• Hello!
    Ik reis wel eens met de trein, maar dat doe ik meestal met andere mensen en dan heb ik er geen last van. Als ik echter alleen reis dan komen er allemaal van die vreemde, enge mensen die mij zomaar aanspreken en dan rare dingen zeggen. Zo heb ik al eens een meegemaakt die mij vroeg om geld. Ook was er eens iemand die half met mij begon te flirten. Ik zat gewoon op een bankje, het was denk ik acht uur 's avonds en ik wachtte op de bus, op het station. Toen kwam er zo'n jongeman, ik schat begin twintig, naast me zitten en begon in het Engels dingen te vragen. Waar ik heen moest en dergelijke. Ik dus zeggen met welke bus ik moest, niet gelijk waar ik heen moest. Zei hij daarna ineens: 'Do you have a boyfriend.' Toen hij dat vroeg had ik (nog) geen vriendje, maar om snel van hem af te zijn zei ik 'Yes, I do have a boyfriend.' Hij zei vervolgens: 'Your boyfriend must be very lucky' en toen liep hij weg. VREEEEEEEEEEEMD. Laatst ook nog een in de trein. Hij vond dat ik boos keek, zei hij althans. Toen zei ik dat ik dat niet zo bedoelde, begon hij eng naar me te lachen (althans ik vond het eng) en liep hij weg. AAAAH.

    Wat te doen tegen creeps, want ik ben een echte creepmagneet. Halp me please!


    26 - 02 - '16

    Neem oortjes/een koptelefoon mee. Bij mij helpt dat altijd. Maar ik reis dan ook van Groningen naar de middle of nowhere dus daar zijn niet heel veel creeps. Wel heel veel mensen die hun halte voorbijgaan en dan tien minuten langer in de bus moeten zitten om daarna de bus terug te nemen
    Eerst moest ik altijd op het station wachten met een vriendin en als zij er niet was ging ik altijd mijn muziek zo hard zetten dat ik het niet eens hoorde en als ik een creep zag weglopen zonder ze aan te kijken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb het bij de bus vrij vaak met van die Marokkaanse jongens van ongeveer 20 jaar :')
    Dan is het vaak van:
    'Hey'
    'Hey'
    'Hoe oud ben je?'
    '15'
    'Wow, Serieus? Je ziet eruit als 19 met jouw lichaam enzo!'

    Maargoed. Wat ik heb geleerd...
    Kijk zo ongeïnteresseerd mogelijk en wees brutaal als ze een gesprek met je beginnen. Dan druipen ze heel vaak af :')


    El Diablo.

    Of van die mensen in een rustige trein die naar je gaan zwaaien en wijzen en gebaren dat je bij ze moet komen zitten en ook niet stoppen totdat je echt komt. Achja, maakt mijn lange treinrit wel wat interessanter, maar wel een beetje creepy.

    De ultieme manier om mensen te mogen negeren: Koptelefoon ophebben :Y) Werkt voor mij heel vaak.


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    De ultieme manier om mensen te mogen negeren: Koptelefoon ophebben :Y) Werkt voor mij heel vaak.


    Dat is inderdaad een goeie.

    Iedereen bedankt voor de tips en voor het delen van jullie eigen ervaringen ;3


    26 - 02 - '16

    Om die reden reis ik dus nooit alleen, of ga ik nooit ergens alleen naartoe.


    16 - 09 - '17

    Ik vind dat altijd zo vreselijk :'D
    Ik doe dan inderdaad ook alsof ik druk bezig ben met sms'en ofzo, of heel gehaast ben en me opwind dat de bus/whatever niet komt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik haat het als vreemde mensen ineens tegen me beginnen te praten, vooral als ze met je proberen te flirten.
    Ik was een keer met een vriendin wezen shoppen, en toen ik naar huis liep kwam er een man naar me toen en begon in het Engels tegen me te praten.
    Hij zei dat hij me zag staan in het metro station en is me toen naar buiten gevolgd (eng) en toen zei hij dat hij me beter wilde leren kennen en toen heb ik gezegd dat ik al een vriend had, ook al was dat niet zo. En toen ging hij weg haha.

    Ik ga echt niet veel met de trein maar de keren dat ik ga loopt er altijd wel wat mis. Zo ben ik een keer vroeg binnen gelaten door een schoonmaker omdat ik niet later bij het station afgezet kon worden. Net voor ik de trein in stapte kwam ik die schoonmaker (rond de 50 jaar) weer tegen en zegt hij dat ik mooie ogen heb, als iemand dat zegt dan weet ik al dat er nooit iets goeds achter komt. Vraagt hij me ineens of ik hem wilde zoenen O_o

    Nouja, tips heb je denk ik al best veel, maar de beste optie is nog altijd met meerdere gaan, zelf vind ik dat wel het prettigste.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik ben te afstotelijk voor creeps, heb er nooit last van :Y).
    Srsly, ik vraag me altijd af waarom er niemand naast me gaat zitten in een drukke bus :c.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 23:12 ]


    i put the fun in funeral

    Jon schreef:
    Doe veel neppiercings in, dat schrikt mensen af (no offense).
    Een vriendin van mij had ook een keer zo'n vieze rare man naast zich zitten in de trein. Daarvoor sprak hij haar al aan en daarna ging hij dus naast haar zitten. Ze filmde hem stiekem met haar telefoon om ons zijn creepiness te showen later (niet netjes maar ok), zagen we uiteindelijk op het filmpje dat 'ie z'n lul in zijn hand had. GATVERDAMME.

    Oh. My. Fucking god. TREINFAPPER!


    No growth of the heart is ever a waste

    Om dit soort redenen heb ik altijd oortjes in als ik naar school reis met de bus. Ook al heb ik de helft van de tijd geen muziek op.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sommige verhalen hier maken me echt bang.
    Er woonden best veel creeps in mijn oude wijk, maar ik ben nooit echt lastig gevallen. Als ik daar s'avonds buiten was, was dat meestal met vrienden, en die hebben de neiging om (tot mijn grote ergernis) als ze ook maar denken dat iemand een creep is, weg te rennen. En ik heb dan zoiets van: 'Jezus guys, niet weer,' en dan, hup, erachteraan. Zo vermijdt je creeps in ieder geval wel, eh. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Overkill schreef:
    Ik ben te afstotelijk voor creeps, heb er nooit last van :Y).
    Srsly, ik vraag me altijd af waarom er niemand naast me gaat zitten in een drukke bus :c.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Overkill schreef:
    Ik ben te afstotelijk voor creeps, heb er nooit last van :Y).
    Srsly, ik vraag me altijd af waarom er niemand naast me gaat zitten in een drukke bus :c.


    Dat heb ik ook! Mijn vriendinnen hebben dan drie jongens die ouder zijn die net ze flirten waar ze over lopen te klagen. Vervolgens ben ik al blij als ik überhaupt met een jongen kan praten... (Feeling nerdy over here)