopic of in een bericht naar mij of Starlord.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 15:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Mijn topics, voor jullie posten, check eerst de spoiler onder "begin". Verder mogen jullie je uitleven. Personages die nog niet af en goedgekeurd zijn en dus nog niet in de lijst in het begintopic staan, mogen nog niet meedoen!)


    Happy Birthday my Potter!

    (Le topic est moi. Niet op mijn Frans letten, ik haalde een 5,6 voor mijn examen)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 21:50 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Mon topics ^^ Maak Lucca meteen af :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Mijn 🙊


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Spullen-verdeling


    District 1 || Luxury:
    Pyralis Fianna Velarde: Een speer, een zwaard en een mantel.
    Luciano Francisco Dumand: Geen bericht, dus niks, behalve als hij bij de beroeps gaat. Dan kan hij nog gebruik maken van de spullen die bij de hoorn liggen.

    District 2 || Masonry:
    Briar Autumn Alaska Duarte: Werpmessen-set van tien messen en een boog met een koker met 12 pijlen.
    Zyan Augustus Devins: Een scherpe floret/zwaard en een dolk.

    District 3 || Technology:
    Lighten Jason Northblack: Een hamer met een scherpe punt, een stukje leer en een klein zakje met donkergroene camouflage verf.

    District 4 || Fishing:
    Judith Lana Griffith: Een speer, touw, waterfles en mes

    District 7 || Lumber:
    Callidy Dolor: Rugzak met een slaapzak, vier gedroogde reepjes vlees, waterflesje en een mes (Een bijl is voor later in de RPG gereserveerd).
    Kiefer Jennings: Kleine medicijndoos met een kleine rol verband en een kleine tube zalf en een stuk touw.

    District 9 || Grain:
    Dawnelle Eguskine: Blaaspijpje met 10 niet giftige en 10 giftige pijltjes en een lege waterzak.
    Flynn Poynter: Een kleine dolk en een tas met een bolletje touw en een klein rolletje verband.

    District 12 || Mining:
    Taylor Alison o' Neill: Rugzak met een dikke eenpersoonsslaapzak, een rol verband, een klein flesje water en wat gedroogd fruit (Een kruisboog is voor later in de RPG gereserveerd).

    Bij de hoorn is nog te vinden voor de beroeps: Een aantal zakken appelen en één tros bananen, een aantal broden, pakjes crackers, reepjes gedroogd vlees (genoeg eten dus), lege bidons (geen water dus), één EHBO doos met ontsmettingsmiddel, pleisters en naald en draad, twee grote dekens, twee kabels, een extra koker met pijlen, een drietand, een bijl (mogelijk dus te stelen voor Callidy), een kruisboog (mogelijk dus te stelen voor Taylor), een rol met een ijzeren draad, een goedendag, werpsterren-set, twee knuppels en nog één lege rugzak en één lege schoudertas.


    Bloedbad-doden


    Man district 4 - Briar
    Vrouw district 5 - Pyralis
    Vrouw district 6 - Kiefer
    Man district 6 - Pyralis
    Vrouw district 8 - Lighten
    Man district 8 - Judith
    Vrouw district 10 - Flynn
    Man district 10 - Briar
    Vrouw district 11 - Zyan
    Man district 11 - Judith
    Man district 12 - Zyan

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 11:03 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mt, ik reageer. vanmiddag :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Taylor Alison o'Neill

    "Fear is not in my dictionary. Never been, and it's never gonna be."




