• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Albus Severus Potter

    Met dezelfde passie zoende hij me terug wat me even deed glimlachen. Mijn nekharen kwamen overeind staan toen zijn hand over mijn borstkast gleed en ik hem nog ruwer tegen het muurtje aan duwde, dus ook zo mijn lippen tot hij ze naar mijn nek verplaatste en ik mijn ogen sloot om van de perfecte gevoel te kunnen genieten. Om van James te kunnen genieten.
    ‘..Ik kan niet zonder je, Albus.. Alleen jij kan mijn behoeftes vervullen. Zonder jou kan ik alleen aan drank denken. Ik wil je niet kwijtraken..’
    Zijn lippen waren bezig met mijn nek en ik liet mijn handen achter zijn nek door glijden waarna er een kreun mijn lippen ontsnapte en ik mijn ogen weer opende.
    ‘Ik hou van je, Albus.’
    'Doe me dit niet nog eens aan James,' murmelde ik voordat ik mijn hoofd terug naar voren boog om een kus van zijn kaak op zijn obderlip beet waar ik me tot richtte tot iemand tegen ons aanbotste. Geschrokken keek ik om en zag Sirius naar ons staren.
    'James' mompelde hij. Even schudde ik mijn hoofd en greep naar James zijn hand voordat ik achterom keek. Haast de helft van de zaal keek ons verbaasd aan. Ze fluisterden met elkaar waardoor ik weer bij zinnen kwam en keek James aan terwijl ik heftig op mijn lip beet en James mee de zaal uit sleurde.
    'Oh Merlin oh Merlin; James dit kan niet waar zijn..' siste ik nerveus en trok heem een verlaten gang in waarna ik hem losliet en een aantal keren met mijn handen door mijn haren ging.
    'Ze hebben ons gezien; pap en mam ook- oh Merlin- het spijt.. James; ben je dronken?! Je bent nog dronken of niet?' Vroeg ik paniekerig.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Niks; ga jij maar jezelf vermaken.’
    Ik fronste mijn voorhoofd en boog wat meer naar hem toe. Als ik niet beter wist zou ik denken dwt ik tranen in zijn ogen zag glijden tot hij op sprong en ik me ook omdraaide. Ik wilde zijn pols grijpen maar de kwaadaardige Angelina was me weer voor.
    ‘Ah; George je vind het vast niet erg dat ik even je date leen.’
    Zonder im een antwoord te wachten wat natuurlijk nee zou zijn, liep ze de menigte in en verdween samen met Campbell uit zicht. Ik zuchtte en ellendig schopte ik tegen de muur aan. Ik wilde zo, zo erg graag dat dit een leuke avond zou worden. En het word al weer zo snel verpest.
    'Verdomme..' siste ik. Ik zucht en keek rond voor Fred die plotseling uit het menigte kwam vliegen. Hij had een fles in zijn hand. Een.. fles. Met.. alcohol?
    'Heeiheei Georgie!!' Riep hij spontaan en gooide overdreven een arm om me heen.
    'Wat een wilde avond; of niet wonwon?'
    'Ik ben George.' Murmelde ik neidig en liet me door hem meegetrokkrn worden.
    'Oh sorry Georgie, je zag er als Ginny uit als toen ik deze goddelijke drank begon te drinken.'
    Ik fronste mijn voorhoofd en greep naar de fles waaraan ik even rook.
    'Alcohol? Fred; waarom?' Vrieg ik aan hem en rukte me los uit zijn greep.
    'Angelina bood het me aan George; heeeeiii.. dat wijf is jaloers op jouw relatie met Campbell; wist je dat?'
    Ik keek Fred even aan voordat ik zachtjes met mijn hoofd schudde en sarcastisch 'nee' mompelde. Ik dacht niet eens meer aan toen ik de fles aab mijn lippen zette en het begon te drinken.
    'Juist ja George.. drink, drink, het is heerlijk..'


    X'')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ah ik hou van Fred <'3

    heeeeiii.. dat wijf is jaloers op jouw relatie met Campbell; wist je dat?'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    WAT IS DIT VOOR SCHOOL?

    Ze doen er echt helemaal niks aan dat hier minderjarigen dronken rondlopen op het feest :'D
    En ze letten volgensmij echt niet op.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    WAT IS DIT VOOR SCHOOL?

