• Hello!
    Ik reis wel eens met de trein, maar dat doe ik meestal met andere mensen en dan heb ik er geen last van. Als ik echter alleen reis dan komen er allemaal van die vreemde, enge mensen die mij zomaar aanspreken en dan rare dingen zeggen. Zo heb ik al eens een meegemaakt die mij vroeg om geld. Ook was er eens iemand die half met mij begon te flirten. Ik zat gewoon op een bankje, het was denk ik acht uur 's avonds en ik wachtte op de bus, op het station. Toen kwam er zo'n jongeman, ik schat begin twintig, naast me zitten en begon in het Engels dingen te vragen. Waar ik heen moest en dergelijke. Ik dus zeggen met welke bus ik moest, niet gelijk waar ik heen moest. Zei hij daarna ineens: 'Do you have a boyfriend.' Toen hij dat vroeg had ik (nog) geen vriendje, maar om snel van hem af te zijn zei ik 'Yes, I do have a boyfriend.' Hij zei vervolgens: 'Your boyfriend must be very lucky' en toen liep hij weg. VREEEEEEEEEEEMD. Laatst ook nog een in de trein. Hij vond dat ik boos keek, zei hij althans. Toen zei ik dat ik dat niet zo bedoelde, begon hij eng naar me te lachen (althans ik vond het eng) en liep hij weg. AAAAH.

    Wat te doen tegen creeps, want ik ben een echte creepmagneet. Halp me please!


    26 - 02 - '16

    Ja die opmerkingen zijn het leukste, 'Kijk eens wat vrolijker daar word je een stuk knapper van!'
    Als ik me niet op mijn gemak voel, en dat is vooral 's nachts, dan doe ik alsof ik aan de telefoon ben. Of ik bel echt even iemand haha.


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    Ja die opmerkingen zijn het leukste, 'Kijk eens wat vrolijker daar word je een stuk knapper van!'
    Als ik me niet op mijn gemak voel, en dat is vooral 's nachts, dan doe ik alsof ik aan de telefoon ben. Of ik bel echt even iemand haha.



    Die tip is briljant!


    26 - 02 - '16

    Haha, blij dat ik niet de enige ben. Ik kom ook overal dat soort mensen tegen. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Doe veel neppiercings in, dat schrikt mensen af (no offense).
    Een vriendin van mij had ook een keer zo'n vieze rare man naast zich zitten in de trein. Daarvoor sprak hij haar al aan en daarna ging hij dus naast haar zitten. Ze filmde hem stiekem met haar telefoon om ons zijn creepiness te showen later (niet netjes maar ok), zagen we uiteindelijk op het filmpje dat 'ie z'n lul in zijn hand had. GATVERDAMME.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jon schreef:
    Doe veel neppiercings in, dat schrikt mensen af (no offense).
    Een vriendin van mij had ook een keer zo'n vieze rare man naast zich zitten in de trein. Daarvoor sprak hij haar al aan en daarna ging hij dus naast haar zitten. Ze filmde hem stiekem met haar telefoon om ons zijn creepiness te showen later (niet netjes maar ok), zagen we uiteindelijk op het filmpje dat 'ie z'n lul in zijn hand had. GATVERDAMME.


    Whuuuuut.
    Nee, dat is nog wel een goed idee. Ik wil mijn haar nog donkerbruin of zwart gaan verven en dan doe ik gewoon heel veel zwarte make-up op.


    26 - 02 - '16

    Kwam met een paar vrienden laat in de avond weer aan in Amsterdam, maar ik woonde tijdelijk ergens anders dus moest op een andere bus wachten dan zij en in een bushokje na 12'en wachten op de bus is best stil. En het verbaasde me best wel dat het zo rustig kon zijn rond centraal. Gelukkig geen enge mensen die me aanspraken.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik ben dan plots doof, let plots niet op, maak express geen oogcontact, ben opeens druk aan het sms'n,... En maak dat ik zo snel mogelijk daar weg ben, indien er zulke creeps lopen. Zelfs op school, je wil niet weten hoevaak ik express doof door de gangen loop. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat heb ik elke dag. Op het station hangt altijd een man rond die vrouwen blijkbaar op hun achterwerk slaat, maar dat heb ik gelukkig nooit meegemaakt. Ik ga dan altijd bellen, of loop gewoon weg. In de trein ga ik altijd in een heel drukke coupé zitten, zodat er veel andere mensen bij zijn als er een creep bij me komt zitten. Meestal zeggen ze er dan iets van.