    Emotieloos keek ik naar de glazen buis die op een paar meter afstand voor mij stond. Ik zou binnen een paar minuten in een God-weet-wat-voor-Arena staan en een gevecht op leven end dood moeten begaan met drieëntwintig andere tributen, waarvan er hoogstwaarschijnlijk tweeëntwintig hetzelfde lot staat te wachten als dat van mij. De dood.
    Nee, zo mag ik niet denken. Mijn zelfvertrouwen mocht me niet ook door deze stomme Spelen worden afgenomen. Ik moest deze Spelen winnen. Koste wat het kost.
    Mijn stylist kwam naar me toegelopen met een dikke broek, een dikke sweater en een dikke jas. Ik had zo'n vermoeden dat het een koude Arena ging worden. Hij hielp me met het omkleden, en meteen had ik het heerlijk warm. Niet dat ik het koud had.
    Mijn vingers gleden even over de knobbel op mijn pols. Een paar minuten terug had ik een volg-chip geïnjecteerd gekregen, zodat ze me niet kwijt zouden raken in de Arena. De lichte pijn begon langzaam weg te trekken. "Nog twintig seconden." Hoorde ik een kille stem zeggen. Ik draaide me om naar mijn stylist, en bedankte hem voor alles wat hij tot nu toe voor me had gedaan.
    "Het komt wel goed Taylor. Blijf. Gewoon. Geloven." Ik knikte naar hem en keek terug naar de buis. "Nog tien seconden, wij verzoeken U om in de buis te stappen." Ik stapte voorzichtig naar de buis, en toen ik eenmaal met mijn beide voeten op de metalen plaat stond, sloot de buis zich en bewoog de plaat zich langzaam naar boven. Mijn stylist verdween uit mijn zicht, en in plaats daarvan zag ik overal sneeuw. Het was een ijsArena geworden. En mijn plaat en die van alle anderen bevond zich bovenop een meer. Een ijsmeer. Hoe wilde ik hier ooit fatsoenlijk overheen komen. De Spelen waren nog niet eens begonnen of ik zat al in een dilemma. Goed bezig Tay, goed bezig.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Aangezien er nog maar één reactie is geweest gaat de gong pas morgen overdag. Er is dus nog kans om een post te maken vóór de gong.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Callidy Dolor
    District 7
    Act like a lady, think like a boss



    Langzaam voel ik de plaat in beweging komen. Ik werp nog een laatste blik op Veruna, mijn styliste, die me een grote glimlach geeft. Dom kind.
    Liefjes glimlach ik terug voordat ze uit het zicht verdwijnt.
    Mijn hart begint razendsnel te kloppen. Ik zucht diep, denkend aan de arena die boven me op me wacht. Denkend aan de Spelen waar ik stiekem zo graag in mee wilde doen. Om te laten zien dat iemand van District 7 óók kan winnen. Dat iemand van District 7 het goed genoeg kan spelen om te winnen. Natuurlijk kan ik de hele spelen een klein, lief meisje spelen en er dan vechtend uit komen, maar dat ben ik niet helemaal van plan. Ik ga een klein, lief en dom meisje spelen dat wel kan vechten. Maar vooral kan nadenken.
    Mensen overschatten de Spelen, vind ik. Het is en blijft een spelletje, alleen dan met levende pionnen. Met alleen skills kom je er niet, ook al denkt iedereen dat dat alles is wat je nodig hebt. En dat is niet raar, als je kijkt naar de Beroeps. Hun hebben hun hele leven getraind op vechttechniek. Hun hebben die sluwheid alleen niet echt nodig. Iedereen vlucht voor hen, puur en alleen door hun titel. En dan, zodra ze uit elkaar gaan rond het einde, komt er wel een beetje slim zijn aan te pas. Hun grootste zwakte is vooral dat ze de andere tributen zien als zwakke kleine kinderen. Ze letten niet op hun, ze proberen hun zwaktes en sterktes niet te leren kennen. Het enige waar ze werkelijk op letten, is elkaar. Omdat ze elkaar uiteindelijk ook moeten vermoorden. En op het punt dat hun uit elkaar gaan, is het punt dat ik ga toeslaan. Want dan zijn ze op hun zwakste punt. En dan zal ik ze vermoorden.

    ooc:
    Het is wel grappig om Callidy te schrijven. Ze is zo zelfverzekerd en best wel arrogant. Ik heb geprobeerd om haar hoge IQ een beetje door te laten schemeren in haar gedachtes, hopelijk is dat een beetje gelukt.
    Vinden jullie dat ze een beetje te veel op Johanna lijkt? Ze is namelijk gebaseerd op Mona Vanderwaal van Pretty Little Liars, en toen gemixt met een beetje Johanna en Foxface. Maar aangezien ze uit District 7 komt, vind ik dat dat Johanna gedeelte wel een beetje obvious is. Vinden jullie dat ook? En is dat irritant? Lijkt ze hierdoor een beetje een Mary Sue?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 10:07 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    De Spelmakers
    Geachte tributen,
    - Moorden zonder toestemming is niet toegestaan. Verwonden moet ook met overleg.
    - Andere spullen pakken dan die jou zijn toegewezen is ook ten strengste verboden.
    - De Beroeps die de hoorn veroveren, weten dus wat er nog meer bij de hoorn ligt.
    Het (vaker) overtreden van deze regels/de andere regels die gelden in de RPG betekent dat er een mutilant op jouw personage wordt afgestuurd en deze dus gedood wordt. Er is geen mogelijkheid meer om hierna terug te keren.

    De Spelmakers (MissSwan en XY390) zullen jullie op de hoogte houden wanneer de kanonnen gaan en over het volkslied en foto's. Ook geven we dag en nacht aan.
    Over twee weken wordt er gekeken wie de volgende slachtoffer(s) wordt/worden. Als je dan nog niet hebt gereageerd is het dus logisch dat jouw personage sowieso wordt gedood.

    Met vriendelijke groet,
    De spelmaker.

    De gong gaat.
    Happy Hunger Games! And may the odds be ever in your favor!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik zal straks reageren, eerst naar m'n oma :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Dawnelle Eguskine || District 9
    Status: Niet gewond || Bondgenoten: Geen || Beschikt over: Niks || Locatie: Bevroren meer rondom de hoorn

    Vandaag was een bijzondere dag en dit was niet slechts omdat we de arena in zouden gaan waar de dood ons vriendelijk opwachtte om ons te verwelkomen tot zijn rijk, maar vooral omdat er voor één van de weinige keren in mijn nietige leventje van slechts zeventien jaren een zorgelijke frons op mijn voorhoofd was verschenen, terwijl mijn blik rustte op mijn armen gehuld in een dikke stoflaag. Het gehele pak dat ze mij hadden aangetrokken was dik en warm en dat kon maar één ding betekenen: het was koud in de arena. Op zich was het fijn dat we erop aan waren gekleed, maar als er iets was waar ik niet tegen kon, was het kou. Onweer en sneeuw, weertypen die ik het liefst van de aardbodem zag verdwijnen. Ik was een warmtemens. Ik inhaleerde hitte alsof het zuurstof was en baadde mij maar al te graag in warme zonnestralen. Alles aan de zomer vond ik prachtig en last van uitdroging of een hitteberoerte had ik nooit gehad. Mijn huid kleurde ook snel bruin, dus verbranden was mij ook niet bekend. Nee, van warmte had ik geen last, maar kou! Daar had ik echt een Gods grondige hekel aan. Ik moest mij dan ook even over mijn zorgen heen zetten en besloot dat ze ons niet voor niet van die warme pakken hadden gegeven, ze wilden ons niet zien doodvriezen. Dat zou doodsaai voor de kijkers worden. Ze wilden het ons slechts moeilijker maken om te overleven, door het koud te maken en ons te laten verlangen naar een heerlijk lang vuurtje, wat je positie kon verraden. Maar zo dom was ik niet. Ik zou gewoon mijn kleren goed dicht laten en veel bewegen. Dan zou het wel goed moeten komen toch? Hoe koud konden ze het nou maken zonder het saai te laten worden? Optimisme was nog steeds mogelijk.
    Langzaam begon de buis omhoog te draaien en ik zwaaide nog even naar mijn lichtelijk vreemde stylist voor mijn zicht werd verblind door het buitenlicht. Ik knipperde een aantal keren met mijn ogen voor de omgeving vorm kreeg. Geschrokken hapte ik naar adem, want hoewel ik er al lichtelijk op voor was bereid, vulde de koude lucht mijn longen en drong door tot mijn huid. Verstijfd staarde ik naar het sneeuw en ijs om mij heen, terwijl mijn ogen groot werden en ik nog een keer een teug van de ijskoude lucht nam in de hoop zuurstof binnen te krijgen in plaats van alleen kou. Dit resulteerde in een soort lichte hoestbui die ik snel onderdrukte. Ik bewoog voorzichtig mijn armen iets om weer een beetje tot leven te komen, maar ik had het idee dat alles pijn deed. De kilte beheerste mij, terwijl het aftellen was begonnen. Ietwat paniekerig ging mijn blik langs de tributen om hun reactie te pijlen. Ik moest herstellen. Anders zou ik het bloedbad niet eens overleven. Als ik straks kon rennen, zou ik warmer worden. Mijn blik ging richting de hoorn en de spullen en... de grond waar ik overheen zou moeten om daar te komen. IJs. Een ietwat gefrustreerde kreun ontsnapte mijn mond. Zoveel negativiteit op één dag. Ik schudde mijn hoofd om mij los te maken van mijn gedachten en probeerde snel te bedenken wat ik zou pakken en waar ik heen zou vluchten. Mijn ogen bleven hangen op het mistige gebied. Mist was waterdamp... Misschien was het daar warmer? Twijfelend ging mijn blik naar het bos ernaast en vervolgens naar de heuvels die ook nog te zien waren. Ik besloot richting het bos te gaan, aan de kant van het mistige gebied. Dan kon ik daar altijd nog heen gaan, mocht het daar daadwerkelijk warmer blijken te zijn, hoe vreemd die redenatie ook was. Het was mijn enige hoop.
    Snel liet ik mijn blik langs de spullen gaan die langs mijn weg lagen, waardoor er een glimlach rond mijn lippen krulde en mijn ogen weer wat vrolijker begonnen te twinkelen: zoals ze hoorden te zijn. Veel meer tijd had ik niet, want de gong ging en meteen zette ik mij af van de plaat en schoof een flink stuk vooruit. Bang om te vallen, liet ik het bij een soort vreemd schuiven en tilden mijn voeten niet echt veel op. Met glij bewegingen kwam ik vooruit en hoewel ik af en toe ietwat wankelde, ging het nog best vlot. Waarschijnlijk niet vlot genoeg om zonder om te moeten kijken met de spullen te kunnen vertrekken, maar hopelijk snel genoeg om het er levend vanaf te brengen. Ik was namelijk niet van plan om meteen al te sterven, noch was ik van plan om te vallen. Je zou zien dat ik dan ook niet meer overeind kon komen en mijn lot al vast zou liggen. Ik had het wel nog steeds heel koud, maar zoals ik al had ingeschat, maakte het bewegen alles wel iets beter. Hopelijk zou ik het volhouden zonder heel veel te slapen en veel te bewegen de komende dagen, want anders zou ik waarschijnlijk wel doodvriezen. Zolang ik positief bleef, kon ik wel spelen voor mijn eigen zon de komende dagen.

    (Is er een vrijwilliger die Dawn licht wil verwonden? Het liefst dus wel iemand met een wapen waarmee dat mogelijk is c; )

    Ik vind Callidy trouwens leuk hoor. Ze is zo arrogant en zelfverzekerd, dat het eigenlijk best grappig is. Niks mis mee.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 14:53 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Aequor schreef:
    Ik zal straks reageren, eerst naar m'n oma :3


    (Overigens, zou je OOC aub tussen haakjes willen doen, zoals aangegeven staat in de regels!)


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    (...)

    (Overigens, zou je OOC aub tussen haakjes willen doen, zoals aangegeven staat in de regels!)
    (Oh, ja, natuurlijk. Excuses.)


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either