    Ze doen er echt helemaal niks aan dat hier minderjarigen dronken rondlopen op het feest :'D
    En ze letten volgensmij echt niet op.


    Perki keurd alles goed <3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    Ah ik hou van Fred <'3

    (...)


    Iedereen houd van hem <3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Met een harde duw val ik met een smak in een bezemkast waar Angelina me in volgt en me een schop verkoopt voordat ze me optrekt aan mijn nek. Je kon veel van Angelina zeggen maar ze was best sterk. Misschien was het ook omdat ik een redelijk ondergewicht had. Zelfs voor een meisje.
    ‘Je verpest mijn hele avond; mijn hele leven. Denk je werkelijk dat ik iemand zoals jóu mijn toekomst laat afpakken?’ ik zag haar normaal zo beeldschone gezicht vertrekken in woedde.
    ‘Je blijft bij hem uit de buurt.’ Siste ze maar voordat ze wat kon doen pakte ik een snelle greep mijn toverstok waar ik razend snel haar verstijfde waardoor ze me los moest laten. Zonder na te denken ontblootte ik haar lichaam door haar galagewaad te stelen die ik over mijn arm gooide. ‘Veel plezier met je denkbeeldige vriendje.’ Siste ik en deed de deur open waarna hij in het slot viel en ik snel de meisjes wc in stormde waar ik mijn galagewaad uit deed om de mooie van Angelina aan te doen. Hij was misschien iets te groot maar bij Angelina was hij net te kort waardoor je bijna haar vrouwelijke delen kon zien. Ik keek in de spiegel voor ik mijn ogen sloot en langzaam haren langs mijn gezicht streelde tot ik mijn ogen weer opendeed en mijn haar zwart was geworden en krullend langs mijn gezicht hing tot mijn elle bogen terwijl twee felblauwe ogen mij aanstaarde. Ik glimlachte voorzichtig en draaide een rondje. Hoewel ik altijd op een jongen leek had ik bepaalde vrouwelijke trekjes. Zoals het blozen wanneer George mij een complimentje maakt; of mezelf van alle kanten willen bewonderen en keuren voor ik naar buiten durfde. Het was dan alleen erg jammer dat ik geen make-up tasje had om mijzelf nog mooier te maken hoewel mijn wimpers al fier naar voren staken waar menig meisjes jaloers op zullen zijn. Zachtjes streelde ik met mijn hand door mijn haar. Nog iets wat ik zo erg miste. Mijn haar. Hoewel ik nu bij mijzelf zwart haar en blauwe ogen heb gemaakt had ik vroeger lange donker blonde plukken met bruine ogen. Het liet mij veels te kwetsbaar uit zien waar mensen maar al te graag gebruik van maakte hoewel mijn mannelijke gedaante diezelfde eigenschappen bedroeg. Blauwe ogen stonden voor kilte en zwarte haar voor zelfstandigheid. Iets wat mij beter maakte.
    Ik zette netjes mijn schoenen aan de kant voor de hakjes van Angelina die meteen een stuk groter was. Angelina’s min punt. Grote voeten bedacht ik met een kleine glimlach. Toch liep ik er met veel moeite de wc’s uit en wankelde ik naar de grote zaal terwijl ik me om de zoveel tijd vast moest houden terwijl ik in mijn gedachte Angelina’s grote voeten vervloekte. Ze wist dat ik dit zou doen. Ze wilde me dood maken op deze grote hakjes. Snel pakte ik mijn toverstok tevoorschijn en murmelde een verkleinspreuk waardoor het lopen nog steeds moeilijk was gezien ik nog nooit eigenlijk op hakken gelopen had. Zeker niet op deze joekels. Snel liep ik de zaal in en keek rond en negeerde de mensen die verbaasd aan het praten waren met elkaar tot ik twee oranjeharige jongens vond. Een glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik de zaal overstak naar de twee jongens toe. ‘George?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Iedereen houd van hem <3


    Klopt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    James Sirius Potter

    ‘Doe me dit niet nog eens aan, James.’ Ik schudde direct vol extase mijn hoofd terwijl ik zijn lippen op mijn kaak voelde voordat hij op mijn onderlip beet wat mijn nagels iets meer in zijn vel liet zetten.
    Ik merkte niet eens dat iemand tegen me opbotsten terwijl mijn handen enkel alleen hongerig over Albus lichaam streelde alsof ze voor de aller laatste keer alles wilde voelen. Iedere millimeter tot ik Albus’ hand die van mij voelde omsluiten hoewel zijn gewaad er tussen zat. Met een ruk verdween door Albus mijn hand onder zijn shirt en ik klaagde zachtjes terwijl hij me meetrok de zaal uit.
    ‘Oh Merlin oh Merlin; James dit kan niet waar zijn.. Ze hebben ons gezien; pap en mam ook- oh Merlin- het spijt.. James; ben je dronken?! Je bent nog dronken of niet?' ik schudde ietwat lachend mijn hoofd terwijl ik hem weer dichter naar me toe trok. ‘Nee hoor- een beetje.. misschien.. gigantisch.’ mompelde ik terwijl ik zachtjes grinnikte voordat ik hem tegen me aantrok en hem haast platwalste tegen mijn borstkas.
    ‘..maakt het werkelijk uit.. ik heb jou nu. Ik wil alleen bij jou zijn; Albus.’ Murmelde ik terwijl ik meteen zijn geur opsnoof.
    ‘Weet je nog de eerste keer dat je op de dreuzel-bassischool kwam. Je was zo bang. Zo bang.’ Murmelde ik. ‘Ik plaagde je- omdat ik wist dat alles goed zou komen. Je was m’n broertje. En toch toen je net samen met mij de klas in kwam pakte je m’n hand vast.’ Ik beet op mijn lip terwijl ik hem alleen maar dichter tegen me aandrukte.
    ‘Nu doe je dat niet meer. Ik had je kunnen helpen met hém- maar in plaats daarvan kwam ik er pas te laat achter- en nu..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Holy shit' lachte ik toen Fred de zoveelste drank- dranken op elkaar had gestapeld en het voorzichtig naar mij toe bracht.
    'Merlin Georgie!' Riep Fred toen ik er twee tegelijk uit zijn ene hand graap waardoor hij zijn balans verloor en de andere 8 flessen met een hoop lawaai op de grond liet vallen. Ik barste in lachen uit en dronk de ene fles tot de helft leeg en zwaaide met de andere drank plezierig naar Fred toe.
    'Hier; heb de mijne- samen delen samen spelen of niet? Samen delen samen spelen!'
    'George'
    Met een ruk draaide ik me om waardoor ik even mijn balans verloor en tegen Fred aan knalde. Gehypnotiseerd begon ik eigenaardig te lachen en staarde naar de krullen van de meid.
    'Coole krullen' fluisterde ik en boog me wankelend voorover.
    'Ze lijken zo echt..' fluisterde ik alsof het een strikt geheime iets was.
    'Waar heb je het vandaaan? Ik wil ook..'
    Ik grinnikte en viel uiteindelijk wankelend tegen Fred aan die me moeizaam overeind probeerde te houden.
    'Uh- george,'
    Hij duwde me tegen een tafel aan waar allemaal lege drank flessen van mij en Fred stonden om er tegen aan te kunnen leunen en lachend keek ik terug naar de meisje. Evem bleef ik haar aanstaren voordat ik grijnsde en 'wie in merlijns naam ben jij?' Vroeg.
    'Oh- merlin George'
    Een hand sloeg me op mijn rug waarna mijn broer naast me kwam staan en de drank uit mijn hand rukte.
    'Ik denk dat dit al genoeg is voor vandaag.'


    Is dit dronken genoeg x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Wauw dit is echt een vaag bal x)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Met een ruk draaide hij zich om en in plaats van een compliment of iets te verwachten dat hij me mooi vond botste hij gewoon tegen zijn tweeling broer aan voordat hij ging lachen en ik onzeker op mijn lip beet en naar mijn toegeëigende hakjes staarde.
    ‘Coole krullen. Ze lijken zo echt.. waar heb je het vandaan? Ik wil ook..’ ik slikte terwijl het George allemaal niet leek uit te maken.
    ‘Uh- George.’ Ik hoorde wat flesjes rinkelen voordat ik George hoorde zeggen; ‘Wie in merlijns naam ben jij?’ ik voelde me per seconde rotter worden en ik had een enorme neiging om weg te rennen. Hoe kon iemand mij zo onzeker maken. Zeker iemand die mij niet waardig genoeg vind om nuchter bij te blijven.
    ‘Oh- merlin, George. Ik denk dat dit al genoeg is voor vandaag.’ Ik beet weer op mijn lip voordat ik twijfelend mijn kleine handen op zijn brede gespierde bovenbenen legde en wat naar hem toe boog waar een drankwalm uit zijn mond over mijn gezicht streek. ‘George- ik ben het Campbell..’ murmelde ik zwakjes.
    ‘Ik wilde je het vertellen. Meerdere malen zelfs. Ik kan het allemaal uitleggen maar ik ben een transformagier. Maar mijn oorspronkelijke sekse is een vrouw.’ Ik kon het niet laten om hem wanhopig aan te kijken terwijl de onzekerheid alleen maar toe nam. ‘.. Ik dacht dat je me mooi zou vinden- net zoals Angelina maar blijkbaar bezat je jezelf liever zodat je niet met mij opgescheept zit.’ Ik voelde werkelijk tranen branden en keerde mijn hoofd daarbij ook meteen weg. ‘Laat ook maar.’ Murmelde ik terwijl ik een hand tegen me oog zette en me omdraaide om weg te lopen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    HOLY SHIT
    Ik ben nu echt heel erg bang voor Campbell:O


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    HOLY SHIT
    Ik ben nu echt heel erg bang voor Campbell:O


    oh merlin' Scorpius komt er nog niet achter hoor. Camp gaat het nog eens bekennen (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    Lachend schudde hij zijn hoofd en ergens geloofde ik hem simpelweg niet. Hij trok me ook dichter tegen me aan waardoor ik naar onderen staarde en zachtjes zuchtte.
    ‘Nee hoor- een beetje.. misschien.. gigantisch.’
    Oh Merlin.. als hij nuchter was zou hij me nooit gezoend hebben. Ik moest hem weer terug krijgen- maar iets in mijn lichaam houd me tegen.
    ‘..maakt het werkelijk uit.. ik heb jou nu. Ik wil alleen bij jou zijn; Albus. Weet je nog de eerste keer dat je op de dreuzel-bassischool kwam. Je was zo bang. Zo bang.’ Murmelde hij waarna ik weer naar hem opkeek. Mijn hart klopte in mijn keel waardoor ik bang werd dat hij het zou horen..
    ‘Ik plaagde je- omdat ik wist dat alles goed zou komen. Je was m’n broertje. En toch toen je net samen met mij de klas in kwam pakte je m’n hand vast.’
    Ik glimlachte en keek weg terwijl hij me dihter naar hem toe trok.
    ‘Nu doe je dat niet meer. Ik had je kunnen helpen met hém- maar in plaats daarvan kwam ik er pas te laat achter- en nu..’
    Ik schudde mijn hoofd en zo graag zou ik hem weer nuchter willen hebben, zo leek het beter.
    'Het is mijn eigen schuld James.. ik vertelde je niks.' Ik trok me wat los uit zijn greep en beet op mijn lip op mijn tranen in me te kunnem houden. Ik wil het niet geloven; waarom moest hij perse drinken? Ik schudde mijn hoofd even en greep naar zijn hand terwijl de eerste traan zich eenzaam mijn wang afrolde.
    'Ik ben n-nu ook nog bang; James. Ik heb je h-hand nog steeds vast.' Murmelde ik en drukte even een kus op zijn lippen.
    'Ik hou echt van je.. James; je doet dit omdat je dronken bent; weet je niet meer wat- wat je had gezegd gisteren..'
    Ik beet op mijn lip en draaide me even om.
    'Sorry..' murmelde ik dan en pakte een vaas met bloemen. Het zat gevuld met eiskoud water en zonder nog na te denken gooide ik die over James zijn gezicht heen. Ik beet op mijn lip en zag nu oas hoeveel water het was en nam angstig een stap achteruit. Hij moest nuchter worden; ik kan dit niet volhouden.. of hij gaat ne weer breken; of hij wilde dit niet eens echt zeggen of doen. Ik schudde mijn hoofd en keek weg. Ik heb me nog nooit zo erg ellendig gevoeld..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••