    Take risks and conquer your fears.

    Scandal schreef:
    Ik ben dan plots doof, let plots niet op, maak express geen oogcontact, ben opeens druk aan het sms'n,... En maak dat ik zo snel mogelijk daar weg ben, indien er zulke creeps lopen. Zelfs op school, je wil niet weten hoevaak ik express doof door de gangen loop. :')


    wat was dit ookalweer

    Heel herkenbaar, vooral als ik met de trein langs Rotterdam kom al ik 's ochtends of 's middags naar school ga. Er zijn dan altijd zwervers die kaarten verkopen voor het zwerverfonds, mensen die komen bedelen voor extra geld, omdat ze ander de trein niet kunnen betalen (hoe the hell zit je er nu dan in? Zwart rijden natuurlijk...).
    Ook heb ik een keer gehad dat er een zwerver in de trein mensen lastig viel door aan ze te zitten en op zijn knieën te smeken om geld, omdat hij zo'n honger had en hij zwoor dat hij het niet uit zou geven aan drugs... Volgens mij was hij dronken, dus yeah right...
    Er zijn genoeg enge mensen in het OV helaas en waar is de conducteur als je hem nodig hebt? Als je 's ochtends rustig je krantje zit te lezen komt hij je storen door je vervoersbewijs te vragen, maar als de trein vol zwervers zit is hij nergens te bekennen... :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    "Hoe oud ben je?"
    '17'
    "Jezus! Met jouw vormen?!"

    Ik heb cupmaat D, thank you very much for the reminder

    Het was maar een 'compliment, niets meer' Ja tuurlijk. Als ik 4 jaar ouder was geweest was er meer geweest.
    En hij was 21, toen vroeg hij of ik een vriend heb "Ja, al een jaar", en ineens was die dude 24 -3 jaar ouder in 5 minuten-
    Hij kwam uit Rusland beweerde hij -.-

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 19:46 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ik heb sochtend als ik op de bus wacht altijd gesprekken met opaatjes die dan vervolgens zeggen dat ze gaan bidden enzo voor een geode baan en toekomst voor me =3 best schattig maarja.

    Een vriendin van mij die was bang voor iemand en hij zo "meisje wat kijk je boos' maar dan met een Arubaans accentje dus zij van 'ik ben chagie' En toen dacht ze dat hij iets bij zich had aangezien hij steeds heen en weer bleef lopen. ZIj komt altijd met de leukste verhalen op school


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ligt er natuurlijk aan waar je bent, maar het lukt mij regelmatig om te doen alsof ik de taal niet spreek en/of in het kleine beetje gebarentaal dat ik ken iets onduidelijks te gebaren. Of inderdaad bellen, muziek luisteren of heel druk iets anders doen. En altijd zo ongeïnteresseerd mogelijk kijken. Van die mannetjes die vertellen dat je moet glimlachen altijd heel vriendelijk aankijken "dit is mijn normale gezichtsuitdrukking."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    stap 1 : Zoek op youtube ''Horror makeup tutorial''
    stap 2 leer het
    stap 3 smeer het op je face
    stap 4 ga naar het treinstation
    stap 5 Iedereen is nu bang voor je en laat je met rust :)

    Zoals Amiable al zegt :') je wilt niet weten hoe vaak ik met denkbeeldige vrienden zit te bellen over dingen die niet eens gebeurd zijn :'D en vooral geen oogcontact maken, als ze merken dat je geen interesse hebt in de mensen in je omgeving, komen ze minder snel op je af.

    Het is erg genoeg dat we je dit soort tips moeten geven..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien